Niin mitä haluaisitte tuolta kyseiseltä luultavasti mahtavalta peliltä? Minun:
- Nopeusmittari
- Isompi kartta
- Realistisia kaupunkeja
- Yksityiskohtaisemmat ja enemmän sisätiloja
- Realistisemmat autot
- Realistisempi auton käyttäytyminen
- Parempi auton rikkomis visulaatio
- Enemmän päätehtäviä
- Parempi jengi tekoäly
- Enemmän autoja joita voi muokata
- Risteily laivoja joilla voi matkustaa paikasta toiseen ja kuljeskella läpi tax-free kauppoja kun laiva seilaa ja mahdollisesti pölliä alus.
-Lentokapteeni- sivutehtävä (nk.taksitehtävät)
-Tämänpäivän maailma ja musiikki
-Parempi grafiikka (varmaan on kun kerran ps3lle tulee)
- Enemmän tavaroita mitä voisi kerätä(esim. tuoleja)
GTA4
11
1284
Vastaukset
- GTA fani
Mut eihän GTA4 jää oo ees tullu.
- ......
niin mutta mitä HALUAISITTE siltä peliltä sitte ku se tulee?
- gta hullu
...... kirjoitti:
niin mutta mitä HALUAISITTE siltä peliltä sitte ku se tulee?
1.gta, 2.gtalondon 3.gta2 4.gta3 5.gtaVC 6.gtaSA eli tollai menee ni sanandreasin pitäis olla kutonen
-joku europpan kaupunki (amerikkalaiset kyllästyttä)
-autoissa vilkut (saa itse laitettua)
-lunta (esin vuorella)
-enemmän työmaa ajonauvoja (jyriä sun muuta)
-isompi kaupunki
-oikeat automerkit
-parempi tekoäly
-enemmän sisätiloja
-metro
-rullaluistimet/lauta
ja paaaaljon muuta- hjk
nii
- juuh
Mistäs sen tiedät?
- srftg
Et se tyyppi vois mennä vessaan paskalle ja se näytettäis.
- Rassa
70-lukuun perustuva Gta olisi jotakin!...
- Itäinen Tietäjä
1. Radiossa eri väliin eri ohjelmat.
(Kyllästyttää ku koko ajan pyörii samat biisit.)
2. Uudet kaupungit (Esim Moskowa)
3. Kaikkee jänskää ja eri vänkää. - rewe
Itäinen Tietäjä kirjoitti:
1. Radiossa eri väliin eri ohjelmat.
(Kyllästyttää ku koko ajan pyörii samat biisit.)
2. Uudet kaupungit (Esim Moskowa)
3. Kaikkee jänskää ja eri vänkää.mä haluaisin
enemmän autoja(hienoja)
sisä tiloja
älykäämpiä siviilejä
ei edes pikku virheitä(esim joku siviili kävelis sivuttain)
euroopan kaupunki
yli 100 tehtävää
enemmän alastomia naisia - Anssister
rewe kirjoitti:
mä haluaisin
enemmän autoja(hienoja)
sisä tiloja
älykäämpiä siviilejä
ei edes pikku virheitä(esim joku siviili kävelis sivuttain)
euroopan kaupunki
yli 100 tehtävää
enemmän alastomia naisiaGTA: Helsinki!
Ois muuten aika hyvä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530