Mitä mieltä ootte Amadeus lundbergistä
Vastaukset 21
- Anonyymi
On miehen ääni mennyt huonoon kuntoon.
- Anonyymi
Kuulostaa samalta kuin kaikki romanilaulajat
- Anonyymi
En tunne.
- Anonyymi
Upea ääni ja komea mies.
- Anonyymi
Amadeus on kunnon ihminen!!
- Anonyymi
Joka vinkuu kuin KUKKOPILLJ KUOPION torilla , se ei edelleenkään täytä laulutaiteen tunnusmerkistöä 🎶🤣🎶
- Anonyymi
AMADEUS ON VENÄJÄN MUSTALAISIJA ISÄNSÄ PUOLELTA, HORTTOKAALOT ON VENÄLÄISIJÄ MUSTALAISIJA JA ÄITINSÄ PUOLELTA VALKOLAISIJA. EN OLE KOSKAAN TYKÄNNYT VENAKOISTA
- Anonyymi
Älä kirjoita suurilla kirjaimilla , säännöisssäkin jo mainitaan siitä. asia on normaali kirjaimilla ihan sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kirjoita suurilla kirjaimilla , säännöisssäkin jo mainitaan siitä. asia on normaali kirjaimilla ihan sama
Mustalaiset huutaa toisilleen 30 cm etäisyydeltä Kin. 🤣👀🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣💩
- Anonyymi
Ruma.
- Anonyymi
Komija mainemies! Vilä kun osaisi laulaa...
- Anonyymi
Onko toppi vai bottomi jeeno?
- Anonyymi
Ruma
- Anonyymi
Perus romanilaulaja. Kaikilla on tuo sama vibra lauluäänessä, mikä ei omaa korvaa miellytä, vaikka laulajalla olisi tekniikka hallussa.
- Anonyymi
Veikko Lavin lauloi aikoinaan . : " jokainen tumma on puukon arvoinen 🎶
Jokainen tumma puukottaa 🎶
Jokainen tumma kuolee puukko tai häpeään
Jokaiselle se lienee oikeaa . 🎶 - Anonyymi
Onkos hään isä se tunnettu lunperin ukko
- Anonyymi
Äänestää kuulemma persuja!
- Anonyymi
Amadeus Lundberg on komea nuori mies
- Anonyymi
Parempi laulaja kuin kuuluisampi edesmennyt kaimansa Amadeus Mozart.
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741290- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50632
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri28617- 44615
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht373573- 63543
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474