Rakkaat kaupunkilaiset :)

Nätti kaupunkimme sai hennon valkoisen lumipeitteen ja joitakin ikkunoitamme valaisee jo kauniit jouluvalot :)

Huomenna juhlimme maamme itsenäisyyttä kuka mitenkin. Suurin osa ehkä katsoo telkusta linnanjuhlia ja nauttii pienistä herkuista ynnä muusta.

Tietysti myös kynttilöiden vieminen haudoille kuuluu joillakin rituaaleihin, kuten itselläni on tapana. Rintamaveteraanin haudalle käyn viemässä kynttilän ja muistelen poismennyttä.

Mitä teidän päiväänne kuuluu?

120

995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rento_meininki

      Tuntematon sotilas päivällä ja linnan pippalot illalla. Siinäpä se. Perseellään istuen koko päivä.

      • Okei :) Unohdin kokonaan tuon leffan. Mä odotan, ku joulukuun lopussa telkusta tulee Louhimiehen versio tästä elokuvasta. Se tulee kylläkin sarjana, mut kuitenki pitää kattoa se.

        Muista nyt välillä vähän verrytellä, ettei peppu puudu liiasta istumisesta ;)


    • Näin_on_näreet

      Itsenäisyys on mennyttä, eipä ole juhlimisen aihetta muuta kuin vapaapäivänä.

      • No vaikka tää maa onkin osittain eu:n vallassa, niin huominen on kuitenkin kunnianosoitus niille kaikille hienoille ihmisille, jotka niin paljon tekivät tän maan hyväksi. Voiko enempää antaa kuin henkensä..

        Hienoa, että näitä vielä jäljellä olevia on kutsuttu juhlimaan itsenäisyyspäivää linnaan :)


      • Kiukkunen_työntekijä

        Niin itsenäisyys päivän juhla on yli kallis. Kyllä herrat pääsee syömään hyvin mutta tavallinen työntekijä ei saa edes Pikku jouluja kun Kokkolan kaupunki päätti olla järjestämättä joulujuhlat meille työntekijöille. Ensinnäkin Me teemme arvokasta työtä ja meidän tavallisten työntekijöiden ansioista eliitti syö hyvin.

        Kokkolan kaupunki ei arvosta työntekijöitä lainkaan. Halvalla ne Pikku joulut olisi voitu järjestää.

        Myös Kokkolan päättäjiltä pitäis viedä edut.


      • tinttu-liina
        Kiukkunen_työntekijä kirjoitti:

        Niin itsenäisyys päivän juhla on yli kallis. Kyllä herrat pääsee syömään hyvin mutta tavallinen työntekijä ei saa edes Pikku jouluja kun Kokkolan kaupunki päätti olla järjestämättä joulujuhlat meille työntekijöille. Ensinnäkin Me teemme arvokasta työtä ja meidän tavallisten työntekijöiden ansioista eliitti syö hyvin.

        Kokkolan kaupunki ei arvosta työntekijöitä lainkaan. Halvalla ne Pikku joulut olisi voitu järjestää.

        Myös Kokkolan päättäjiltä pitäis viedä edut.

        No ainahan se niin menee, ettei säästöjä tehdä eliitin kukkarosta. Ottaahan noi herratki taviksilta tuhkatki pesästä, mutta omista eduista pidetään kiinni.

        Me suomalaiset ollaan niin lampaita, että meiltä on helppo viedä...niinku ipanalta tikkarin veis.

        Oon samaa mieltä, että pikkujoulut ois porukat ansainnu.


    • Tulipa riipaiseva uutinen :(( Kainuun prikaatin nuori varusmies menehtyny Rovajärvellä :((
      Mulle tuli kyyneleet silmiin :((

      On järkyttävää, että nuori ihminen joka olisi pian kotiutunut, niin menettää henkensä. Voi vaan kuvitella, miten järkyttävä uutinen vanhemmille on.
      Mua aina koskettaa valtavasti, kun kyse on ihmisestä, joka on parhaimmassa iässä ja kokee lopun ihan liian aikaisin.. :(

    • Influenssa

      Hernekeittoa ja olutta nautimme väiskin kanssa nyt.

      • Ei kai samaan aikaan? Siinä saattaa varpuset ilakoida ;))


    • Sun_flower

      No itekseni oon vaan, hiljaista edelleen tuolla jätkärintamalla:( Pitäis kai tehdä Riinikset, pätkäistä tukka polkaksi ja hommata piilarit;)

      • Älä vaan tee niin..Ton Riinan hiukset on ihan kamalat! Se leikkaus ja väri.. :×
        Polkkatukka on yleensäkin ihan hirvitys. Mä en tajua miten joku ees huolii semmosen potan :€

        Oletko sä ikinä värjänny hiuksias?


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Älä vaan tee niin..Ton Riinan hiukset on ihan kamalat! Se leikkaus ja väri.. :×
        Polkkatukka on yleensäkin ihan hirvitys. Mä en tajua miten joku ees huolii semmosen potan :€

        Oletko sä ikinä värjänny hiuksias?

        No blondina oon menny koko iän, puolipitkät hiukset suht ohkaset. Perus suomalaista laatua, pipon alla vielä littaantuvat talvisin:(


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Älä vaan tee niin..Ton Riinan hiukset on ihan kamalat! Se leikkaus ja väri.. :×
        Polkkatukka on yleensäkin ihan hirvitys. Mä en tajua miten joku ees huolii semmosen potan :€

        Oletko sä ikinä värjänny hiuksias?

        Toi Riinis on kyllä tapaus. Ite menisin ennemmin siivoamaan vaikkapa vessoja kuin kailottaisin maailmalle että pentujen lapsilisät kuluu ties minne ja siipalta joutuu ruinaamaan ruokarahat:(


      • Sun_flower kirjoitti:

        No blondina oon menny koko iän, puolipitkät hiukset suht ohkaset. Perus suomalaista laatua, pipon alla vielä littaantuvat talvisin:(

        Oletko koskaan aatellu vaikkapa laittaa raitoja hiuksiin? Ne saa hukset näyttämään vähän paksummilta ja muutenkin ne piristää ulkonäköä. Joku leikkaus samalla niin, ettei kuitenkaan lyhyeks tarvi leikata.
        Monet naiset käyttää talvisin vaan takin huppua, ku pipo länttää hiukset.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oletko koskaan aatellu vaikkapa laittaa raitoja hiuksiin? Ne saa hukset näyttämään vähän paksummilta ja muutenkin ne piristää ulkonäköä. Joku leikkaus samalla niin, ettei kuitenkaan lyhyeks tarvi leikata.
        Monet naiset käyttää talvisin vaan takin huppua, ku pipo länttää hiukset.

        Hukset nii ;)))


      • Sun_flower kirjoitti:

        Toi Riinis on kyllä tapaus. Ite menisin ennemmin siivoamaan vaikkapa vessoja kuin kailottaisin maailmalle että pentujen lapsilisät kuluu ties minne ja siipalta joutuu ruinaamaan ruokarahat:(

        Mä en tajua noita juttuja ollenkaan. Kertoo, että on rahaton ja samalla itkee ku ei Kalle anna käyttörahaa..Jos aattelee, että niillä on monta taloa ja 6 hevosta ynnä muuta, niin maksaahan se Kalle tuon kaiken.
        Joistain jutuista ymmärsin, ettei tälle rouvalle kaikki työt kelpaa..


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Oletko koskaan aatellu vaikkapa laittaa raitoja hiuksiin? Ne saa hukset näyttämään vähän paksummilta ja muutenkin ne piristää ulkonäköä. Joku leikkaus samalla niin, ettei kuitenkaan lyhyeks tarvi leikata.
        Monet naiset käyttää talvisin vaan takin huppua, ku pipo länttää hiukset.

        No jotakin tarttis kehitellä kun toi ohuus korostuu puolipitkässä. Noita raitoja vois kokeilla, että kiitti vaan vinkistä:)


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mä en tajua noita juttuja ollenkaan. Kertoo, että on rahaton ja samalla itkee ku ei Kalle anna käyttörahaa..Jos aattelee, että niillä on monta taloa ja 6 hevosta ynnä muuta, niin maksaahan se Kalle tuon kaiken.
        Joistain jutuista ymmärsin, ettei tälle rouvalle kaikki työt kelpaa..

        Joku aika sitten se mainosti itteensä, kun oli Espanjassa kiinteistövälittäjänä. Rahaa tuli kuulemma ovista ja ikkunoista, tais olla muijan puheet palturia vaan.


      • Sun_flower kirjoitti:

        Joku aika sitten se mainosti itteensä, kun oli Espanjassa kiinteistövälittäjänä. Rahaa tuli kuulemma ovista ja ikkunoista, tais olla muijan puheet palturia vaan.

        Mä uskon, ettei se homma varmaan sittenkää ollu toimivaa. Kyllähä noita välittäjiä piisaa sielläki, nii tuskin kokematon kovin suosittu on.


      • Sun_flower kirjoitti:

        No jotakin tarttis kehitellä kun toi ohuus korostuu puolipitkässä. Noita raitoja vois kokeilla, että kiitti vaan vinkistä:)

        Juu..raidat hiuksiin, poskiin vähän punaa ja menoks ;)


    • No kattokos immeiset linnanjuhlia? :)

      Mua ärsyttää pikkasen se, että näistä on tullut enempi sellaiset pukujuhlat :/

      Parhainta oli, kun pressapari oli sotaveteraanien kanssa juttusilla.

      • Heissuli! Katsoin vähän linnan juhlia, eipä ne juhlapuvut niin kummempia olleet..


      • Chihuahua-81 kirjoitti:

        Heissuli! Katsoin vähän linnan juhlia, eipä ne juhlapuvut niin kummempia olleet..

        Voi Kittie..ihanaa ku tulit! Mä oonki jo miettiny, että mihin sä oot joutunu.
        Ei sentäs kaikki rekatut ole meikäläistä hylänny :(


        Noista puvuista..oli kyllä aika monta karmeeta retua. Mä en käsitä, että miten jotku ees kehtas laittaa jotai rääsyä päälle :{


      • Koivuhaasta

        En katso linnan juhlia.

        Oikeat itsenäisyys päivän juhlat ovat Hurstin köyhille järjestämä juhlat.

        Jos jollakulla on varaa laittaa mekkoon niin paljon rahaa niin syököön omilla rahoillaan.

        Linnan juhlat eivät ole koko Suomen juhlat.

        Nekin rahat olisi voitu käyttää paremmin. Ärsyttää katsoa kuinka joillakin on niin paljon rahaa mutta saman aikaan Suomessa ei saa apua jos sitä tarvitaan.

        Mieluummin rahat vaikka osittain johonkin hyväntekeväisyyteen joka järjestäisi köyhille joulujuhlat ja itsenäisyys päivän juhlat.

        Liikaa vieraita kutsutaan linnaan. Liian moni pääsee linnan juhliin useimmin kuin kerran.

        Kokkolasta olisi voinut saada kutsun koivuhaan seuran pitäjä joka ylläpitää hyvän mielen toria.

        Se ei ole mikään helppo homma mutta hänellä on suuri sydän kun hyvän mielen tori auttaa monia köyhää ihmistä.


      • Chihuahua-81 kirjoitti:

        Heissuli! Katsoin vähän linnan juhlia, eipä ne juhlapuvut niin kummempia olleet..

        Iltaa kittie. Itse en katsonut. Ei juhla mieltä.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Voi Kittie..ihanaa ku tulit! Mä oonki jo miettiny, että mihin sä oot joutunu.
        Ei sentäs kaikki rekatut ole meikäläistä hylänny :(


        Noista puvuista..oli kyllä aika monta karmeeta retua. Mä en käsitä, että miten jotku ees kehtas laittaa jotai rääsyä päälle :{

        En juhlinut. En katsonut. Joku toinen vuosi ehkä Katson.

        En juhli tänä vuonna mitään. Ei juhla mieltä.

        Joulu saisi olla jo ohitse. Ei mun juttu.


      • Koivuhaasta kirjoitti:

        En katso linnan juhlia.

        Oikeat itsenäisyys päivän juhlat ovat Hurstin köyhille järjestämä juhlat.

        Jos jollakulla on varaa laittaa mekkoon niin paljon rahaa niin syököön omilla rahoillaan.

        Linnan juhlat eivät ole koko Suomen juhlat.

        Nekin rahat olisi voitu käyttää paremmin. Ärsyttää katsoa kuinka joillakin on niin paljon rahaa mutta saman aikaan Suomessa ei saa apua jos sitä tarvitaan.

        Mieluummin rahat vaikka osittain johonkin hyväntekeväisyyteen joka järjestäisi köyhille joulujuhlat ja itsenäisyys päivän juhlat.

        Liikaa vieraita kutsutaan linnaan. Liian moni pääsee linnan juhliin useimmin kuin kerran.

        Kokkolasta olisi voinut saada kutsun koivuhaan seuran pitäjä joka ylläpitää hyvän mielen toria.

        Se ei ole mikään helppo homma mutta hänellä on suuri sydän kun hyvän mielen tori auttaa monia köyhää ihmistä.

        No minustakin sinne olisi voitu kutsua ihan arjen sankareita. Mitä noi jotku laulajatki siellä tekee??
        Hursti tekee hienoa työtä ja ansaitsisi siitä hyvästä jonkin korvauksen.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        En juhlinut. En katsonut. Joku toinen vuosi ehkä Katson.

        En juhli tänä vuonna mitään. Ei juhla mieltä.

        Joulu saisi olla jo ohitse. Ei mun juttu.

        No toivottavasti kuitenkin löydät jostain vähän joulumieltä.
        Eipä sitä aikuisena ole ihan samaa joulumieltä kuin lapsena. Silloin se oli vuoden parasta aikaa.


      • Niin. Ehkä. Rauhaa kaikille.


      • Chihuahua-81 kirjoitti:

        Heissuli! Katsoin vähän linnan juhlia, eipä ne juhlapuvut niin kummempia olleet..

        Hyvää joulun odotusta


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Voi Kittie..ihanaa ku tulit! Mä oonki jo miettiny, että mihin sä oot joutunu.
        Ei sentäs kaikki rekatut ole meikäläistä hylänny :(


        Noista puvuista..oli kyllä aika monta karmeeta retua. Mä en käsitä, että miten jotku ees kehtas laittaa jotai rääsyä päälle :{

        En ole unohtanut palstalaisia, on ollut puuhaa, joululahja-askartelua kotona ja yhdellä pajalla kavereiden kanssa. Välillä olen käynyt täällä katsomassa juttuja, aika tylsiä ovat olleet.. Ripulisti jankkaa samaa.. ja en jaksa noita Arielin perään kyseleviä.. Muidenkin kanssa voisi jutella, niin täällä olisi mukavampaa.

        Silmäongelmia on myös ollut pitkään, joku pöpö ei hellitä.. Sain tänään uuden kuurin silmävoidetta..


      • Chihuahua-81 kirjoitti:

        En ole unohtanut palstalaisia, on ollut puuhaa, joululahja-askartelua kotona ja yhdellä pajalla kavereiden kanssa. Välillä olen käynyt täällä katsomassa juttuja, aika tylsiä ovat olleet.. Ripulisti jankkaa samaa.. ja en jaksa noita Arielin perään kyseleviä.. Muidenkin kanssa voisi jutella, niin täällä olisi mukavampaa.

        Silmäongelmia on myös ollut pitkään, joku pöpö ei hellitä.. Sain tänään uuden kuurin silmävoidetta..

        No mä olen jo meinannu monta kertaa heittää nikki menemään..siis kukan poistolla, ku täällä ei ole ketään ollu. Nyt on varmaan muutama, jotka ois ollu siitä ilosia :}


    • Kunhan_kysyn

      Missä nuorisoporukka?

      • No enpä tiiä.

        Kummasti kaikki lopettivat, kun rakastuneet saivat kuukausien jahdin jälkeen toisensa. Tulee väkisinkin mieleen, että siksikö täällä vaan kirjoiteltiinkin...Me hölmöt ei vaa ymmärretty.


      • Suoraan_sanottuna
        tinttu-liina kirjoitti:

        No enpä tiiä.

        Kummasti kaikki lopettivat, kun rakastuneet saivat kuukausien jahdin jälkeen toisensa. Tulee väkisinkin mieleen, että siksikö täällä vaan kirjoiteltiinkin...Me hölmöt ei vaa ymmärretty.

        Moni ei vi**tukseltaan kykene olla täällä.


      • Suoraan_sanottuna kirjoitti:

        Moni ei vi**tukseltaan kykene olla täällä.

        Voi hyvänen aika..

        Voihan toi ny vituttaa, mutta kyllä tuossa on semmonen jo toi lähtötilanne, että hetken huumaa tuo vain on. Olosuhteet jo yksinään on sellaset, että ei tuu pitkä tie olemaan. Sori vaan kaikille nyt sit tää suorapuheisuus...turha tätä on hyssytellä. Mua hirveesti ihmetyttää ku kukaan ei tajua ajatella tuota realistisesti niinku se on.


      • Suoraan_sanottuna
        tinttu-liina kirjoitti:

        Voi hyvänen aika..

        Voihan toi ny vituttaa, mutta kyllä tuossa on semmonen jo toi lähtötilanne, että hetken huumaa tuo vain on. Olosuhteet jo yksinään on sellaset, että ei tuu pitkä tie olemaan. Sori vaan kaikille nyt sit tää suorapuheisuus...turha tätä on hyssytellä. Mua hirveesti ihmetyttää ku kukaan ei tajua ajatella tuota realistisesti niinku se on.

        Mitkä olosuhteet? Avaapas vähän ja lopeta hyssyttely.


      • Suoraan_sanottuna kirjoitti:

        Mitkä olosuhteet? Avaapas vähän ja lopeta hyssyttely.

        No sitä mitä täällä on jo aiemmin usein kirjoitettukkin eli ei tää uusi uutinen ole..

        VALTAVA ikäero..toinen alussa ja toinen lopussa. Loppupäässä oleva jo ehtinyt elää nämä elämän kaikki etapit. Toinen vasta opettelee aikuiselämää. Realisti kyllä tajuaa ihan maalaisjärjellä, että miten pysyvää voi olla...ja rehellisesti sanottuna ei hyvältä näytä.


      • Ehkäpä joulu ihme tapahtuu ja he pysyvät onnellisina. Toivotaan heille kuitenkin onnea.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Voi hyvänen aika..

        Voihan toi ny vituttaa, mutta kyllä tuossa on semmonen jo toi lähtötilanne, että hetken huumaa tuo vain on. Olosuhteet jo yksinään on sellaset, että ei tuu pitkä tie olemaan. Sori vaan kaikille nyt sit tää suorapuheisuus...turha tätä on hyssytellä. Mua hirveesti ihmetyttää ku kukaan ei tajua ajatella tuota realistisesti niinku se on.

        Ehkä tapahtuu joulu ihme? Toivotaan hyvää heille. Ei se meiltä ole pois.


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Ehkä tapahtuu joulu ihme? Toivotaan hyvää heille. Ei se meiltä ole pois.

        Elämän tosiasioita ei vain joulun ihmeet paljon pysty muuttamaan.

        Se on kylmä tosiasia vaikka toivois kuka mitä tahansa.
        Ajatus on kaunis, mutta kaikki ei ole niin mustavalkoista.


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        No sitä mitä täällä on jo aiemmin usein kirjoitettukkin eli ei tää uusi uutinen ole..

        VALTAVA ikäero..toinen alussa ja toinen lopussa. Loppupäässä oleva jo ehtinyt elää nämä elämän kaikki etapit. Toinen vasta opettelee aikuiselämää. Realisti kyllä tajuaa ihan maalaisjärjellä, että miten pysyvää voi olla...ja rehellisesti sanottuna ei hyvältä näytä.

        No toi juttu kaatuu jätkän toisiin naisiin. Ite en viittis haaskata aikaa tommosten häntäheikkien kaa. Kesällä jätkä heitti täällä huumoriläppää vaikka muu sakki oli sydän kurkussa ton merenneitonikin takia. Oon ennemmin sinkku vaikka lopun ikää.


      • Sun_flower
        Suoraan_sanottuna kirjoitti:

        Moni ei vi**tukseltaan kykene olla täällä.

        Onko se tään planeetan ainoa muija? Tuntuu vaan.


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        No enpä tiiä.

        Kummasti kaikki lopettivat, kun rakastuneet saivat kuukausien jahdin jälkeen toisensa. Tulee väkisinkin mieleen, että siksikö täällä vaan kirjoiteltiinkin...Me hölmöt ei vaa ymmärretty.

        Namupoika Artsi oli äänessä aina tähän aikaan ennen muinoin, vaan eipä oo enää:(


      • Sun_flower kirjoitti:

        No toi juttu kaatuu jätkän toisiin naisiin. Ite en viittis haaskata aikaa tommosten häntäheikkien kaa. Kesällä jätkä heitti täällä huumoriläppää vaikka muu sakki oli sydän kurkussa ton merenneitonikin takia. Oon ennemmin sinkku vaikka lopun ikää.

        No mun täytyy tähän nyt taas sanoa rehellinen mielipiteeni...

        Mä pidin tätä kyseistä nikkiä erittäin fiksuna, ihanana, rehellisenä, järki päässä olevana, asiallisena, oikeudenmukaisena, vahvan moraalin omaavana ihmisenä. Kun tällainen nuori neito vielä vähän lapsellisenakin ihastuu mitään ajattelematta, niin olisin jotenkin odottanut tältä nikiltä ihan toisenlaista käyttäytymistä ja suhtautumista asiaan. Ihan vaikkapa siten kuin nimimerkki Talvisia_mietteitä eli kun itse on jo huomattavasti korkeammassa iässä, niin tuollaiset tuon ikäiset tytöt ovat melkeimpä kuin oman lapsen ikäisiä ja semmoset jätetään rauhaan. Nuori ei ymmärrä, ja silloin vanhemman täytyy olla se viisaampi ja käyttäytyä sen mukaisesti.

        Olosuhteet kun ovat mitä ovat, niin valitettavasti nuori ihminen on lopussa heikoilla kun huonosti käy, ja silloin voi olla vaarassa koko loppuelämä kun unelmalinna sortuu.


      • Sun_flower kirjoitti:

        Namupoika Artsi oli äänessä aina tähän aikaan ennen muinoin, vaan eipä oo enää:(

        Niin oli..eipä ole enää näkynyt.

        Itte oon ny pipinä :(


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No mun täytyy tähän nyt taas sanoa rehellinen mielipiteeni...

        Mä pidin tätä kyseistä nikkiä erittäin fiksuna, ihanana, rehellisenä, järki päässä olevana, asiallisena, oikeudenmukaisena, vahvan moraalin omaavana ihmisenä. Kun tällainen nuori neito vielä vähän lapsellisenakin ihastuu mitään ajattelematta, niin olisin jotenkin odottanut tältä nikiltä ihan toisenlaista käyttäytymistä ja suhtautumista asiaan. Ihan vaikkapa siten kuin nimimerkki Talvisia_mietteitä eli kun itse on jo huomattavasti korkeammassa iässä, niin tuollaiset tuon ikäiset tytöt ovat melkeimpä kuin oman lapsen ikäisiä ja semmoset jätetään rauhaan. Nuori ei ymmärrä, ja silloin vanhemman täytyy olla se viisaampi ja käyttäytyä sen mukaisesti.

        Olosuhteet kun ovat mitä ovat, niin valitettavasti nuori ihminen on lopussa heikoilla kun huonosti käy, ja silloin voi olla vaarassa koko loppuelämä kun unelmalinna sortuu.

        Kyllä mulla ihan ymmärrys toimii... (◕‿◕✿)

        Sitäpaitsi maailmasta tuskin löytyy toista yhtä täydellisen ihanaa miestä, joka pystyisi samalla tavalla täyttämään mun sydämen onnella ja rakkaudella. Olen joka ikinen päivä kiitollinen siitä, että juuri hän on mun oma... ♡♡♡♡♡♡

        Kukaan ei voi tietää ennakkoon elinpäiviensä pituutta, siksi ikävuosiin tuijottaminen on loppujen lopulta aivan turhaa...

        Pikaista paranemista, Tinttu-Liina. Huomasin alta, että olet kipeänä... ♡♡♡♡♡♡


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Kyllä mulla ihan ymmärrys toimii... (◕‿◕✿)

        Sitäpaitsi maailmasta tuskin löytyy toista yhtä täydellisen ihanaa miestä, joka pystyisi samalla tavalla täyttämään mun sydämen onnella ja rakkaudella. Olen joka ikinen päivä kiitollinen siitä, että juuri hän on mun oma... ♡♡♡♡♡♡

        Kukaan ei voi tietää ennakkoon elinpäiviensä pituutta, siksi ikävuosiin tuijottaminen on loppujen lopulta aivan turhaa...

        Pikaista paranemista, Tinttu-Liina. Huomasin alta, että olet kipeänä... ♡♡♡♡♡♡

        No noin puhuu nuori, joka on silmät sokeena rakastumisesta..Kirjoitat, että hän on omasi...Tuo tarkoittaa ( toivottavasti) sitä, että hän on pakannut vanhan elämänsä matkalaukkuun eli ei aja enää kaksilla rattailla..?

        Tuo suuresta ikäerosta puhuminen ei tarvi tarkoittaa sitä, että kupsahtaa, kun todellakaan kukaan ei tiedä päiviensä määrää. Suuri ikäero vain on sitä, ettei eletä elämää samalla tasolla. Toinen kaiken kokenut ja toinen hädin tuskin mitään. Olet kokenut paljon asioita noin nuoreksi, mutta et ole kokenut esim. avioliittoa, lapsia ym.. Usein olen kirjoittanut, että aika saman katon alla vasta kertoo millainen toinen oikeasti on...siis jos on sokeana rakkaudesta ja ei sitä aiemmin näe.

        Mä toivon sulle vain kaikkea hyvää. En kirjoittele näitä, että haluaisin pahoittaa sun mieltä, vaan säästääkseni sua suurilta suruilta.


      • Sun_flower kirjoitti:

        Onko se tään planeetan ainoa muija? Tuntuu vaan.

        Ei todellakaan ole, täällä on mukavia naisia, muiden pitäisi tajuta muidenkin kanssa jutella täällä.


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Kyllä mulla ihan ymmärrys toimii... (◕‿◕✿)

        Sitäpaitsi maailmasta tuskin löytyy toista yhtä täydellisen ihanaa miestä, joka pystyisi samalla tavalla täyttämään mun sydämen onnella ja rakkaudella. Olen joka ikinen päivä kiitollinen siitä, että juuri hän on mun oma... ♡♡♡♡♡♡

        Kukaan ei voi tietää ennakkoon elinpäiviensä pituutta, siksi ikävuosiin tuijottaminen on loppujen lopulta aivan turhaa...

        Pikaista paranemista, Tinttu-Liina. Huomasin alta, että olet kipeänä... ♡♡♡♡♡♡

        Minua huolestuttaa kun olet nuori ja olet kuitenkin seurustellut vissiin monta kertaa? Siis vaihdatko miehiä tiheään tahtiin? Ei ehkä anna hyvää kuvaa sinusta naisena. Miksi on kiire hypätä suhtesta toiseen, kannattaa olla sen verran tarkka että se oikea loppuelämäksi löytyy. Toivottavasti suhteenne kestää.

        Olisi mukavaa jos sinä Ariel juttelisit muidenkin kanssa? Jätät aina meidät muut varjoon, ystävyys on sitä että huomioiaan muutkin ja jutellaan puolen ja toiste.


      • Chihuahua-81 kirjoitti:

        Minua huolestuttaa kun olet nuori ja olet kuitenkin seurustellut vissiin monta kertaa? Siis vaihdatko miehiä tiheään tahtiin? Ei ehkä anna hyvää kuvaa sinusta naisena. Miksi on kiire hypätä suhtesta toiseen, kannattaa olla sen verran tarkka että se oikea loppuelämäksi löytyy. Toivottavasti suhteenne kestää.

        Olisi mukavaa jos sinä Ariel juttelisit muidenkin kanssa? Jätät aina meidät muut varjoon, ystävyys on sitä että huomioiaan muutkin ja jutellaan puolen ja toiste.

        Mun on pakko Kittie kysyä yhtä asiaa, ku oon tätä miettiny..

        Silloin meidän alkuajoilla noi nuoret miehet piiritti Arielia ja sä olit siitä vihanen..Noihan oli kaikki nuoria ja sinkkuja, niin mikä siinä mättäs silloin?

        Nyt on jutut noin niinku tuos ylempänä oon kirjotellu ja sä et ole moksiskaan. En ny meinaa, että sun meteliä tarttis pitääkkään, mut mua tää ny mietitytti :]

        Ja nii..En mä muista mitään täällä, että Ariel ois kenenkää kaa seurustellu aiemmin..tai ei täällä mitään ole kukaan semmosta kirjottanu ainakaan :}


      • piirityksen_asteelle_jää
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mun on pakko Kittie kysyä yhtä asiaa, ku oon tätä miettiny..

        Silloin meidän alkuajoilla noi nuoret miehet piiritti Arielia ja sä olit siitä vihanen..Noihan oli kaikki nuoria ja sinkkuja, niin mikä siinä mättäs silloin?

        Nyt on jutut noin niinku tuos ylempänä oon kirjotellu ja sä et ole moksiskaan. En ny meinaa, että sun meteliä tarttis pitääkkään, mut mua tää ny mietitytti :]

        Ja nii..En mä muista mitään täällä, että Ariel ois kenenkää kaa seurustellu aiemmin..tai ei täällä mitään ole kukaan semmosta kirjottanu ainakaan :}

        Neitokainen on ortodoksi, ts. ei irtosuhteita.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mun on pakko Kittie kysyä yhtä asiaa, ku oon tätä miettiny..

        Silloin meidän alkuajoilla noi nuoret miehet piiritti Arielia ja sä olit siitä vihanen..Noihan oli kaikki nuoria ja sinkkuja, niin mikä siinä mättäs silloin?

        Nyt on jutut noin niinku tuos ylempänä oon kirjotellu ja sä et ole moksiskaan. En ny meinaa, että sun meteliä tarttis pitääkkään, mut mua tää ny mietitytti :]

        Ja nii..En mä muista mitään täällä, että Ariel ois kenenkää kaa seurustellu aiemmin..tai ei täällä mitään ole kukaan semmosta kirjottanu ainakaan :}

        No jostain olen sellaisen kuvan täällä saanut, jos olen väärässä,niin hyvä niin. Toivottavasti hän ja Toljanteri ovat sitten onnellisia ja kestävässä suhteessa.

        Ja en voi mitään sille että se ärsytti kun täällä oli täysi flirtti päällä.. Aiheet kuivui ja muut ihmiset unohtuivat.. Ei tämä kuitenkaan ole seuranhakupalsta. Mutta, minkäs teet. En jaksa ja ymmärrä sellaista.

        Vaikka olen eri mieltä ja en ole Arielin suosiossa, en ole paha, tylsä tai ruma.

        Ja se että en niin välitä ja ole kiinnostunut tästä suhteesta, eihän se minulle kuulu, ja olen yrittänyt olla takerttumatta heidän juttunsa, koska aiemmin käyttäydyin väärin.

        Olen kuitenkin sitä mieltä, että meille muillekin voi täällä jutella, olisi mukavaa.


      • Chihuahua-81 kirjoitti:

        No jostain olen sellaisen kuvan täällä saanut, jos olen väärässä,niin hyvä niin. Toivottavasti hän ja Toljanteri ovat sitten onnellisia ja kestävässä suhteessa.

        Ja en voi mitään sille että se ärsytti kun täällä oli täysi flirtti päällä.. Aiheet kuivui ja muut ihmiset unohtuivat.. Ei tämä kuitenkaan ole seuranhakupalsta. Mutta, minkäs teet. En jaksa ja ymmärrä sellaista.

        Vaikka olen eri mieltä ja en ole Arielin suosiossa, en ole paha, tylsä tai ruma.

        Ja se että en niin välitä ja ole kiinnostunut tästä suhteesta, eihän se minulle kuulu, ja olen yrittänyt olla takerttumatta heidän juttunsa, koska aiemmin käyttäydyin väärin.

        Olen kuitenkin sitä mieltä, että meille muillekin voi täällä jutella, olisi mukavaa.

        No nythän kävi tän jutun myötä niin, että kaikki lopettivat.

        Tarkoittaa sitä, että jutut luisti aikoinaan muista syistä kuin siitä, että oltais oltu palstakamuja.


      • piirityksen_asteelle_jää kirjoitti:

        Neitokainen on ortodoksi, ts. ei irtosuhteita.

        Koskeeko molempia? Tarkoitan, että tarviiko molempien olla "puhtaita"...

        Sori taas tämmönen lohkaisu..Mun v-käyrä on monista syistä korkealla.


      • Yhteispelillä_pois
        tinttu-liina kirjoitti:

        No nythän kävi tän jutun myötä niin, että kaikki lopettivat.

        Tarkoittaa sitä, että jutut luisti aikoinaan muista syistä kuin siitä, että oltais oltu palstakamuja.

        No tuon ve na kon syytä kaikki, laittakaas ilmiantoja ylläpidolle että profiili poistoon.


      • sivustaseuranneena
        piirityksen_asteelle_jää kirjoitti:

        Neitokainen on ortodoksi, ts. ei irtosuhteita.

        Viettääkö ortodoksit joulua, tulipa vaan mieleen?


      • Yhteispelillä_pois kirjoitti:

        No tuon ve na kon syytä kaikki, laittakaas ilmiantoja ylläpidolle että profiili poistoon.

        Ai, että sinä oot sitten ensimmäisenä NAISTA syyttämässä?? ://

        Ja sitäpaitsi mitä minkään nikin poistaminen auttaa yhtään mihinkään!!?? Meinaakko, että porukat muka virkoaa kirjoittamaan??! No ei!
        Eiköhän kaikki miehet ole olleet täällä vain ja ainoastaan Arielin takia. Ilman häntä ei olis ollu aiempiakaan juttuja. :/


      • Joulupukin_bestis
        tinttu-liina kirjoitti:

        No mun täytyy tähän nyt taas sanoa rehellinen mielipiteeni...

        Mä pidin tätä kyseistä nikkiä erittäin fiksuna, ihanana, rehellisenä, järki päässä olevana, asiallisena, oikeudenmukaisena, vahvan moraalin omaavana ihmisenä. Kun tällainen nuori neito vielä vähän lapsellisenakin ihastuu mitään ajattelematta, niin olisin jotenkin odottanut tältä nikiltä ihan toisenlaista käyttäytymistä ja suhtautumista asiaan. Ihan vaikkapa siten kuin nimimerkki Talvisia_mietteitä eli kun itse on jo huomattavasti korkeammassa iässä, niin tuollaiset tuon ikäiset tytöt ovat melkeimpä kuin oman lapsen ikäisiä ja semmoset jätetään rauhaan. Nuori ei ymmärrä, ja silloin vanhemman täytyy olla se viisaampi ja käyttäytyä sen mukaisesti.

        Olosuhteet kun ovat mitä ovat, niin valitettavasti nuori ihminen on lopussa heikoilla kun huonosti käy, ja silloin voi olla vaarassa koko loppuelämä kun unelmalinna sortuu.

        Sisäpiirin tietona sanottakoon että kyseinen heppu on koittanut irtiottoa ko. neidosta monia kertoja, katunutkin jopa, mutta kun ihastumisen aste on tuolla tasolla, homma on helpommin sanottu kuin tehty. Lopetetaan syyttely jookosta.


      • Joulupukin_bestis kirjoitti:

        Sisäpiirin tietona sanottakoon että kyseinen heppu on koittanut irtiottoa ko. neidosta monia kertoja, katunutkin jopa, mutta kun ihastumisen aste on tuolla tasolla, homma on helpommin sanottu kuin tehty. Lopetetaan syyttely jookosta.

        No aikamoista puppua sinäkin vedit..joulupukin bestis.....Varsinainen satusetä sä oot :[


      • Joulupukin_bestis
        tinttu-liina kirjoitti:

        No aikamoista puppua sinäkin vedit..joulupukin bestis.....Varsinainen satusetä sä oot :[

        :(((((((


      • Joulupukin_bestis kirjoitti:

        :(((((((

        No höh :( Äläs ny..eihä satusetä nii kamala ole..Sehän on melkeen sama ku joulupukki.


      • Chihuahua-81 kirjoitti:

        Ei todellakaan ole, täällä on mukavia naisia, muiden pitäisi tajuta muidenkin kanssa jutella täällä.

        Iltaa kittie


      • Chihuahua-81 kirjoitti:

        Ei todellakaan ole, täällä on mukavia naisia, muiden pitäisi tajuta muidenkin kanssa jutella täällä.

        Miten jakselet?? Voi hyvin


      • Jo_on_prkl
        Joulupukin_bestis kirjoitti:

        Sisäpiirin tietona sanottakoon että kyseinen heppu on koittanut irtiottoa ko. neidosta monia kertoja, katunutkin jopa, mutta kun ihastumisen aste on tuolla tasolla, homma on helpommin sanottu kuin tehty. Lopetetaan syyttely jookosta.

        No etpä viittiny sitä kauaa painaa:D

        Tintun ja kehäkukan sanoissa vinha perä, jätkä kattelee naista pari vuotta ja eiku vaihtoon:D


      • turvat_tukkoon
        Jo_on_prkl kirjoitti:

        No etpä viittiny sitä kauaa painaa:D

        Tintun ja kehäkukan sanoissa vinha perä, jätkä kattelee naista pari vuotta ja eiku vaihtoon:D

        Älkää vi**uilko, jannu tahtoo pimatsusta eroon mutta rahkeet ei riitä täräyttämään uutista päin näköä.


      • Jo_on_prkl kirjoitti:

        No etpä viittiny sitä kauaa painaa:D

        Tintun ja kehäkukan sanoissa vinha perä, jätkä kattelee naista pari vuotta ja eiku vaihtoon:D

        Mitä sä oikeen sekoilet? Tylsä päivä ja et muuta keksiny?

        Menkää tuonne Kittien alotukseen kertomaan joulutarinoita. Just eilen Kittie sen avas.


      • Jo_on_prkl kirjoitti:

        No etpä viittiny sitä kauaa painaa:D

        Tintun ja kehäkukan sanoissa vinha perä, jätkä kattelee naista pari vuotta ja eiku vaihtoon:D

        Ja sitäpaitsi en ole väittäny, että parin vuoden välein..Mistä hitosta mä sen tietäisin :/


      • Järkeä_päähän_nyt
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Kyllä mulla ihan ymmärrys toimii... (◕‿◕✿)

        Sitäpaitsi maailmasta tuskin löytyy toista yhtä täydellisen ihanaa miestä, joka pystyisi samalla tavalla täyttämään mun sydämen onnella ja rakkaudella. Olen joka ikinen päivä kiitollinen siitä, että juuri hän on mun oma... ♡♡♡♡♡♡

        Kukaan ei voi tietää ennakkoon elinpäiviensä pituutta, siksi ikävuosiin tuijottaminen on loppujen lopulta aivan turhaa...

        Pikaista paranemista, Tinttu-Liina. Huomasin alta, että olet kipeänä... ♡♡♡♡♡♡

        Sori trollaus mutta haaskat:
        nuoruutesi
        elämäsi
        kauneutesi
        vetovoimasi
        hymysi
        bikinivartalosi
        jne
        jne
        jne
        jne


      • Älä_nimittele
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mitä sä oikeen sekoilet? Tylsä päivä ja et muuta keksiny?

        Menkää tuonne Kittien alotukseen kertomaan joulutarinoita. Just eilen Kittie sen avas.

        Tässä on rehdit tarkoitusperät että se siitä sekoilusta:(


      • Peukun_paikka
        tinttu-liina kirjoitti:

        No mun täytyy tähän nyt taas sanoa rehellinen mielipiteeni...

        Mä pidin tätä kyseistä nikkiä erittäin fiksuna, ihanana, rehellisenä, järki päässä olevana, asiallisena, oikeudenmukaisena, vahvan moraalin omaavana ihmisenä. Kun tällainen nuori neito vielä vähän lapsellisenakin ihastuu mitään ajattelematta, niin olisin jotenkin odottanut tältä nikiltä ihan toisenlaista käyttäytymistä ja suhtautumista asiaan. Ihan vaikkapa siten kuin nimimerkki Talvisia_mietteitä eli kun itse on jo huomattavasti korkeammassa iässä, niin tuollaiset tuon ikäiset tytöt ovat melkeimpä kuin oman lapsen ikäisiä ja semmoset jätetään rauhaan. Nuori ei ymmärrä, ja silloin vanhemman täytyy olla se viisaampi ja käyttäytyä sen mukaisesti.

        Olosuhteet kun ovat mitä ovat, niin valitettavasti nuori ihminen on lopussa heikoilla kun huonosti käy, ja silloin voi olla vaarassa koko loppuelämä kun unelmalinna sortuu.

        Järkitekstiä joka sana!


      • Chihuahua-81 kirjoitti:

        Ei todellakaan ole, täällä on mukavia naisia, muiden pitäisi tajuta muidenkin kanssa jutella täällä.

        Eiköhän nuorilla miehillä ole joku muu asia mielessä ku jutteleminen...


      • Älä_nimittele kirjoitti:

        Tässä on rehdit tarkoitusperät että se siitä sekoilusta:(

        No en nimitelly mitenkää..Se kyllä näkyy kunnolla sit ku sen teen..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Eiköhän nuorilla miehillä ole joku muu asia mielessä ku jutteleminen...

        Ei himputti! Eikö täällä nyt oikeasti ole muuta kuin nuoria miehiä ja tätä samaa juttua..

        Oikeasti, antaa se Arielin ja Toljanterin suhde olla jo..

        Ei tänne huvita tulla, kun muut kelpaa, eikä muut aiheet..😞


      • Chihuahua-81 kirjoitti:

        Ei himputti! Eikö täällä nyt oikeasti ole muuta kuin nuoria miehiä ja tätä samaa juttua..

        Oikeasti, antaa se Arielin ja Toljanterin suhde olla jo..

        Ei tänne huvita tulla, kun muut kelpaa, eikä muut aiheet..😞

        Onhan täällä ihmisiä paljonkin. Pitää keskustella ja keksiä jutun aiheita.
        Nuoria miehiä kiinnostaa nuoret ja kauniit naiset ja meitä käpyjä jokin muu.


      • Sun_flower

        Itekki tykkäisin iskeä noita jätkiä kun luonto vaan antais myöten. Hiton tympeää tää sinkkuus, meen pikapuolin iskemään itelleni ekan jätkän, joka tulee vastaan;)


      • Sun_flower
        Chihuahua-81 kirjoitti:

        Ei himputti! Eikö täällä nyt oikeasti ole muuta kuin nuoria miehiä ja tätä samaa juttua..

        Oikeasti, antaa se Arielin ja Toljanterin suhde olla jo..

        Ei tänne huvita tulla, kun muut kelpaa, eikä muut aiheet..😞

        Kelpaat kyllä, ite ihmettelin monesti että missä oot:)


      • Sun_flower
        Sun_flower kirjoitti:

        Itekki tykkäisin iskeä noita jätkiä kun luonto vaan antais myöten. Hiton tympeää tää sinkkuus, meen pikapuolin iskemään itelleni ekan jätkän, joka tulee vastaan;)

        Keksikääpä millä ilveellä ton vihreän kuulan sais tänne. Kehuttaiskos sitä namuseksi?;)


      • Sun_flower kirjoitti:

        Itekki tykkäisin iskeä noita jätkiä kun luonto vaan antais myöten. Hiton tympeää tää sinkkuus, meen pikapuolin iskemään itelleni ekan jätkän, joka tulee vastaan;)

        No ei muuta ku räväytät ekan kolmijalkasen tullessa vastaan, ja käyt kiinni ku sika limppuun ;))
        Vähä pistät punaa huuliin ja napillinen tai vetoketjullinen paita päälle, jonka jätät vähä auki..Kyllä siinä alkaa elo tulemaan jäbiin ;))

        Hah..tohdin kirjottaa tämmöstä, ku sä oot sillai aito ja räväkkä likka, että ole nii tiukkapiponen kukkahattu :)))


      • Sun_flower kirjoitti:

        Keksikääpä millä ilveellä ton vihreän kuulan sais tänne. Kehuttaiskos sitä namuseksi?;)

        Ai Artsia... No se tulee tänne, jos on oikee palstapässi eikä mikään jänishousu luuseri ;)

        Olishan se kiva kuulla Artsistaki jotain...


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        No ei muuta ku räväytät ekan kolmijalkasen tullessa vastaan, ja käyt kiinni ku sika limppuun ;))
        Vähä pistät punaa huuliin ja napillinen tai vetoketjullinen paita päälle, jonka jätät vähä auki..Kyllä siinä alkaa elo tulemaan jäbiin ;))

        Hah..tohdin kirjottaa tämmöstä, ku sä oot sillai aito ja räväkkä likka, että ole nii tiukkapiponen kukkahattu :)))

        Pääsis ainaski elvytykseen kun makais sinisenä pientareella tissiliivit vilkkuen;)


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ai Artsia... No se tulee tänne, jos on oikee palstapässi eikä mikään jänishousu luuseri ;)

        Olishan se kiva kuulla Artsistaki jotain...

        Namupojan eessä voi tipauttaa alkkaritki pois;)


      • Sun_flower kirjoitti:

        Pääsis ainaski elvytykseen kun makais sinisenä pientareella tissiliivit vilkkuen;)

        Suusta suuhun-elvytys ja vähä rintapainelua...eihä siinä viitti ees virota...mukamas ;)


      • Sun_flower kirjoitti:

        Namupojan eessä voi tipauttaa alkkaritki pois;)

        :))))) Hitto..mulla meinas mennä mynthoni väärään kurkkuun :)))))

        No ei sitä karkkiakaan syödä paperit päällä ;))


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Kyllä mulla ihan ymmärrys toimii... (◕‿◕✿)

        Sitäpaitsi maailmasta tuskin löytyy toista yhtä täydellisen ihanaa miestä, joka pystyisi samalla tavalla täyttämään mun sydämen onnella ja rakkaudella. Olen joka ikinen päivä kiitollinen siitä, että juuri hän on mun oma... ♡♡♡♡♡♡

        Kukaan ei voi tietää ennakkoon elinpäiviensä pituutta, siksi ikävuosiin tuijottaminen on loppujen lopulta aivan turhaa...

        Pikaista paranemista, Tinttu-Liina. Huomasin alta, että olet kipeänä... ♡♡♡♡♡♡

        Mä en tahdo pahoittaa mieltäsi, mutta Tinttu osui naulan kantaan. Kaiken kokeneelle sä et tarjoa mitään uutta, rakkaudentunnustukset on moneen kertaan kuultu, elämä on ns. kahlattu läpi. Jos sä noi jutut kirjoittaisit musta, mä oisin sulaa vahaa. Mä pitäisin sua niinku kukkaa kämmenellä. Nyt sä tuhlaat nuoruutesi hepulle, joka tuskin susta piittaa. Mä pelkään että sä päädyt semmoisiin sydänsuruihin, josta sä et nouse. Tintulle mä nostan hattua, vaikka törmäyskurssilla ollaan oltu. Hän kantaa vastuuta susta.


      • Näin_on_näreet
        tinttu-liina kirjoitti:

        Onhan täällä ihmisiä paljonkin. Pitää keskustella ja keksiä jutun aiheita.
        Nuoria miehiä kiinnostaa nuoret ja kauniit naiset ja meitä käpyjä jokin muu.

        Juttua ei synny jos kirjoittajat puuttuvat, kai on ilmiselvää että parikymppisten sällien aivot raksuttaa eri tahtia kuin esim. nelikymppisen aviossa olevan naisen.


      • Näin_on_näreet kirjoitti:

        Juttua ei synny jos kirjoittajat puuttuvat, kai on ilmiselvää että parikymppisten sällien aivot raksuttaa eri tahtia kuin esim. nelikymppisen aviossa olevan naisen.

        Juuri niin..

        Mulla oliki tarkotus Kittielle näin kamuna kirjoittaa, että on ihan sama minne ihminen menee, niin melkein joka paikassa on ihmisiä tai asioita mistä ei niin piittaa. Ei kaikista/kaikesta tarvikkaa tykätä. Pitää vaan pystyä sietämään ja ohittamaan semmoset mistä ei välitä.

        Täällä Kokkolapalstalla on erilaisia ihmisiä ja jutunaiheita ja hyvä niin, ei kuollut palstakaan mikään mukava ole.
        On kla-palstan kannalta hyvä, että tehdään erilaisia aloituksia ja tykätään jutella eri aiheista.
        Ei tätä maailmaa voi puhdistaa kaikesta mikä itselle ei ole mieluista. Sanonta toiset tykkää äidistä, toiset tyttäristä pitää täälläki paikkansa :)

        Toi ressuki on kärttypäällä ollessaan sietämätön tyyppi, mutta kirjoitelkoot omista mieliaiheistaan jos tykkää. Nuoret miehet hinkuu tyttösen perään ja hinkukoot rauhassa. Jokaisella on joku mielijuttu, niin kannattaa keskittyä niihin :)
        Eli ei kannata stressiä ottaa tämmösistä, vaan kattoa kaikkea avoimin silmin. Sillai on itsellekki helpompaa. Yleistä keskustelupalstaa ei voi muokata omanlaisekseen niin kauan ku me ihmiset ollaan erilaisia :)


      • Lumoissasi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Kyllä mulla ihan ymmärrys toimii... (◕‿◕✿)

        Sitäpaitsi maailmasta tuskin löytyy toista yhtä täydellisen ihanaa miestä, joka pystyisi samalla tavalla täyttämään mun sydämen onnella ja rakkaudella. Olen joka ikinen päivä kiitollinen siitä, että juuri hän on mun oma... ♡♡♡♡♡♡

        Kukaan ei voi tietää ennakkoon elinpäiviensä pituutta, siksi ikävuosiin tuijottaminen on loppujen lopulta aivan turhaa...

        Pikaista paranemista, Tinttu-Liina. Huomasin alta, että olet kipeänä... ♡♡♡♡♡♡

        Kaunis Jelizaveta<3


      • Lukija_yleensä

        Tätä viestiketjua seuranneena heitetäämpä ilmoille kysymys: turtuuko ihminen, etenkin mies jos vastapuoli on liikaa 'rakastunut'?


      • puolittain_huumorilla

        No vaarana lienee että kumppanista tulee itsestäänselvyys. Pitkien liittojen salaisuus on pihtaaminen ja eri makkarit, ukko pysyy ruodussa kun luulot ottaa pois.


      • Lukija_yleensä kirjoitti:

        Tätä viestiketjua seuranneena heitetäämpä ilmoille kysymys: turtuuko ihminen, etenkin mies jos vastapuoli on liikaa 'rakastunut'?

        Turtuu?


      • puolittain_huumorilla kirjoitti:

        No vaarana lienee että kumppanista tulee itsestäänselvyys. Pitkien liittojen salaisuus on pihtaaminen ja eri makkarit, ukko pysyy ruodussa kun luulot ottaa pois.

        Siis täh..eli saat, jos oot kiltisti.. ;)))) ihan repesin..


      • Mielipide_
        Lukija_yleensä kirjoitti:

        Tätä viestiketjua seuranneena heitetäämpä ilmoille kysymys: turtuuko ihminen, etenkin mies jos vastapuoli on liikaa 'rakastunut'?

        No kyllä naisen pitää tarjota haastetta, sanotaan että turtuu.


      • Sun_flower

        Ite oon samaa mieltä. Jätkäkamu kun rupes etääntyyn soitin hulluna perään, pommitin viesteillä, koitin keksiä yhteistä kivaa, vaan ei toiminut. Jätkät tahtoo saalistaa, toi selittää kai senki että naputtavan muijan kaa viihdytään sitten vaikka loppuelämä.


      • Ramdom_haaveksija
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Kyllä mulla ihan ymmärrys toimii... (◕‿◕✿)

        Sitäpaitsi maailmasta tuskin löytyy toista yhtä täydellisen ihanaa miestä, joka pystyisi samalla tavalla täyttämään mun sydämen onnella ja rakkaudella. Olen joka ikinen päivä kiitollinen siitä, että juuri hän on mun oma... ♡♡♡♡♡♡

        Kukaan ei voi tietää ennakkoon elinpäiviensä pituutta, siksi ikävuosiin tuijottaminen on loppujen lopulta aivan turhaa...

        Pikaista paranemista, Tinttu-Liina. Huomasin alta, että olet kipeänä... ♡♡♡♡♡♡

        Hemmetti sut kun saisi:P


      • Ramdom_haaveksija kirjoitti:

        Hemmetti sut kun saisi:P

        Nii mitä sitten? Tunnetko hänet, vai onko täällä kaikki miehet oikeasti niin pinnallisia??

        Ymmärrän kyllä sen, että kaunis/komea on ilo silmälle, mutta ei kai se voi olla se pääasia..
        Toivottavasti haaveillessanne kuitenkin elätte normaalia elämää, eli hengailette tyttöjen kanssa ja sen semmosta. Ei yhdestä ole kaikille.


      • Random_haaveksija
        tinttu-liina kirjoitti:

        Nii mitä sitten? Tunnetko hänet, vai onko täällä kaikki miehet oikeasti niin pinnallisia??

        Ymmärrän kyllä sen, että kaunis/komea on ilo silmälle, mutta ei kai se voi olla se pääasia..
        Toivottavasti haaveillessanne kuitenkin elätte normaalia elämää, eli hengailette tyttöjen kanssa ja sen semmosta. Ei yhdestä ole kaikille.

        Ulkonäöltä vaan, moikataan ja sitä rataa.


      • Random_haaveksija kirjoitti:

        Ulkonäöltä vaan, moikataan ja sitä rataa.

        Okei... No onhan tuoki jotain :))

        Tuli tässä yhtäkkiä mieleen, että oispa mukava nähdä 20v päähän, että missä tilanteessa tää touhu on silloin. Kuka sai? Mitä ja ketä? :) Nii kauan ku muistan, nii täällä on ollu tätä ihailua. :}


      • Aavistelen_näin

        Laitetaampa hyväntahtoisia veikkauksia missä se on 20 vuoden päästä. Veikkaan että Lintulan nunnaluostarin johtajana:)


      • Aavistelen_näin kirjoitti:

        Laitetaampa hyväntahtoisia veikkauksia missä se on 20 vuoden päästä. Veikkaan että Lintulan nunnaluostarin johtajana:)

        :))

        Mulla on kaks veikkausta..

        1. Kotirouva. Hoitelee kotia ja parsii ukon villasukkia.

        2. Ulkomailla asustaa vakituisesti. Naimisissa jonku komean ehkä julkisenkin miehen kanssa. Matkustelee ukkonsa kanssa ja samalla hoitelee omia mieleisiään bisneksiä.

        Voi kyllä olla kolmasti..tuli yhtäkkiä mieleen eli sinkkuna elävä mallitoimiston johtaja :)


      • Lusikka_sekaan
        Aavistelen_näin kirjoitti:

        Laitetaampa hyväntahtoisia veikkauksia missä se on 20 vuoden päästä. Veikkaan että Lintulan nunnaluostarin johtajana:)

        Sirkustirehtöörinä itänaapurissa vaalimassa suvun perinteitä, tokko siitä on kenellekkään kotirouvaksi.


      • Näin_on_näreet

        Pikkupimusta tulee itsensä Putinin vaimo ja uuden keisarillisen suvun kantaäiti, haikeina muistelemme ja anomme audienssia:)


    • Sun_flower

      Hitosti risoo tää pimeys:(

      • Kohtahan se alkaa taas päivä pitenemään. Päästään tuonne tammikuuhun, niin sit mennään lujaa kevättä kohti.

        Mun inhottaa ku tuli lämpöasteita ja taas joka paikka jäässä :/


    • nättiänättiä

      Kyllä on nätti ja niin "merellinen" tämä merenrantakaupunki :D Kuraojakin oikein halkoo kaupunkia :D :D

    • sinkkujenjoulu

      Sellainen willi veikkaus minulla on,että tulee lumeton joulu joskus niitä on ollut ei siihen liity mikään kasvishuone ilmiö ihan normia se on.Roskaruka on tässä asiasssa hieno esimerkki tälläkin hetkellä siellä voidaan tietty lasketella tosin lunta ei paljoa ole eilen illalla siellä kävimme.Ja ainakaan tavallinen pulkka ei oikeen toiminu mutta sellainen iso rengas näytti kulkevan tosi hyvin kenen lienee? eli lunta ei nyt ole luvassa ja yksin eläjille siis sinkuille joiden joulu on yksinäinen kuten minä,niin aloitan joulun shellin aamupalalla

      • Olishan se valkoinen joulu mukava. Olis kyllä muutenki kiva, jos tuo sää ei sahais eestakasin.


      • joulutonttux
        tinttu-liina kirjoitti:

        Olishan se valkoinen joulu mukava. Olis kyllä muutenki kiva, jos tuo sää ei sahais eestakasin.

        OLet oikeassa kyllä sellainen -10 astetta ja lunta päälle olis aika sopivaa joulukuuta,Mutta onhan tässä vielä aikaa tosin kova kiire meinaa jo olla ihmisillä tuhlaam,aan rahojaan täytyy myöntää sekin,Mutta itse en kyllä kiirehdi tai kiirehdin hitaasti sillä sanotaanhan niin että nopeat syövät hitaat mutta jos katastrofi tapahtuu nopeat myös ovat alttiita onnettomuuksille koska he hätäilevät..Nyt on joulu suunnitelmat avoinna ja pahoin on käymässä toteen skenaario että vietän joulun yksin ellei sitten tapahdu mitään mullistavaa muutosta


      • joulutonttux kirjoitti:

        OLet oikeassa kyllä sellainen -10 astetta ja lunta päälle olis aika sopivaa joulukuuta,Mutta onhan tässä vielä aikaa tosin kova kiire meinaa jo olla ihmisillä tuhlaam,aan rahojaan täytyy myöntää sekin,Mutta itse en kyllä kiirehdi tai kiirehdin hitaasti sillä sanotaanhan niin että nopeat syövät hitaat mutta jos katastrofi tapahtuu nopeat myös ovat alttiita onnettomuuksille koska he hätäilevät..Nyt on joulu suunnitelmat avoinna ja pahoin on käymässä toteen skenaario että vietän joulun yksin ellei sitten tapahdu mitään mullistavaa muutosta

        -10??? Mulle riittää -4°c :}

        Toivottavasti sun ei tarvi viettää joulua yksin :(


      • joulutonttuxx
        tinttu-liina kirjoitti:

        -10??? Mulle riittää -4°c :}

        Toivottavasti sun ei tarvi viettää joulua yksin :(

        Kyllä juuri -10 ja lunta reilusti päälle on se tiukka optimi,Ja sekin pitää vahvasti paikkansa että sinkun joulu on yksinäinen.Eihän se totuus siitä miksikään oikeastaan muutu


      • joulutonttuxx kirjoitti:

        Kyllä juuri -10 ja lunta reilusti päälle on se tiukka optimi,Ja sekin pitää vahvasti paikkansa että sinkun joulu on yksinäinen.Eihän se totuus siitä miksikään oikeastaan muutu

        No eipä.. :(


    • Takkuaako muilla s-posti? Mihin hemmettiin joutuu lähtevä meili....?

      • Hajalla_koko_paska

        Kellonajat on ainakin mitä sattuu, laahaavat tasan 2 tuntia perässä. Lähetän tämän 11:45, jolloin Suomi24 kello näyttää 9:45!


      • uskoisin_näin

        Liittynee palvelun päivittämiseen.


      • Testasin mun kahden postin välillä ja hyvin tuli ainaski mulla posti perille :)

        Joku tuos kirjoittiki, että meneillään oleva päivitys varmasti vaikuttaa.


      • Niinkin_on_käynyt

        Meneekö vastaanottajan roskapostiin?


      • Sun_flower

        Toi ruudukkosysteemi ainaski tökkii, äskenkään se ei tarjonnut mitään:(


    • sananvapaus_oikeus_paits

      Miksi täällä näin positiivinen meininki yhtääkkiä? :-0
      Luulin että raivoa ja väkivaltaan yllyttäviä kirjoituksia olisi, kuten yleensä on, Tosirealistin alaisuudessa tapahtuvassa kirjoitusketjuissa. Tosirealistihan omistaa sananvapauden ja muutenkin Kokkolapalstan

    • kauneudentajua

      Kokkolako nätti? Pah!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      415
      4634
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      248
      2314
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1730
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1467
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      318
      1435
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1141
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      80
      1110
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1085
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      995
    Aihe