Laumanvartijat ovat tappokoneita. Niiden omistajat ja varsinkin niiden kasvattajat pitäisi kieltää kokonaan. Tuntemani laumiskasvattajat ovat väkivaltaisia naisia. Heitä ja heidän koiriaan pelätään ja inhotaan.
Laumanvartijat ovat tappokoneita
14
1115
Vastaukset
- Laumisleidi
Minä ainakin nautin kun minua pelätään!
- NytKylläNePuree
Minä nautin kun minua ja isoja koiriani katsotaan ja ihaillaan, tai edes pelätään. Moni on ihmetellyt miten näin pieni ja hento nainen pitää kurissa montaa isoa koiraa. On tämä niin hie-noa, ii-hii!
- ISOJA
Meillä on nyt pentuja 1300 e! Koirien agressio on ihanaa, nautin siitä!
- Hyvienpuolella
Teillä on päässä vikaa. Menkää hoitoon.
- Eihännekaikillekäy
Linkki puuttuu...ei totta,pelkkä väite ilman todistetta.
Häpeä,yleistät.Minulla oli laumis yli 10 vuotta,ei purrut ketään,eikä mitään.Ihana,luotettava koira oli Ja uuden otan,jos sopiva vaan löytyy.- Kuulummeyhteen
Sinun koirasi ei ole ollut rodunomainen laumis. Meidän koirat puolustavat laumaansa viimeiseen hengenvetoon asti. Ihmisiä vastaan, eihän täällä petoja liiku. Kaikki koirista ovat muutaman kerran "näykkäiseet" vierasta ihmistä. Kaksi vei asian poliisille asti, muttei siitä sen kummempaa seurannut. Oli meinaan tuttu koiranomistajakaveri poliisina. Hih!
- Laumisleidi
Kuulummeyhteen kirjoitti:
Sinun koirasi ei ole ollut rodunomainen laumis. Meidän koirat puolustavat laumaansa viimeiseen hengenvetoon asti. Ihmisiä vastaan, eihän täällä petoja liiku. Kaikki koirista ovat muutaman kerran "näykkäiseet" vierasta ihmistä. Kaksi vei asian poliisille asti, muttei siitä sen kummempaa seurannut. Oli meinaan tuttu koiranomistajakaveri poliisina. Hih!
Minä tunnen kaikki kotiseutuni poliisit. Se on tarpeen, koska en minä pysty pitämään koiria aloillaan niin he tervehtivät hampaillaan vähän kaikkia. Jotkut koiravihaajat menevät sitten poliisille oikein levittelemään niitä "haavoja."
- haavatar
Laumisleidi kirjoitti:
Minä tunnen kaikki kotiseutuni poliisit. Se on tarpeen, koska en minä pysty pitämään koiria aloillaan niin he tervehtivät hampaillaan vähän kaikkia. Jotkut koiravihaajat menevät sitten poliisille oikein levittelemään niitä "haavoja."
Annatko rahaa vai millä tavalla oikein pidät poliiseja hyvänä? Mua helpottaa, kun kaikki naispoliisit on mulle tuttuja juuri koirapiireistä. Yksi otti meiltä pennunkin, möin puoleen hintaan. Se oli joku ihme aavistus, koska samana vuonna tuli ensimmäinen rikosjuttu ja tämä naispoliisi oli siinä tutkijana onneksi.
- Laumisleidi
haavatar kirjoitti:
Annatko rahaa vai millä tavalla oikein pidät poliiseja hyvänä? Mua helpottaa, kun kaikki naispoliisit on mulle tuttuja juuri koirapiireistä. Yksi otti meiltä pennunkin, möin puoleen hintaan. Se oli joku ihme aavistus, koska samana vuonna tuli ensimmäinen rikosjuttu ja tämä naispoliisi oli siinä tutkijana onneksi.
Annan jotain muuta, tiedäthän
- Anonyymi
Laumiksen kuuluukin olla tappokone. Voi äly hyvä äläjätä! Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Minä nautin koiristani koko ajan ja joka päivä ja yö. Kaikin tavoin. Oletko kade? Taas menossa pitämään omaa kivaa koirien (4) kanssa. Mies katsoo vierestä ja nauttii myöskin. Sandelsin olutta saunan jälkeen ja sitten koiran karheaa kieltä...
- Anonyymi
Aikaisemmin meillä oli Cane Corso, hyvin kiltti iso koira. Ison ei tarvitse olla aggressiivinen, olemus tekee siitä kunkun ja Cane Corson nopea liikkuminen koosta huolimatta.
Nyt meillä on kaksi Rafeiro Alentejanoa, melkein yhtä isoja ja erinomaisia vartioita ja kilttejä omaa perhettä kohtaan. Aitaukseen ei kylläkään voi suositella vieraan menemistä ilman meidän mukanaoloa. Koirat kaipaavat ihmisen läheisyyttä, antavat pusuja kun niitä menee katsomaan, pitää olla tukevasti jaloillaan, kun iso koira katsoo kahdella jalalla silmiin ja tahtoo kertoa olevansa paras ystävä - Anonyymi
Laumanvartijat ovat paikallaan kun suojataan karjaa pedoilta ja omistaja ymmärtää koiran erityispiirteet. Muuten en ymmärrä miksi kukaan lemmikiksi sellaista ottaisi. Se on jalostettu siihen työhön.
- Anonyymi
Asun kaupungissa ja minulla on laumis, koska haluan olla määrääjä, domina. Saan määrätä koiraa aamusta iltaan ja etenkin öisin. Kadulla ihmiset pelkäävät meitä, mistä nautin suuresti.
- Anonyymi
Nimenomaan. Esim. laumiksien karmein peto, kaukkari sietää mitä vain perheesi kissanpojilta kaneilta, papukaijoilta ja lapsilta. Sataprosenttisen vaaraton niille Ja määkivää karitsalaumaa rakastaa yli kaiken. Mutta yllättäen lähestyvä vieras voi menettää suden tavoin hetkessä henkensä. Laumis on aina laumis.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125