ku viimeksi kohdatessamme vai onko jokin muuttunut ulkonäössäsi? ;) Itsellä tummemmat ja pidemmät hiukset, sekä olen hieman lihonut :D
Oletko samannäköinen
30
1095
Vastaukset
- eräskiinnostunut
ja lisään että olen kyllä kiinnostunut muustakin kun ulkonöstäsi. KOrjaan ettet mene käsittämään väärin.
- Vasleet
Vaikea itse sanoa. On mulla vähän lyhyemmät hiukset. Hän kelpaa mulle millasena vaan. <3
- sisinontärkeintä
Niin hänkin minulle kelpaa millaisena vaan, kuhan vaan uteliaisuuttani kyselin ;)
- eri_färiäri
Minä färiäsin tukkani aniliinin punaseksi.
- Kivaväri
Minkäs väriset ne ennen oli ? Se taisit siis sittenkin olla sinä kun seisoskelit talon vieressä missä asun 😍
- entiedäkukamutvastasin
Mä olen kans lihonnut ainakin 20 kg mutta hiusten väri on pysynyt samana ainakin 100 vuotta,pituus on vaihdellut lyhyemmästä pidempään ja toisin päin. Olen nykyään rumempi mitä ennen,onneksi ei vielä kuitenkaan ryppyjä ole tullut.
- välttämätön
No miten sen nyt ottaa. Aavistuksen enemmän kyrpiintynyt kaikkeen, sinuunkin.
- herneissälöytyy
Sä kuulostat ihan mun ihastukselta. Hänkin on itse herttaisuus, kun sille päälle sattuu.
- Sattumalta1
herneissälöytyy kirjoitti:
Sä kuulostat ihan mun ihastukselta. Hänkin on itse herttaisuus, kun sille päälle sattuu.
Ei millekään päälle vaan satuta.
- Tattiottas
Mulle on kasvanu semmonen tatti ottaan...
- Tattiottas
Muuten oon kyl aika saman näkönen, mitä ny kulmat vähä painunu kurttuun tatin painosta ... about tämännäkönen O>:/
- Onneksolkoon
Tattiottas kirjoitti:
Muuten oon kyl aika saman näkönen, mitä ny kulmat vähä painunu kurttuun tatin painosta ... about tämännäkönen O>:/
Eikö sulla ollut jo yksi, mut nyt siis kasvo toinen ? Et sä kyl sieniä tunnista, se näyttää ihan korvasieneltä.
- naarattaa
Sen nyt osas arvata että pyöristyytty on.
- Herkkusuu_
Mistäs nyt niin voi päätellä😂
- apvastaa
Minä olen lihonut niinhin mittoihin suunnilleen missä olin ennen sairastumistani. Laihduin pakosti ahdistuksestani johtuen, kun söin noin viisi vuotta pakosti vain sen verran että pysyin hengissä, koska joka kertainen tukehtumisen tunne/pelko esti suuremmin herkuttelemasta/syömään nautiskellen. Jossain vaiheessa epäiltiin anoreksiaakin.
- samalippalakki
Kyl sä mut varmaan dna-näytteestä tunnistaisit!
- Ikäontärkeänro
En oo juurikaan lihonut. Oon itseasiassa paremmassa kunnossa. Tietysti vanhentunut, mutta ihan ok.
- Rusinana
Mitä ny vähän kuivunu. Tiedäthän että rusinan maku vain vahvistuu kun rypäle kuivuu ja muodotkin paranee.
- Taassamaa
Taas samaa vonkamista
kyllä on, jokapäivä tulee ikää lisää.
rupsahdan rauhassa rakkaani- näytänihan
samalta. Oli kesä, taikka talvi. Voishan sitä vähän vaikka viehättävämpiki olla.
- Vastausmieheltä
Olen.
Ihan varmasti🤣
- J---
Minä olen varmaankin saman näköinen, kuin viimeksi kolme vuotta sitten, kun kävit ja sitten soitit myöhemmin ja löit luurin korvaani, etkä textaillut, vaikka laitoin ok. Numero on sama, viestitä.
- Ihmettelevä
Miksi et laita itse hänelle viestiä?
- aitoriitta
Luulen, että olen aika samannäköinen. Olen kyllä pyöristynyt..jonkin verran. Tunnistat minut kyllä. Luulen, että tunnistan sinut.
- ettunnista
oon vanhentunut 20 vuotta, muttei haittaa kun se kaikki oma menetykseni on muiden hyväksi.. :)
En ole kovinkaan turhamainen, jos en kelpaa tällaisena, niin ei mahda mitään. - Punkelo
Olen lihonnut ja hiukset on tummemmat ja lyhyemmät.
- Hihiii
Siltä väliltä
- arev
Sama häviäjän naama peilistä takaisin katsoo. En ainakaan itse huomaa, voit kertoa sitten minulle kun seuraavan kerran kohdataan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123846Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja313230Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2963205Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82040- 2541891
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81838Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2391452- 801395
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi431204Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81133