miehelle töissä

raastavaa

Kun tykkää...mutta ei saa
Kun sydän lyö kovaa ja perhoset lentää vatsassa...mutta pitää teeskennellä ja olla viileä
Kun haluaa vain tulla lähelle ja koskettaa... Mutta täytyy kävellä pois joka ikinen helvetin päivä. Silloin sattuu sydämeen. Tieto siitä että hän ei koskaan voisi olla sun, koska hän on (luultavasti) jonkun toisen. Ja jos hän tietäisi tämän, hän varmaan nauraisi minulle...

8

683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihastumisenkauheus

Noi sun tuntemukset on varmasti universaalisesti hyvin yleiset tilanteessa, jossa ei tiedä toisen osapuolen tuntemuksista.Mistähän sekin johtuu?
      Itsekin ajattelen, että jos eräs henkilö tietäisi tunteistani häntä kohtaan, hän joko nauraisi, ahdistuisi, järkyttyisi, tai sit se olisi hänelle täysin yhdentekevää.

Silti sulle sanon, että tuskinpa se mies sulle nauraisi. Eikä toisen varattu-statusta kannata etukäteen surra, jos et sitä tiedä.

• nainen_minäkin

annat pillua sille ni kyllä se siitä , ehkä peppuaskin :)

• Masasiivoja64

sama täälä vaika oon miäs kyllä paljon sattuu pitää näytelmä että ei ole tunteita tää on kuin juisen piisi katsoisi elämää.

• juicenelämäloppui

Siinä sinulle sitten idea: Katson elämää, mutta en näe miten toiset sen näkevät omin silminensä.

Itse olen yrittänyt piilotella sellaista että olen White Supermacist, with the Ku Klux Klan, pelkästään siitä syystä että, en haluaisi loukata ketään, enkä tapa poliiseja huviksenikaan...

Elämä on kovempaa kuin rokkibändin kitaristilla :D

• Kysynpähänvaan

Raastavaa, mutta jos ei sitäkään, mitä olisi jäljellä? Aloittajalle.

• Jiiman

Unohda samantien jos on toisen oma! Etsit vapaan miehen.

• Jiimaan

Ei kannata unohtaa.
        Parisuhteeseen tarvitaan kaksi ja jos toinen ei siihen osallistu, niin ihan sama vaikka olisi kuinka toisen "oma". Ihminen päättää itse omista tekemisistään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2732
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      342
      2470
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      35
      2154
    4. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      47
      1896
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1685
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1589
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      44
      1460
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1419
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1375
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1176
    Aihe