Miten ratakisko valmistetaan ja missä on ratakiskotehdas?
Ratakiskon valmistus
16
3407
Vastaukset
- lipunmyyntiosasto
Pitää kysyä matkaoppaalta koska tämähän on matkailupalsta.l
- dippadaadappadii
Valssaamalla ne valmistetaan. Google löytänee valmistajia.
- konepajalla
Kas kun ei tangoamalla tai jenkkaamalla.
- sitäseon
Valurauta on tunnetusti aika haperoa.
- rautakiskoja
Laita linkki
- linkeistä.ei.luovuta
rautakiskoja kirjoitti:
Laita linkki
Hanki itse omat linkkisi.
- Incenööri
Fiskars , Rautaruukkihan ja Ovako niitä valmistaa. Imatralla ja Raahessa. Matkusta tehdasvierailulle.
Rauta kuumennetaan nestemäiseksi ja kaadetaan kiskon muotoiseen muottiin.- sakset
Joku jo arvelikin valuraudan olevan haperoa ja murtuvan helposti.
Ja Fiskars tekee vain veitsiä ja haarukoita syömävälineiksi. Tuskin ratakiskoja nähnytkään. - eisinnepäinkään
Ratakiskoja ei valmisteta raudasta vaan teräksestä. Sitten voidaan kysyä vaikka, että valmistetaanko niitä kuuma- vai kylmävalssaamalla, nimittäin muottiin valamalla niitä nimen omaan ei kuitenkaan valmisteta?
- KrunikanVili
eisinnepäinkään kirjoitti:
Ratakiskoja ei valmisteta raudasta vaan teräksestä. Sitten voidaan kysyä vaikka, että valmistetaanko niitä kuuma- vai kylmävalssaamalla, nimittäin muottiin valamalla niitä nimen omaan ei kuitenkaan valmisteta?
Thaimaan Pattayan tehtaalla valmistetaan valurautaratakiskoja.
- kiskolainen
Salon Kiskossa valmstetaan edelleen kiskoja.
- Häntyri
kiskolainen kirjoitti:
Salon Kiskossa valmstetaan edelleen kiskoja.
Riihimäen Kisko se vasta mahtava olikin. Siinä jotkut salongit jää hännille.
- heivaantoopet
Teräslevy syntyy valssaamalla. Mutta ratakisko syntyy aivan muilla menetelmillä.
- leipomista
Purson ratakiskotehdas sijaitsee Nokian Linnavuoressa. Kisko tehdään pursottamalla sulaa kiskomateriaalia kiskon poikkileikkauksen näköisen muotin lävitse.
http://www.railway-fasteners.com/news/how-rails-are-made.html
http://thelibraryofmanufacturing.com/imagesforming/Extrusion1.jpg- Extrusion1.jpg
This Account has been suspended.
Myrkyllinen sivu!! - Anonyymi
Extrusion1.jpg kirjoitti:
This Account has been suspended.
Myrkyllinen sivu!!Jeah!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008920
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265368- 534631
- 894390
- 583573
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583208Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv442666- 432601