Laumanvartijat ovat tappokoneita

väkivaltarikollisia

Laumanvartijat ovat tappokoneita. Niiden omistajat ja varsinkin niiden kasvattajat pitäisi kieltää kokonaan. Tuntemani laumiskasvattajat ovat väkivaltaisia naisia. Heitä ja heidän koiriaan pelätään ja inhotaan.

14

1082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laumisleidi

      Minä ainakin nautin kun minua pelätään!

    • NytKylläNePuree

      Minä nautin kun minua ja isoja koiriani katsotaan ja ihaillaan, tai edes pelätään. Moni on ihmetellyt miten näin pieni ja hento nainen pitää kurissa montaa isoa koiraa. On tämä niin hie-noa, ii-hii!

    • ISOJA

      Meillä on nyt pentuja 1300 e! Koirien agressio on ihanaa, nautin siitä!

    • Hyvienpuolella

      Teillä on päässä vikaa. Menkää hoitoon.

    • Eihännekaikillekäy

      Linkki puuttuu...ei totta,pelkkä väite ilman todistetta.

      Häpeä,yleistät.Minulla oli laumis yli 10 vuotta,ei purrut ketään,eikä mitään.Ihana,luotettava koira oli Ja uuden otan,jos sopiva vaan löytyy.

      • Kuulummeyhteen

        Sinun koirasi ei ole ollut rodunomainen laumis. Meidän koirat puolustavat laumaansa viimeiseen hengenvetoon asti. Ihmisiä vastaan, eihän täällä petoja liiku. Kaikki koirista ovat muutaman kerran "näykkäiseet" vierasta ihmistä. Kaksi vei asian poliisille asti, muttei siitä sen kummempaa seurannut. Oli meinaan tuttu koiranomistajakaveri poliisina. Hih!


      • Laumisleidi
        Kuulummeyhteen kirjoitti:

        Sinun koirasi ei ole ollut rodunomainen laumis. Meidän koirat puolustavat laumaansa viimeiseen hengenvetoon asti. Ihmisiä vastaan, eihän täällä petoja liiku. Kaikki koirista ovat muutaman kerran "näykkäiseet" vierasta ihmistä. Kaksi vei asian poliisille asti, muttei siitä sen kummempaa seurannut. Oli meinaan tuttu koiranomistajakaveri poliisina. Hih!

        Minä tunnen kaikki kotiseutuni poliisit. Se on tarpeen, koska en minä pysty pitämään koiria aloillaan niin he tervehtivät hampaillaan vähän kaikkia. Jotkut koiravihaajat menevät sitten poliisille oikein levittelemään niitä "haavoja."


      • haavatar
        Laumisleidi kirjoitti:

        Minä tunnen kaikki kotiseutuni poliisit. Se on tarpeen, koska en minä pysty pitämään koiria aloillaan niin he tervehtivät hampaillaan vähän kaikkia. Jotkut koiravihaajat menevät sitten poliisille oikein levittelemään niitä "haavoja."

        Annatko rahaa vai millä tavalla oikein pidät poliiseja hyvänä? Mua helpottaa, kun kaikki naispoliisit on mulle tuttuja juuri koirapiireistä. Yksi otti meiltä pennunkin, möin puoleen hintaan. Se oli joku ihme aavistus, koska samana vuonna tuli ensimmäinen rikosjuttu ja tämä naispoliisi oli siinä tutkijana onneksi.


      • Laumisleidi
        haavatar kirjoitti:

        Annatko rahaa vai millä tavalla oikein pidät poliiseja hyvänä? Mua helpottaa, kun kaikki naispoliisit on mulle tuttuja juuri koirapiireistä. Yksi otti meiltä pennunkin, möin puoleen hintaan. Se oli joku ihme aavistus, koska samana vuonna tuli ensimmäinen rikosjuttu ja tämä naispoliisi oli siinä tutkijana onneksi.

        Annan jotain muuta, tiedäthän


    • Anonyymi

      Laumiksen kuuluukin olla tappokone. Voi äly hyvä äläjätä! Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Minä nautin koiristani koko ajan ja joka päivä ja yö. Kaikin tavoin. Oletko kade? Taas menossa pitämään omaa kivaa koirien (4) kanssa. Mies katsoo vierestä ja nauttii myöskin. Sandelsin olutta saunan jälkeen ja sitten koiran karheaa kieltä...

    • Anonyymi

      Aikaisemmin meillä oli Cane Corso, hyvin kiltti iso koira. Ison ei tarvitse olla aggressiivinen, olemus tekee siitä kunkun ja Cane Corson nopea liikkuminen koosta huolimatta.
      Nyt meillä on kaksi Rafeiro Alentejanoa, melkein yhtä isoja ja erinomaisia vartioita ja kilttejä omaa perhettä kohtaan. Aitaukseen ei kylläkään voi suositella vieraan menemistä ilman meidän mukanaoloa. Koirat kaipaavat ihmisen läheisyyttä, antavat pusuja kun niitä menee katsomaan, pitää olla tukevasti jaloillaan, kun iso koira katsoo kahdella jalalla silmiin ja tahtoo kertoa olevansa paras ystävä

    • Anonyymi

      Laumanvartijat ovat paikallaan kun suojataan karjaa pedoilta ja omistaja ymmärtää koiran erityispiirteet. Muuten en ymmärrä miksi kukaan lemmikiksi sellaista ottaisi. Se on jalostettu siihen työhön.

      • Anonyymi

        Asun kaupungissa ja minulla on laumis, koska haluan olla määrääjä, domina. Saan määrätä koiraa aamusta iltaan ja etenkin öisin. Kadulla ihmiset pelkäävät meitä, mistä nautin suuresti.


      • Anonyymi

        Nimenomaan. Esim. laumiksien karmein peto, kaukkari sietää mitä vain perheesi kissanpojilta kaneilta, papukaijoilta ja lapsilta. Sataprosenttisen vaaraton niille Ja määkivää karitsalaumaa rakastaa yli kaiken. Mutta yllättäen lähestyvä vieras voi menettää suden tavoin hetkessä henkensä. Laumis on aina laumis.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe