Omistatko mies yksiäkään farkkuja? Vai onko vain verkkareita ja tummia housuja.
Tämä on tärkeä kysymys
33
590
Vastaukset
- Hyvinasiaton
Vastaan puolestasi ei sulla ole.
- naarattaa
No mulla on sellaiset city slickers tummat pitkät ohuet kalsarit, joista miehuus näkyy salaperäisen jännästi läpi. Se on kyllä taikaa sinänsä kun näkyy läpi vaikkei niissä ole läpeä.
- Hyvinasiaton
Etkö ymmärtänyt kysymystä pääly housuista oli kyse vai ulkonako pelkillä alushousuilla kuleskelet.
- naarattaa
Hyvinasiaton kirjoitti:
Etkö ymmärtänyt kysymystä pääly housuista oli kyse vai ulkonako pelkillä alushousuilla kuleskelet.
On mulla farkkushortsit, ja siitä voi päätellä lisää
Ihmettelen vaan, kun tuolla toisaalla klo 18.31 lähdit viettämään iltaa ja nyt 30min kuluttua olet täällä. Oletko yhtä nopea kaikissa toimissasi ? :) - Hyvinasiaton
En.
- Hyvinasiaton
Voisit pyytää anteeksi kun sanoit mua pelleksi. :(
- PussiHousu
Hei anteeksi. Et ole pelle. Pellellä on punaiset hiukset. Sinulla ei niitä ole.
- naarattaa
Hyvinasiaton kirjoitti:
Voisit pyytää anteeksi kun sanoit mua pelleksi. :(
Tsot tsot ryöbyskä. Muistat väärin. Aloit ihan itse ensin
- Hyvinasiaton
Tarkoitin sitä kohtaa kun kirjoitit että palsta pelleilette joten itse aloitit.
- Hyvinasiaton
Kiitos pussihousu ja jos ikävöimäni henkilö olisi sattunut minua sanomaan pelleksi niin annan sen anteeksi en jaksa vihoitella. En tosin usko että hän sen sanoi.
- Unelma_onnesta
En farkkuja, mutta ostin tänään paksuja sukkiksia. Sellaisia kalsarimallisia. Kai niitä legginkseiksikin sanotaan.
Aivan ihania päällä. - Löytyy
Levi's 501 original. Sekä mustina että sinisinä.
- Hyvätvaatteetmulla
On mulla kahdetkin farkut, joita nykyään pidän, tänään viimeksi. Kotioloissa viihdyn verkkareissa.
- tummahousuinen
En käytä farkkuja. Tummat housut sen sijaan löytyvät.
- Hyvinasiaton
Juu:)
- housuistamieleen
en ymmärrä mistä villityksestä täällä meilläpäin oikein on kyse. Vaikka ollaan jo joulukuussa, niin osa miehistä kulkee shotseissa ja vähintäänkin kerran päivässä näen yhden tällaisen, joka ei ole edes lenkillä vaan tänäänkin bussissa istui tällainen kuumakalle lihaksikkaine reisineen. Parina viime talvena törmännyt samaan ja myöskin ihan sydäntalvella.
Toinen muoti-ilmiö(kö) on nuoret tytöt, joilla rantasandaalien näköiset jalkineet valkoisten sukkien päällä kera verkkareiden ja erään tällaisen näin lyhyissä shotseissa tämän yrittäessä bussiin vanhalla lipulla palautuen takaisin pysäkille ja mittari näytti sinä iltana vain 4 astetta. :O Ehkä tällätavoin koettavat karaistaa itseään? Hullua hommaa, ei voi muuta sanoa!!- uusimuotiko
Täälä oli tänään paikallisessa cittarissa mies ostoksilla päällään kylpytakki, sandaalit ja aurinkolasit...Harvinainen näky. Äijä käveli ihan rauhassa ja teki ostoksiaan kuin suoraan saunan lauteilta tulleena...ehkäpä olikin :)
- SunOmaHöpsöMies
Omistan, mut ne kellarissa, koska vahan tyylisiä. Oot nähny varmaan mun kaikki housut. Lenkillä urheiluhousuissa ja ns. vapaalla mustissa rennoissa joggers-tyylisissä. Oot myös nähny mut myös shortseissa kerran tai kaks kesällä :)
- meinaatkosä
et ne tulee joskus taas muotiin, kun veit ne kellariin.
- HöpöMies
meinaatkosä kirjoitti:
et ne tulee joskus taas muotiin, kun veit ne kellariin.
No kyllä, kalliita hyväkuntoisia merkkifarkkuja. Esim. nyt tietyn merrkiset ysäri vaatteet alkaa olla aika muodikkaita, jos hyvässä kunnossa. Haen kyllä kellarista vaatteita, jos nään netissä uusia vastaavia.
Mies ilman housuja paras näky😁
- katsetyhjyteen
Yleensä käytän tummia verkkareita. Farkkuja harvoin. Tällä hetkellä on yhdet farkut virallisiin tapahtumiin, muuten olen tottunut verkkareihin.
- omistan
Yhdet ehjät farkut, rikkinäisiä ja pieneksi jääneitä enemmän. yhdet suorat puuvillahousut, puvunhousutkin löytyy, mut verkkareissa viihdyn parhaiten.
- pelkkiäfarkkuja
melkein aina niissä, mutta omaan myös yhdet hienot pöksyt, jotka on ei-farkur ja jotka panen päälleni vain erityistilanteissa.
- Vapauttavaa
En pidä farkkuja. Muna ja kivekseni ei pidä tiukoista housuista.
- näinminulla
Parit Leviksen farkut ja jotain maastokuvoisia housuja,,,,,,, verkkareita en omista
- Hyvinasiaton
Hyvää yötä sulle mies i dreaming you.
- HöpöMies
Hyvää yötä I
- Hyvinasiaton
Mikset voi tulla sisälle siellä ulkona vaan olet?
- Hyvinasiaton
Sori olen tämmöinen hiiri en yritä sinua kiusata. Sulla ollut tänään raskas päivä varmaankin. Ne on nuo jotkin viestit kun ei voi tietää että todella olet minusta kiinnostunut kun en voi tietää mikä viesti on sinun lähettämäsi ja oletko edes lähettänyt. Pelkään ettet pidä musta.
Kyllä minä sinut olisin halunnut nähdä mutta ymmärrän sen että pyydän liikaa älä suutu minulle tästä. - Hyvinasiaton
Mukavaa iltaa sulle missä oletkin.
- Hyvinasiaton
Joko lauhduit?
- Hyvinasiaton
Miten menee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123846Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja313230Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2963205Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82040- 2541891
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81838Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2391452- 801395
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi431204Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81133