Mulla noin vuosi sitten kun olin 20v. Alkoi niin järkyttävät vuodot että kirjaimellisesti istuin koko päivän vessassa tai olin suihkussa. Mikään tamponi tai side taikka isot side ”vaipat” ei pitänyt niitä kurissa. Ne sisälti myös ihan tajuttomia hyytymiä jotka olivat isoimmillaan nyrkin kokosia. Normaalisti aina niukat vuodot ollu enkä voi painottaa kuinka runsaat nämä oli. En yötäkääm voinut nukkua omassa sängyssä taikka nukkua ollenkaan. Välillä istuskelin suihkussa ja otin siellä nokosia että pystyi välillä lepäämään.. Pari päivää sit niiden kanssa taistellessa olikin voimat niin lopussa ettei pysynyt enää pystyssä, ja siinä vaiheessa tajus et onki mentävä äkkiä lääkäriin. Otettiin HB ja näytti 60! Siitä sitte samantien sairaalaan ja sainkin kolme pussia verta. Mitään ei ultrassa näkynyt eikä runsaan vuodon takia muuten pystytty katsomaan. Sairaalassa sanottiin että syynä hormonihäiriö. Kellään kokemusta noin rajuista kuukautisita ja voiko liittyä kenties endometroosiin tai muuhun?
Hormonihäiriö vai mikä?!
Wot
2
159
Vastaukset
- onpa_kauheeta
Pieni myooma voi aiheuttaa, jos on kohdun seinämässä. Mutta oliko ne vain yhden kerran? Ja nyt normaalit?
- wot
Joo oli vain yhden kerran, sain samantien e pillerit käyttöön. On aina olleet niukat ja oli sen tapahtuman jälkeenkin (e pillerit sain kontrolloimaan niitä) mutta yhden kerran tapaus vain. Pieni kysta luki olleen papereissa muttei siitä minulle erikseen mitään maininneet, puhuivat vain hormonihäiröstä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El786387MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415468Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.624299NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun764169Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja683923Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.801307- 3281135
- 601080
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?32900Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62831