Nyt viimeistään on aika päivittää Fedora27 vielä tuettuun Fedora28:aan.
Toki Fedora-käyttäjien kannattaa käyttää aina virallisesti julkaistua, uusinta versiota - tämä on Fedoran filosofiaa. Fedora28 on vaivatta päivitettävissä nykyversioon Fedora 29.
Fedora-27-end-of-life
5
174
Vastaukset
- Odotellaan
Olisinkin päivittänyt, mutta kun en saanut siinäkään 4-G mokkulaa toimimaan.
- hiski_pc
sinä kari olet asentanut mokkulan seppo-pc:n takaporttiin
- hyppykuppa
Eikö sitä voi päivittää suoraan 29:ään? Itse poistin Fedoran, koska sen Apache ei toiminut kunnolla. Ubuntussa toimii paljon paremmin.
- Fedora29
Voihan sen päivittää. Mutta suositus on päivittää jo vanhentunut Fedora27 ensin yhä tuettuun Fedora 28. Toki aina puhdas asennus poistaen jo vanha jakelu on varmin tapa, mutta sen konfigurointi omien viritystensä tilaan, taas vaatii sitten omat kommervenkkinsä.
Minulle on päivitys aika kelvannus - ja mieluimmin jakeluversio versiolta.
Mokkullastaan itkevälle suosittelen hankkimaan sellaisen mokkulavirityksen, joka takuuvarmasti toimii jakelussa kuin jakelussa. Joskus aikanaan, kun mokkulaa tarvitsin, oli minulla useampikin mobiilitikku, jotka toimivat heittämällä kokeilemissani jakeluissa.
Ainoa, mitä tarvitsin, oli ohjelma usb_modeswitch tms. Muutoin tikku näkyi ainoastaan massamuistina - eikä mokkulana.
PS. Nykyisin käytän satunnaisesti mobiiliyhteyttä jakamalla yhteyden puhelimella. Tämä toki vaatii tietokoneeseen wlan-laitteen.
- Anonyymi
Miten Fedoran saisi päivitettyä uudempaan versioon?
yum install preupgrade -komento antaa vain kymmeniä virheilmoituksia, preupgrade -pakettia ei löydy mistään mirroreista. Myös dnf-komento ei toimi, koska dnf on saatavilla vain fedora 23:lle mutta ei vähän vanhemmille versioille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512