Miksi olen niin erilainen?

Helpplease

Tää on tosi ärsyttävää ://
Oon 14v tyttö kasiluokalta.
Kaikki muut tän ikäiset pukeutuu supertiukkoihin ja paljastaviin vaatteisiin, meikkaa ja kiroilee hirveästi, on kiinnostunut vaan kännykästä, pojista, juoruista ja shoppailusta.
Mä taas käytän peittäviä vaatteita, käytän ulkovaatteita, en meikkaa, kiroile tai shoppaile. En oo kiinnostunut juoruamaan tai keskustelemaan pojista jatkuvasti.
Mä oon kiinnostunut lukemisesta, eläimistä, leipomisesta, elokuvista, piirtämisestä ja kirjoittamisesta. Eli siis sellaisista jutuista mistä kukaan mun luokkalainen ei oo ollut kiinnostunut vuosikausiin....
Mikä mua vaivaa kun oon niin erilainen? Ei johdu kuitenkaan siitä etten olisi muuten kehittynyt, olen kyllä mutta käyttäydyn erilailla ja olen kiinnostunut ihan eri asioista. Help!

11

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crazy-mad-insane

      Ihmisiä on erilaisia, ja se, että uskallat olla oma itsesi on todella hyvä. Älä hylkää omia kiinnostuksen kohteita, sillä varjolla, että muut eivät pidä/tee samoja asioista. Anna muiden olla, mitä he ovat, heillä on erilaiset arvot kuin sinulla. Tai vaihtoehtoisesti he eivät uskalla olla erilaisia, kun massan mukana on niin "helppoa" mennä. Ite, kun olin 14-vuotias, mistä on jo hyvän aikaa, niin nuo sinun kuvailemasi ja tekemäsi asiat olivat silloin normaaleja juttuja. Eli maailma on muuttunut todella paljon, ja en sano, että se on muuttunut ainakaan paremmaksi. Varsinkaan nuorille.

    • Hei,
      kuulostaa siltä, että elät hyvää 14- vuotiaan tytön elämää. Lukeminen, eläimet, leipominen, elokuvat....wau. Sinä teet niitä asioita, jotka sinua kiinnostavat. Nuorilla ja myös aikuisilla on isot paineet mennä massan mukana. Ryhmän paine on iso. Kirjoittamasi perusteella, ei sinua mikään vaivaa, vaikutat harvinaisen hienolta tytöltä. Löydät varmasti ajan mittaan ystäviä nuorista, joilla on samanlaisia mielenkiinnon kohteita kuin sinulla.
      Ystävällisesti
      Helsingin netti saapas, Helsinki

    • Tuo erilaisuus on jokaisella oma juttu. Tietysti sitä tuntuu että muilla tapahtuu enemmän kuin itsellä ja se harmittaa. Ainakin minua harmitti kun katselin kotona telkkaria ja koulukaverit hilluivat kaupungilla. En tosin ymmärtänyt miten niiden mukaan olisin mennyt kun kukaan ei mukaansa pyytänyt.

    • hyväsuunta

      Kuulostaa siltä, että olet positiivisesti 'erinlainen'. Älä ota mallia noista toisista. Niiden elämä pyörii vaan kännykän, bileiden ja itsensä laittamiseen aikuisen näköiseksi..noissa porukoissa sitten se tyhmyys tiivistyy..

    • OnNe

      Kullostaa siltä, että useimmat sun koulukavereista ovat pinnallisia bimboja.

    • oppinen

      Huomaat myöhemmin, että olet ollut aivan oikeassa KAIKESSA!

    • kuulostathyvältä

      Taidat olla ainut järkevä teidän luokalla :) Tuut huomaamaan, että sinulla on parhaat mahdollisuudet esimerkiksi halutessasi saada tasokas mies ja muutenkin pärjätä paremmin elämässä. Noi muut on angstisia stereotyyppisiä tekopahateinejä. Antaa niitten olla idiootteja ja rappioitua fyysisesti ja henkisesti ryhmätyhmyyden pakko-otteessa. Muista, että jopa 14-vuotiaanakin on sallittua elää järkevästi ja itseään arvostaen. Kuten sinä imeisesti oletkin jo onnistunut oivaltamaan.

    • adsads

      Ei kai kukaan kunnon mies mitään tyhmiä lutkia haluakaan, vaan juuri sellaisen älykkään, hyvätapaisen ja reippaan naisen, joka on elänyt sinun kaltaisesi nuoruuden. Jos Suomen naisilla on tulevaisuudessa mitään toivoa, niin se kaikki toivo on sinun kaltaisissasi.

    • ComputerCPU

      Tavallaan, ymmärrän sinua, mutta kuitenkaan en. Olen 13v poika, joka on aika yksinäinen. Minä kuitenkin pidän olla yksin, tai sitten se johtuu siitä, että kukaan ei ole hiukkaakaan samanlainen.

      Varoitus: tämä on oma mielipiteeni, en tiedä mistä puhun täysin

      Ymmärrän, että et ymmärrä (enkä minäkään ymmärrä) kiroilua, shoppailua ja pojista puhumista. Varsinkaan kiroilua ja shoppailua. Mitä hienoa on käyttää huonoja sanoja ja tuhlata rahaa?

      Ymmärrän tätä vaatetus asiaa vähäsen. Ulkovaatteet laitossa menisi aikaa, ja näyttävät epätrendikkäille. Paljastavat vaatteet = pojat tykkää?

      Myöskään, en ymmärrä kaikkia harrastuksiasi, sillä harrastukseni ovat täysin päinvastaiset (olen tietokoneella koodaamassa, kuvaan videoita ja kuvia ja pelaan videopelejä kilpaa).

    • hienojuttuHelsinki

      Oho, hienoa. Minä arvostan. Noita "joukkosieluja" on paljon ja eivät osaa elää omaa elämäänsä.
      Ottavat oppia muista ja oma elämä jää pois.
      Saattavat olla jopa kateellisia sinulle, mutta olet just sellainen, kun ihmisen pitäisi ollakin.
      Hienoa!!!

    • Anonyymi

      Ihana kuulla sinusta! Jatka samaan malliin <3

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe