GTA4

kysely

Niin mitä haluaisitte tuolta kyseiseltä luultavasti mahtavalta peliltä? Minun:
- Nopeusmittari
- Isompi kartta
- Realistisia kaupunkeja
- Yksityiskohtaisemmat ja enemmän sisätiloja
- Realistisemmat autot
- Realistisempi auton käyttäytyminen
- Parempi auton rikkomis visulaatio
- Enemmän päätehtäviä
- Parempi jengi tekoäly
- Enemmän autoja joita voi muokata
- Risteily laivoja joilla voi matkustaa paikasta toiseen ja kuljeskella läpi tax-free kauppoja kun laiva seilaa ja mahdollisesti pölliä alus.
-Lentokapteeni- sivutehtävä (nk.taksitehtävät)
-Tämänpäivän maailma ja musiikki
-Parempi grafiikka (varmaan on kun kerran ps3lle tulee)
- Enemmän tavaroita mitä voisi kerätä(esim. tuoleja)

11

1284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GTA fani

      Mut eihän GTA4 jää oo ees tullu.

      • ......

        niin mutta mitä HALUAISITTE siltä peliltä sitte ku se tulee?


      • gta hullu
        ...... kirjoitti:

        niin mutta mitä HALUAISITTE siltä peliltä sitte ku se tulee?

        1.gta, 2.gtalondon 3.gta2 4.gta3 5.gtaVC 6.gtaSA eli tollai menee ni sanandreasin pitäis olla kutonen


    • -joku europpan kaupunki (amerikkalaiset kyllästyttä)
      -autoissa vilkut (saa itse laitettua)
      -lunta (esin vuorella)
      -enemmän työmaa ajonauvoja (jyriä sun muuta)
      -isompi kaupunki
      -oikeat automerkit
      -parempi tekoäly
      -enemmän sisätiloja
      -metro
      -rullaluistimet/lauta
      ja paaaaljon muuta

    • hjk

      nii

      • juuh

        Mistäs sen tiedät?


    • srftg

      Et se tyyppi vois mennä vessaan paskalle ja se näytettäis.

    • Rassa

      70-lukuun perustuva Gta olisi jotakin!...

      • Itäinen Tietäjä

        1. Radiossa eri väliin eri ohjelmat.
        (Kyllästyttää ku koko ajan pyörii samat biisit.)
        2. Uudet kaupungit (Esim Moskowa)
        3. Kaikkee jänskää ja eri vänkää.


      • rewe
        Itäinen Tietäjä kirjoitti:

        1. Radiossa eri väliin eri ohjelmat.
        (Kyllästyttää ku koko ajan pyörii samat biisit.)
        2. Uudet kaupungit (Esim Moskowa)
        3. Kaikkee jänskää ja eri vänkää.

        mä haluaisin
        enemmän autoja(hienoja)
        sisä tiloja
        älykäämpiä siviilejä
        ei edes pikku virheitä(esim joku siviili kävelis sivuttain)
        euroopan kaupunki
        yli 100 tehtävää
        enemmän alastomia naisia


      • Anssister
        rewe kirjoitti:

        mä haluaisin
        enemmän autoja(hienoja)
        sisä tiloja
        älykäämpiä siviilejä
        ei edes pikku virheitä(esim joku siviili kävelis sivuttain)
        euroopan kaupunki
        yli 100 tehtävää
        enemmän alastomia naisia

        GTA: Helsinki!
        Ois muuten aika hyvä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe