GTA4

kysely

Niin mitä haluaisitte tuolta kyseiseltä luultavasti mahtavalta peliltä? Minun:
- Nopeusmittari
- Isompi kartta
- Realistisia kaupunkeja
- Yksityiskohtaisemmat ja enemmän sisätiloja
- Realistisemmat autot
- Realistisempi auton käyttäytyminen
- Parempi auton rikkomis visulaatio
- Enemmän päätehtäviä
- Parempi jengi tekoäly
- Enemmän autoja joita voi muokata
- Risteily laivoja joilla voi matkustaa paikasta toiseen ja kuljeskella läpi tax-free kauppoja kun laiva seilaa ja mahdollisesti pölliä alus.
-Lentokapteeni- sivutehtävä (nk.taksitehtävät)
-Tämänpäivän maailma ja musiikki
-Parempi grafiikka (varmaan on kun kerran ps3lle tulee)
- Enemmän tavaroita mitä voisi kerätä(esim. tuoleja)

11

1284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GTA fani

      Mut eihän GTA4 jää oo ees tullu.

      • ......

        niin mutta mitä HALUAISITTE siltä peliltä sitte ku se tulee?


      • gta hullu
        ...... kirjoitti:

        niin mutta mitä HALUAISITTE siltä peliltä sitte ku se tulee?

        1.gta, 2.gtalondon 3.gta2 4.gta3 5.gtaVC 6.gtaSA eli tollai menee ni sanandreasin pitäis olla kutonen


    • -joku europpan kaupunki (amerikkalaiset kyllästyttä)
      -autoissa vilkut (saa itse laitettua)
      -lunta (esin vuorella)
      -enemmän työmaa ajonauvoja (jyriä sun muuta)
      -isompi kaupunki
      -oikeat automerkit
      -parempi tekoäly
      -enemmän sisätiloja
      -metro
      -rullaluistimet/lauta
      ja paaaaljon muuta

    • hjk

      nii

      • juuh

        Mistäs sen tiedät?


    • srftg

      Et se tyyppi vois mennä vessaan paskalle ja se näytettäis.

    • Rassa

      70-lukuun perustuva Gta olisi jotakin!...

      • Itäinen Tietäjä

        1. Radiossa eri väliin eri ohjelmat.
        (Kyllästyttää ku koko ajan pyörii samat biisit.)
        2. Uudet kaupungit (Esim Moskowa)
        3. Kaikkee jänskää ja eri vänkää.


      • rewe
        Itäinen Tietäjä kirjoitti:

        1. Radiossa eri väliin eri ohjelmat.
        (Kyllästyttää ku koko ajan pyörii samat biisit.)
        2. Uudet kaupungit (Esim Moskowa)
        3. Kaikkee jänskää ja eri vänkää.

        mä haluaisin
        enemmän autoja(hienoja)
        sisä tiloja
        älykäämpiä siviilejä
        ei edes pikku virheitä(esim joku siviili kävelis sivuttain)
        euroopan kaupunki
        yli 100 tehtävää
        enemmän alastomia naisia


      • Anssister
        rewe kirjoitti:

        mä haluaisin
        enemmän autoja(hienoja)
        sisä tiloja
        älykäämpiä siviilejä
        ei edes pikku virheitä(esim joku siviili kävelis sivuttain)
        euroopan kaupunki
        yli 100 tehtävää
        enemmän alastomia naisia

        GTA: Helsinki!
        Ois muuten aika hyvä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe