Antti Kuisma

Mark78

Kyllä miehelle saa hattua nostaa kun selkä kipeänä ja flunssaisena teki noin hyvän hiihdon. Valitettavasti Tallus ja Kaitainen ei ollu parhaimmillaan....

9

928

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • possu

Pettymys oli suuri kun ei menny protesti läpi. Olis sen pojille ja etenkin Antille suonu ilman muuta. Osaa nuo Saksan mössömahat olla tylyjä. Kuisma hylättiin yhdestä cupin kisasta sen takia, kun ajoi laskussa linjalta ulos ja menetti siinä sekunteja. Nyt sekunteja voitettiin viestissä eikä silti hylätty.

Voi jossitella tässä vaiheessa, että Gottwaldin katselussa meni Suomen pronssi. Jos olis hiihtäny täysillä loppuun asti, Ackerman ei olis päässy ohi, jollon Itävalta olis hylätty oikomisesta että Saksa pääsee hopealle. Ja Suomi olis ollu pronssilla. Noh, eihän se niitä enää kiinnosta, kun Itävallan hylkäämisella ei olis ollu Saksan sijotukselle merkitystä.

Kyllä ne osaa.

• Mark78

siitä protestista ei ole vielä tullu virallista päätöstä, mutta heikolta vaikuttaa...

• mimmi

Joo Kuismalta löytyi sitä suomalaista sisua!!! Niin sitä pitää..kaikki peliin..!!

• oli

ja hatunnostoinen teko , kun Tallus sanoi rehellisesti olevansa pettynyt suoritukseensa.
        Mielestäni Talluksen kokonaissuoritus oli hyvä.
        Turha tuntea epäonnistuneensa.

Minä en ymmärrä kilpailijaa joka tulee maaliin kaukana kärjestä,ja on tyytyväinen, ja kehuu että hyvin meni.

• hyvin kaikki
        oli kirjoitti:

ja hatunnostoinen teko , kun Tallus sanoi rehellisesti olevansa pettynyt suoritukseensa.
        Mielestäni Talluksen kokonaissuoritus oli hyvä.
        Turha tuntea epäonnistuneensa.

Minä en ymmärrä kilpailijaa joka tulee maaliin kaukana kärjestä,ja on tyytyväinen, ja kehuu että hyvin meni.

mutta hyppelyksi meni mäki eka kiekolla.

• Mona
        hyvin kaikki kirjoitti:

mutta hyppelyksi meni mäki eka kiekolla.

Nämä pojat tarjoavat varmasti vielä tulevina
        vuosina paljon ilon hetkiä.(:

• urheiluhullu

Antti Kuisma teki uskomattoman hyvän hiihdon lähtökohtaansa nähden. Mies näytti kuinka sisulla tullaan, ja annetaan kaikkensa joukkueen eteen! Mutta, entäpäs seuraavat kaks hiihtäjää. Jaakko hiihti ensimmäisen lenkin hyvin, mutta hyytyi lopussa. Tietenkin pitää olla pettynyt. Tallus laski saksan ja itävallan karkuun, Kaitaisella oli mahdoton tehtävä nostaa Suomi takaisin mitalitaisteluun mukaan. Ja niinhän siinä sitten kävi, että eroa tuli liikaa, ja Manniselle jäi aivan liikaa sekunteja nousta takaa. Matka loppui kesken.
      Toivottavasti sprintti toisi lohtua yhdistetyn miehille, Manniselle kyllä soisi sen ensimmäisen arvokisamitalin!

• Katsoja

Pahaa pelkään. Manninen on osoittautunut "pienten" tuttujen kisojen mieheksi. Isoissa kisoissa (olympialaiset, MM-kisat) tahtoo ladullakin olla hieman jarru päällä. Niin harmillista kuin se onkin. Mutta toivokaamme silti parasta. Manninen jos kuka sen mitalin (kultaisen) ansaitsisi.

• Epäviralliset lähteet kertovat
        Katsoja kirjoitti:

Pahaa pelkään. Manninen on osoittautunut "pienten" tuttujen kisojen mieheksi. Isoissa kisoissa (olympialaiset, MM-kisat) tahtoo ladullakin olla hieman jarru päällä. Niin harmillista kuin se onkin. Mutta toivokaamme silti parasta. Manninen jos kuka sen mitalin (kultaisen) ansaitsisi.

Jotkut kohtuullisen luotettavat lähteet kertovat, että muilla on vaan paremmat lääkkeet näihin kisoihin. Monta starttia tulee kisojen aikana ja Manninen lienee näitä luomupuolen urheilijoita...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe