Miksi olen niin erilainen?

Tää on tosi ärsyttävää ://
Oon 14v tyttö kasiluokalta.
Kaikki muut tän ikäiset pukeutuu supertiukkoihin ja paljastaviin vaatteisiin, meikkaa ja kiroilee hirveästi, on kiinnostunut vaan kännykästä, pojista, juoruista ja shoppailusta.
Mä taas käytän peittäviä vaatteita, käytän ulkovaatteita, en meikkaa, kiroile tai shoppaile. En oo kiinnostunut juoruamaan tai keskustelemaan pojista jatkuvasti.
Mä oon kiinnostunut lukemisesta, eläimistä, leipomisesta, elokuvista, piirtämisestä ja kirjoittamisesta. Eli siis sellaisista jutuista mistä kukaan mun luokkalainen ei oo ollut kiinnostunut vuosikausiin....
Mikä mua vaivaa kun oon niin erilainen? Ei johdu kuitenkaan siitä etten olisi muuten kehittynyt, olen kyllä mutta käyttäydyn erilailla ja olen kiinnostunut ihan eri asioista. Help!
Ilmoita

Ihmisiä on erilaisia, ja se, että uskallat olla oma itsesi on todella hyvä. Älä hylkää omia kiinnostuksen kohteita, sillä varjolla, että muut eivät pidä/tee samoja asioista. Anna muiden olla, mitä he ovat, heillä on erilaiset arvot kuin sinulla. Tai vaihtoehtoisesti he eivät uskalla olla erilaisia, kun massan mukana on niin "helppoa" mennä. Ite, kun olin 14-vuotias, mistä on jo hyvän aikaa, niin nuo sinun kuvailemasi ja tekemäsi asiat olivat silloin normaaleja juttuja. Eli maailma on muuttunut todella paljon, ja en sano, että se on muuttunut ainakaan paremmaksi. Varsinkaan nuorille.
1
Ilmoita
Hei,
kuulostaa siltä, että elät hyvää 14- vuotiaan tytön elämää. Lukeminen, eläimet, leipominen, elokuvat....wau. Sinä teet niitä asioita, jotka sinua kiinnostavat. Nuorilla ja myös aikuisilla on isot paineet mennä massan mukana. Ryhmän paine on iso. Kirjoittamasi perusteella, ei sinua mikään vaivaa, vaikutat harvinaisen hienolta tytöltä. Löydät varmasti ajan mittaan ystäviä nuorista, joilla on samanlaisia mielenkiinnon kohteita kuin sinulla.
Ystävällisesti
Helsingin netti saapas, Helsinki
1
Ilmoita

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmoita

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Miksi olen niin erilainen?

Tää on tosi ärsyttävää ://
Oon 14v tyttö kasiluokalta.
Kaikki muut tän ikäiset pukeutuu supertiukkoihin ja paljastaviin vaatteisiin, meikkaa ja kiroilee hirveästi, on kiinnostunut vaan kännykästä, pojista, juoruista ja shoppailusta.
Mä taas käytän peittäviä vaatteita, käytän ulkovaatteita, en meikkaa, kiroile tai shoppaile. En oo kiinnostunut juoruamaan tai keskustelemaan pojista jatkuvasti.
Mä oon kiinnostunut lukemisesta, eläimistä, leipomisesta, elokuvista, piirtämisestä ja kirjoittamisesta. Eli siis sellaisista jutuista mistä kukaan mun luokkalainen ei oo ollut kiinnostunut vuosikausiin....
Mikä mua vaivaa kun oon niin erilainen? Ei johdu kuitenkaan siitä etten olisi muuten kehittynyt, olen kyllä mutta käyttäydyn erilailla ja olen kiinnostunut ihan eri asioista. Help!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta