Elä anna vastakaikua

Kokemusta

Heikolla jäällä. Älä anna yhtään vastakaikua. Järjenkäyttö ei ole vahvuuksiani. Putoan sinuun hetkessä. Kävelen kuin hataralla kuivalla oksalla, joka herkästi napsahtaa jalkani alta.

26

877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastakaikusi

      Jos putoat niin lupaan ottaa kiinni. Syliini on nimittäin yllättävän pehmeä pudota.

    • Näissäsanoissa

      haluaa hetken viipyä, kaunista.

    • Annampas

      Aina pittää sempata ; ).

    • PutoaVaan

      Samanlaiset ajatukset eräälle, jota en pystyisi vastustamaan, vaikka pitäisi. Miksi et anna sen putoamisen tapahtua? Ottaisin kyllä vastaan ja hoivaisin hellästi.

    • Jos hatara kuiva oksani katkeaisi niin silloinhan päätyisit vielä lähemmäksi iholleni🤓

    • Onkoihmiset

      Oikeasti noin säälittäviä ja elämästä erkaantuneita että käydään nettipalstalla kuin viimemisenä oljenkortena kiinni kenen hyvänsä kirjoittamaan täkyyn.Omg.

      • Palveleehan palsta myöskin sinun tarkoitusperiäsi ku pääset silmiäsi pyörittelemään epäuskoisena ja jeesustelemaan😆


      • Komppaan

        Huonosti on asiat.


      • tiäks

        Tai sitten voi kirjoitella aloituksia ja rustailla mieleisiään vastauksia esim uu mies olet vahva kuin tunturipuro aavikolla odotan sinua kiven päällä seison järjen jäällä


      • Tiettytoikin
        tiäks kirjoitti:

        Tai sitten voi kirjoitella aloituksia ja rustailla mieleisiään vastauksia esim uu mies olet vahva kuin tunturipuro aavikolla odotan sinua kiven päällä seison järjen jäällä

        Ihan mahdollista.


      • kun.katsoo.ympärilleen

        Pientä sisällönanalyysia sieltä täältä, niin kyä lähtee meinaan


      • tiäks kirjoitti:

        Tai sitten voi kirjoitella aloituksia ja rustailla mieleisiään vastauksia esim uu mies olet vahva kuin tunturipuro aavikolla odotan sinua kiven päällä seison järjen jäällä

        Kivaa tajunnanvirtaa tuossa sun kirjoituksessa👍


      • ooh.upea.kirjoitus

        Kerrankin kehut jonkun muun tekstiä kuin omaasi


    • Ketjuun

      Niinpä niin.

    • Voinäitäraaskuja

      Vastaajia, nettipalstalla kyllä otetaan koppeja kun nainen putoo ja aah ja ooh niin ihanaa mutta iso veikka et sille oikeelle nääkään tässä hehkuttaneet ei sano sanan sanaa ikupäivänä. Kyllä saa kaikessa rauhassa pudota mistä hyvänsä ja vaikka kuolla eikä nämä urhot laita tikkua ristiin asian eteen. Että
      semmottii poikii.

      • Kyllänäin

        Jään läpi saa muikkelit molskahdella eikä palstajormat tunne mitään kiirettä jeesaamaan ))


    • Ettänäin

      Keskustelut kuihtus melko nopeesti jos kukaan ei vastais yhteenkään aloitukseen. . .
      Lisäksi täällä on ollut pitkään tapana kirjoitella vastauksia kuin hänelle, joka aloituskirjoituksesta on tullut mieleen kuitenkaan loppupeleissä uskomatta, että aloittaja on todella hän.
      Suurimmalle osalle täällä kirjoittavia asioita ei tarvitse selventää, koska he suhteuttavat asiat automaattisesti omaan kategoriaansa ja kontekstiin, mutta sitten on näitä, joille täytyy alkaa selittää juurta jaksain selkokielellä asiat, eivätkä he siitä huolimatta tajua, mistä on kyse.

      • kierre.pulla

        Niin ja sitten on vielä oma alalajinsa, provoihin uponneet jotka raasuina käy päivästä toiseen etsimässä uskonnolleen todisteita ja niitähän löytää vaikka löylykauhasta jos haluaa. Ja vaikka hoksaisikin jossain vaiheessa, että ehkä Jaana ja Jorma ei käy täällä"salaista" keskustelua ei sitä kannata tietenkään kenellekään oikaista vaan sitä suuremmalla tarmolla etsimään Jaana ja Jorma joka kannon alta etteivät tyhmänä pidä


      • Ettänäin
        kierre.pulla kirjoitti:

        Niin ja sitten on vielä oma alalajinsa, provoihin uponneet jotka raasuina käy päivästä toiseen etsimässä uskonnolleen todisteita ja niitähän löytää vaikka löylykauhasta jos haluaa. Ja vaikka hoksaisikin jossain vaiheessa, että ehkä Jaana ja Jorma ei käy täällä"salaista" keskustelua ei sitä kannata tietenkään kenellekään oikaista vaan sitä suuremmalla tarmolla etsimään Jaana ja Jorma joka kannon alta etteivät tyhmänä pidä

        Kyllä mä sinua ymmärrän, usko pois. Voit jatkaa keskustelua tähän edelleen, koska niinhän tämä yleensä menee vai kuinka? Laita vaan juttua tulemaan, mielesi voi tehdä kuitenkin :)


      • jatka.toki.trolli

        Vaikutat paskanlätinään vihkiytyneeltä ihmiseltä, että etköhän hoida oman tonttisi ja hyväuskoisten silmään kuseksimiset ihan ilman vipuvoimaa


    • Paksupahka

      Tulee mieleen älykkyystesti, jossa kysytään esim. ihmisen tulkintaa sanasta paksunahkainen, sanan merkityksiä. Sitä voi miettiä, kuinka älykäs sellainen henkilö on, joka ei löydä muita merkityksiä ko. termille kuin ns. konkreettisen paksun nahan ihmisellä tai eläimellä.

      Eihän siinä mitään jos asian katsantokanta on suppea, mutta sitten kun tämä henkilö alkaa syyttää niitä ihmisiä, jotka näkevät asiassa monia merkityksiä tyhmiksi ja harhaisiksi, on se melko väsyttävää. Tietysti joku voi tahallaan väsyttää toisia. Onko se tyhmyyttä? Ehkä ei, se voi olla pikemminkin ilkeyttä. Kumpi on pahempi tilanne ihmisen itsensä kannalta, en tiedä.
      Hullukin käy viisaasta, kun vaiti on sanoi vanha sananlasku.

      • Pitipäästäsanomaan

        Miten tää liittyy aloitukseen?


      • Pitikö
        Pitipäästäsanomaan kirjoitti:

        Miten tää liittyy aloitukseen?

        Miten nämä keskustelut nyt yleensä liittyy aloituksiin?


      • Eimuuta
        Pitikö kirjoitti:

        Miten nämä keskustelut nyt yleensä liittyy aloituksiin?

        Kyllä piti, ja osoitit sillä oman älykkyytesi.


      • Eikövarmasti
        Eimuuta kirjoitti:

        Kyllä piti, ja osoitit sillä oman älykkyytesi.

        Jos sen nyt siksi voi lukea. Näsäviisaus näyttää ainakin kukkivan. Ei kannata kysyä ilmeistä, mutta niinhän ehkä tapahtuu tai ehkä kuitenkin mielummin syytöstä ja muuta väitettä sanomisistani, mielesi ehkä tekee kirjoittaa, kirjoita pois :)


    • Ettänäin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe