Kun tykkää...mutta ei saa
Kun sydän lyö kovaa ja perhoset lentää vatsassa...mutta pitää teeskennellä ja olla viileä
Kun haluaa vain tulla lähelle ja koskettaa... Mutta täytyy kävellä pois joka ikinen helvetin päivä. Silloin sattuu sydämeen. Tieto siitä että hän ei koskaan voisi olla sun, koska hän on (luultavasti) jonkun toisen. Ja jos hän tietäisi tämän, hän varmaan nauraisi minulle...
miehelle töissä
8
665
Vastaukset
- ihastumisenkauheus
Noi sun tuntemukset on varmasti universaalisesti hyvin yleiset tilanteessa, jossa ei tiedä toisen osapuolen tuntemuksista.Mistähän sekin johtuu?
Itsekin ajattelen, että jos eräs henkilö tietäisi tunteistani häntä kohtaan, hän joko nauraisi, ahdistuisi, järkyttyisi, tai sit se olisi hänelle täysin yhdentekevää.
Silti sulle sanon, että tuskinpa se mies sulle nauraisi. Eikä toisen varattu-statusta kannata etukäteen surra, jos et sitä tiedä. - nainen_minäkin
annat pillua sille ni kyllä se siitä , ehkä peppuaskin :)
- Masasiivoja64
sama täälä vaika oon miäs kyllä paljon sattuu pitää näytelmä että ei ole tunteita tää on kuin juisen piisi katsoisi elämää.
- juicenelämäloppui
Siinä sinulle sitten idea: Katson elämää, mutta en näe miten toiset sen näkevät omin silminensä.
Itse olen yrittänyt piilotella sellaista että olen White Supermacist, with the Ku Klux Klan, pelkästään siitä syystä että, en haluaisi loukata ketään, enkä tapa poliiseja huviksenikaan...
Elämä on kovempaa kuin rokkibändin kitaristilla :D
- Kysynpähänvaan
Raastavaa, mutta jos ei sitäkään, mitä olisi jäljellä? Aloittajalle.
- Jiiman
Unohda samantien jos on toisen oma! Etsit vapaan miehen.
- Jiimaan
Ei kannata unohtaa.
Parisuhteeseen tarvitaan kaksi ja jos toinen ei siihen osallistu, niin ihan sama vaikka olisi kuinka toisen "oma". Ihminen päättää itse omista tekemisistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976