THAIMAALAISEN KODIN TURVALLISUUS.

Te siellä Suomessa olette keskenänne keskustelleet ja vertailleet Thaimaan ja Suomen turvallisuutta keskenänne moninaisin perustein jopa tilastoihin perustuen ja siihen mitä joku on nähnyt tai ollut näkemättä kadulla.

Myös suurta kiinnostusta on ollut miten esimerkiksi Hua Hinissa Suomalainen asuu.

Kun luen tämän päivän antia, niin huomaan että kovasti taas kiinnostusta minua kohtaan, joten lisään kiinnostuksen aihetta hieman, koska ei nyt niin kovasti kiinnosta esimerkiksi Teidän syy-yhteytenne raastinrautaan tai siihen miksi vaimoni ajaa Harrikalla.

Meillä täällä Chiang Maissa ei ole pienintäkään ongelmaa turvallisuusseikkojen kanssa, mutta huumorilla joka ei ole sallittua Teille, niin laitan silti oheen oman kotimme turvajärjestelmästä valokuvan.
En sitä enemmälti perustele, koska Tehän asiat paremmin tiedätte.

https://aijaa.com/HIlhnw
Ilmoita

Thaimaalaisissa kodeissa on sellaisia sähköviritelmiä ja vempaimia, ettei niissä voi oleskella turvallisesti.
1 VASTAUS:
Kerro lisää tietämystäsi, niin osaan poistaa tietämäsi viritelmät ja vempaimet kodistamme.
+Lisää kommentti
Tuon mokoman takiako on rähjätty
Ilmoita
Taitaapi tuo sensei olla lappalainen alkkis. Siksi hän ei ole lappalaisia vielä solvannut, kun kaikki muut läänit ja kaupungit on jo manannut ja herjannut paitsi Lapin ja Helsingin. Monet lappalaiset on taitavia tarinan värittelijöitä ja muunnellun totuuden kertojia, mutta tämä sensei on maailman hurjin tarinansepittäjä.
1 VASTAUS:
Taitaapi jotta jahka nääs.
Kaikki paikkakunnat on ihan ok, myös Pattaya.
En ole paikkakuntia solvannut.
Lapissaolenmuutaman kerran käynyt ja Hesassa asunut.

Tarinoita mukava viritellä homottelusi ja huorittelusi tuloksena ajattelusi 24/7 minusta kuten taas kerran.

Muuten miten tuo vesitippa?

Onko niin että gravitaation johdosta sen alaosa on pyöreä ja peräosa toisen muotoinen alipaineisen ilmakitkan johdosta ?

Saippuakupla taasen jatta johka pyöreä, koska ilmakitka joka suunnalla sama ?
+Lisää kommentti
voisitko myös laittaa kuvan thaipasseista...?
Ilmoita
26 itsenäisyydenpäivän juhlijaa nauttinut turvajärjestelmävalokuvasta.
13 VASTAUSTA:
30 rakasta.
Päivitys kirjoitti:
30 rakasta.
En halua pilata tuota hehkuttamaasi suurta sosiaalista suosiotasi aijaassa, mutta niitä kuvia selailee ihan randomisti tai hakusanalla tai alkukirjaimen perusteella aijaan käyttäjät. Kuvankatseluun siis ei tarvitse tulla tällä sivulla olevan linkin kautta vaan niitä voi selailla muutenkin. 30 ei ole kovin paljoa. Suosituin päivitykseni Facebookissa keräsi 1550 peukkua eräässä ryhmässä. Se oli upea tilannekuva syyrialaisista naissotilaista, jotka eivät jättäneet kotimaataan vaan jäivät taistelemaan päinvastoin kuin monet heidän miehensä.
Miehet olivat siis viisaampia. Itsekkään en paskan puolesta jäisi taistelemaan ja kuolemaan, en vielä ole niin toivoton. Jäisitkö sinä?
kingskakadu kirjoitti:
Miehet olivat siis viisaampia. Itsekkään en paskan puolesta jäisi taistelemaan ja kuolemaan, en vielä ole niin toivoton. Jäisitkö sinä?
Reiluuden merkeissä olen samaa mieltä laiffin kanssa tässä kohtaa kunnioittaen appiukkoani Vietnamin johdosta ja jokaista suomalaista sukupuoleen katsomatta historiaan viitaten vaikka en sitä opiskelekaan.
Sinun kaltaiset voisivat olla syntymättömiä vitun kakadu.....tahtooko Molli keksin.
Sensei-- kirjoitti:
Reiluuden merkeissä olen samaa mieltä laiffin kanssa tässä kohtaa kunnioittaen appiukkoani Vietnamin johdosta ja jokaista suomalaista sukupuoleen katsomatta historiaan viitaten vaikka en sitä opiskelekaan.
Sinun kaltaiset voisivat olla syntymättömiä vitun kakadu.....tahtooko Molli keksin.
Lerpalla alkoi vit.ukausi tavanomaiseen tapaan, kiljuämpärissä hiivat vain pohjalla ja muovikuksa hiivan seassa, kutsuvana odottaa!
Yksi lerpan vi..uketju jo poistettiin ja hyvä niin!!!
KrunikanVili kirjoitti:
Lerpalla alkoi vit.ukausi tavanomaiseen tapaan, kiljuämpärissä hiivat vain pohjalla ja muovikuksa hiivan seassa, kutsuvana odottaa!
Yksi lerpan vi..uketju jo poistettiin ja hyvä niin!!!
Olet sairas mutta hyvä että sulla on tää palsta, olet ainakin poissa siellä junttilassa pussikaljoines ihmisten jaloista lähiostarillas ajan kun esität kommenttejas palstalla.
Sensei-- kirjoitti:
Vastaus viive 11 min. Onko ChiangMaissa" asuvalla ja onnellisesti viihtyvällä aviomiehellä...?" yhtään mitään muuta tekemistä kun päivystää Perjantai iltaisinKIN matkailu palstalla?? Kysyn vaan.

Minä en viitannut historiaan, minä puhuin maailmasta vuonna 2018. Ymmärrätkö?
Sensei-- kirjoitti:
Olet sairas mutta hyvä että sulla on tää palsta, olet ainakin poissa siellä junttilassa pussikaljoines ihmisten jaloista lähiostarillas ajan kun esität kommenttejas palstalla.
Tuntuu, että yks jos toinenkin tällä saitilla viihtyvistä on kivasti poissa toisten jaloista, sen täällä viettämänsä ajan? Sinäkin onnellinen aviomies, vietät täällä kuitenkin jokusen tovin joka ikinen päivä. Eikö niin?
pullaristoihmemaassa kirjoitti:
Tuntuu, että yks jos toinenkin tällä saitilla viihtyvistä on kivasti poissa toisten jaloista, sen täällä viettämänsä ajan? Sinäkin onnellinen aviomies, vietät täällä kuitenkin jokusen tovin joka ikinen päivä. Eikö niin?
Minä asun täällä Jyväskylässä, enkä ole lainkaan onnellinen. Tämä on ainoa paikka, missä saan rauhassa valehdella mitä haluan ja se kyllä lohduttaa kelan tuilla asujaa.
Sensei-- kirjoitti:
Sun kandeis ehkä sensei ostaa joku huvila, moottoripyörä tai ehkä vene??? Niitä rempatessa tai tuunnaillessasi tai ihan vaan siivoillessa ja puunaillessa, olisi sinullakin muuta tekemistä kun istua tuijottamassa tietokonettasi ja odotellen milloin Maijan oksennuskello pärähtelee? HAH HAH HaH HaH. Oletsä kyllä varakas kaveri, kivasti hassu sellainen. Jatka samaan tahtiin.
oletkosinutsunkanssa kirjoitti:
Sun kandeis ehkä sensei ostaa joku huvila, moottoripyörä tai ehkä vene??? Niitä rempatessa tai tuunnaillessasi tai ihan vaan siivoillessa ja puunaillessa, olisi sinullakin muuta tekemistä kun istua tuijottamassa tietokonettasi ja odotellen milloin Maijan oksennuskello pärähtelee? HAH HAH HaH HaH. Oletsä kyllä varakas kaveri, kivasti hassu sellainen. Jatka samaan tahtiin.
Hyvä idea kiitos.
Huvila on Phuketissa.
Moottoripyöriä perheessä Inkkari ja 2 Harrikkaa.
Azi Phuketissa ja tuli muuten ostettya Targa 44 Paraisille, uusi.
Joulu lähestyy ja lerpan omaisuus kasvaa. Hyvä Suomi!
Sensei-- kirjoitti:
Hyvä idea kiitos.
Huvila on Phuketissa.
Moottoripyöriä perheessä Inkkari ja 2 Harrikkaa.
Azi Phuketissa ja tuli muuten ostettya Targa 44 Paraisille, uusi.
Mulla samat, lisäksi kohtuu iso merenrantatila Rigassa, muijalla myös viinitila Unkarissa. Mutta mitäpä ne tänne palstalle kuuluu? Tässä ihan omiemme kesken nautimme työmme tuloksista, vaimon kanssa. Enään ei kiireet juurikaan heilauttele, ostetaan mitä halutaan ja nautitaan elämästämme olemmehan kohta jo 50 vuotiaita. Hyvää jatkoa Azin omistajille ja parantukaa pian.
+Lisää kommentti
37 rakasta.
16 VASTAUSTA:
39 rakasta.
Päivitystarkennus kirjoitti:
39 rakasta.
43 rakasta.
Tarkennus kirjoitti:
43 rakasta.
46 rakasta.
Päivitys kirjoitti:
46 rakasta.
50 rakasta meitä jo.
Lerpanpäivää kirjoitti:
50 rakasta meitä jo.
Meitä jo 54 rakasta.
KrunikanVili kirjoitti:
Meitä jo 54 rakasta.
Näin Persläpilerppa löytää uusia rakkaita itselleen, tavanomaiseen tapaansa varastamalla toisten nimimerkkejä, vajakki!
KrunikanVili kirjoitti:
Näin Persläpilerppa löytää uusia rakkaita itselleen, tavanomaiseen tapaansa varastamalla toisten nimimerkkejä, vajakki!
Minä olen oikea Vili, ei ole muita VajakkiVilejä täällä Krunikassa.
KrunikanVajakkiVili kirjoitti:
Minä olen oikea Vili, ei ole muita VajakkiVilejä täällä Krunikassa.
Meitä rakkaita lisääntyy kuin sieniä sateella, nyt 61.
KrunikanVajakkiVili kirjoitti:
Meitä rakkaita lisääntyy kuin sieniä sateella, nyt 61.
67 rakasta.
GolfOnElämä kirjoitti:
67 rakasta.
72 golfklubilaista.
Lerpan harrastuksena stalkata omaa postaustaan josko joku erehtyisi sitä katsomaan. Katsominen ei ole tykkäämistä. Postituksesi on typerä ja aijaata selailee muutkin kuin Pattayan palstalaiset.
Tämä liittyy Pattayaan. Tunti sitten otettu kuva Hootersin edestä. Rannan viimeiset sadat metrit menossa. Neljä kaivuria ahertaa ympäri vuorokauden.
https://aijaa.com/4Eb93s
Kozzokola kirjoitti:
Lerpan harrastuksena stalkata omaa postaustaan josko joku erehtyisi sitä katsomaan. Katsominen ei ole tykkäämistä. Postituksesi on typerä ja aijaata selailee muutkin kuin Pattayan palstalaiset.
Tämä liittyy Pattayaan. Tunti sitten otettu kuva Hootersin edestä. Rannan viimeiset sadat metrit menossa. Neljä kaivuria ahertaa ympäri vuorokauden.
https://aijaa.com/4Eb93s
Dillen harrastuksena Pattayalta seurata suomi 24:n kirjoituksia eri nimimerkein.

Koska ryhmäkokous Kozzo-Dille-44-Laiffi-Vili-Prmn-Ossi-KääLäy ?
StalkkaaGagaa kirjoitti:
Dillen harrastuksena Pattayalta seurata suomi 24:n kirjoituksia eri nimimerkein.

Kas, SenseiNumBallilerppa omassa elementissään, itkua vääntäen kylmässä Suomessa:
Rahatonna en voi lentää vanki olen maan
Vain suomen sossu mua elättää
Oi jospa kerran tuonne Thaimaahan päästä vois...
StalkkaaGagaa kirjoitti:

Kymppi tuntee Kozzon, minä en. Se parantaa Pattayan matkojeni nautintoa, kun lueskelen kateellista ininääsi. Jaahas, tytteli tuli ammeesta.
Uusi
44xParatiisissa kirjoitti:
Kymppi tuntee Kozzon, minä en. Se parantaa Pattayan matkojeni nautintoa, kun lueskelen kateellista ininääsi. Jaahas, tytteli tuli ammeesta.
76 inisijää.

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Uusi
NautintoIninää kirjoitti:
76 inisijää.
Lerppa inisee itsekseen, käyden kuvaansa jatkuvasti katsomassa, kohta niitä on sata, vaikka kukaan muu, kuin lerppa ei niitä ole katsonut.
+Lisää kommentti

Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

THAIMAALAISEN KODIN TURVALLISUUS.

Te siellä Suomessa olette keskenänne keskustelleet ja vertailleet Thaimaan ja Suomen turvallisuutta keskenänne moninaisin perustein jopa tilastoihin perustuen ja siihen mitä joku on nähnyt tai ollut näkemättä kadulla.

Myös suurta kiinnostusta on ollut miten esimerkiksi Hua Hinissa Suomalainen asuu.

Kun luen tämän päivän antia, niin huomaan että kovasti taas kiinnostusta minua kohtaan, joten lisään kiinnostuksen aihetta hieman, koska ei nyt niin kovasti kiinnosta esimerkiksi Teidän syy-yhteytenne raastinrautaan tai siihen miksi vaimoni ajaa Harrikalla.

Meillä täällä Chiang Maissa ei ole pienintäkään ongelmaa turvallisuusseikkojen kanssa, mutta huumorilla joka ei ole sallittua Teille, niin laitan silti oheen oman kotimme turvajärjestelmästä valokuvan.
En sitä enemmälti perustele, koska Tehän asiat paremmin tiedätte.

https://aijaa.com/HIlhnw

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta