KERRAN OLEN KÄYNYT THAIMAASSA.

Lerpanlaiffia

Voin itseni puolesta kertoa että olen kerran käynyt Thaimaassa ja se vei sydämeni ja sieluni.
Pari kertaa vilkaissut Hua Hinin palstaa ja ehkä kerran kommentoinut.
Harrastukseni puolesta juttelen joskus eräällä harrastepalstalla ufoista.
Kanarialla en ole koskaan käynyt.
Lasten kanssa on käyty Nizzassa, Algarvessa, Kreetalla, Pariisissa, Köpiksessä, Tukholmassa, Tallinassa, Viipurissa, Etelä-Saksassa, Sveitsissä, Lapissa ja muualla kotimaassa ja vain kerran Thaimaassa.
Ehkä joskus pääsen pakettimatkalle Kanarialle.

41

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VittuMikäIdiootti

      Voin itseni puolesta kertoa.

      Olen antanut itseni ymmärtää.

      Olen antanut minulle kertoa.

      Voin vahvistaa että 2010 on sanojensa mittainen mies ja sanoja hänellä todella on yhtä paljon kuin nimimerkkejäkin, vahvistan.

      Voin itseni puolesta kertoa, apuaaaaaaa..........😨😨😨😨😨😨😨😨 köhköh tööts.

      • Lerpanhaaveet

        Lerpalla tuo äidin v. aina mielessä, kun nuoruudessa saunassa kerran näki ja siitä saakka haaveillut sellaisesta, mutta saamatta spurgulla on jäänyt.


      • VittuPillunen
        Lerpanhaaveet kirjoitti:

        Lerpalla tuo äidin v. aina mielessä, kun nuoruudessa saunassa kerran näki ja siitä saakka haaveillut sellaisesta, mutta saamatta spurgulla on jäänyt.

        Oletko epänormaali ?

        https://www.voice.fi/ilmiot/a-59236


    • KrunikanVili2010

      Taas kopiokissa kiusaa mua, noin minä kirjoitin, voi lerplerplerp.

      Ahaa. Lerpalle ei riitä että se stalkkaa tätä palstaa, Hua Hinin palstaa ja Moottoripyöräpalstaa, vaan se etsii Maijadille2010laiffiVili28x44x:ää myös Kanarian palstalla. Siinäpä sitä on harrastetta perheelliselle multiyrittäjä-miljonäärille, joka matkustelee ympäri maailmaa keräämässä passiinsa leimoja ja ostelee kulkuneuvoja ja kiinteistöjä matkoillaan. Ajankäyttönsä on hämmästyttävää ottaen huomioon vähintään neljällä palstalla päivystämisensä.
      Voin itseni puolesta kertoa että edellä mainituista palstoista olen ollut vain täällä. Pari kertaa vilkaissut Hua Hinin palstaa ja ehkä kerran kommentoinut. Harrastukseni puolesta juttelen joskus eräällä harrastepalstalla. Kanarialla en ole koskaan käynyt. Lasten kanssa on käyty Nizzassa, Algarvessa, Kreetalla, Pariisissa, Köpiksessä, Tukholmassa, Tallinassa, Viipurissa, Etelä-Saksassa, Sveitsissä, Lapissa ja muualla kotimaassa ja kerran Thaimaassa. Vaimon kanssa käyty muuallakin ennen lapsia, muttei Kanarialla. Ehkä joskus sielläkin vielä, vaikkapa pakettimatkalla.

      • KavereidenKeskenVili

        Voin itseni puolesta kertoa...........ei nyt ihan heti tule mitään mieleen.

        Sen sijaan voin kertoa kaikenkattavasti kaiken todistetun totuuden kaikista muista henkilöistä.

        Olen antanut itseni ymmärtää että olen Pattayan viisain.


    • Miestenystävä

      sydän ja sielu meni Thaimaalle ja tippuri tuli kun leisipoi paljaalla tahkosi menemään

      • lerpanleisipoit

        "leisipoi"? Onko se Paraisten englantia ja tarkoittaa laiskaa poikaa? Lazy on laiska.


      • Tärkeää
        lerpanleisipoit kirjoitti:

        "leisipoi"? Onko se Paraisten englantia ja tarkoittaa laiskaa poikaa? Lazy on laiska.

        Suomen kielioppi ja oikeinkirjoituslerpatus on Pattayan matkailun A ja O.


      • äläpähupsuttelenyt
        lerpanleisipoit kirjoitti:

        "leisipoi"? Onko se Paraisten englantia ja tarkoittaa laiskaa poikaa? Lazy on laiska.

        kyllähän sinä tiedät, sellainen joka viime reissullasi 14 vuotta sitten ennen sairaseläkettäsi antoi sinullekin kovaa ja kyytiä. ja josta edelleen unelmoit joka yö Kallen gay-sivujen kanssa.


    • RaadinPuolestaKääLäy

      Voin raadin puolesta todeta että tämä Laiffin sammakko on valittu viikon parhaaksi mokaksi.

      Raatiin ei kuulu rakkaita, joten raati on puolueeton elin ja tämä elin ei ole lerppa.

      Köhköhtööts.

      • GooglaaMaija

        Magdalena Neiti Dille.

        Mitä venettä kutsutaan merten maasturiksi?


      • 63NumBall64

        Ja taas näitä lapsellisia lurituksia, se on pattayapojan elämää, nyt ja aina... voi resupekkaa...


    • Benaltti

      Kerran Thaimaassa käynyt Laiffi-2010 antoi penalttia nimimerkeilleen siirtyen Krunikan oppaaksi.

    • KrunikanVili

      Koska viet sydämesi ja sielusi toisen kerran Thaimaahan veli ponteva ??? !!!

    • Sensei--

      Voi jumankekka, ettäkö aivan yhden kerran käynyt täällä Thaimaassa perheensä / lastensa kanssa ja nyt on lapsiperhematkailun erikoisasiantuntija.

    • 63Numball64

      olen käynnyt kaikilla mantereilla, pois lukien etelä ja pohjoisnavat...

      • 2010maalla

        Se on hyvä, koska etelä ja pohjoisnapa eivät ole mantereita, eikä kukaan muukaan ole käyneet sen nimisillä mantereilla.

        Etelämanner on manner ja siellä sijaitsee etelänapa.

        Pohjoisnapa ei sijaitse mantereella, vaan se sijaitsee Pohjoisella jäämerellä keskellä ahto- ja kiintojääaluetta.

        Muuten taas ihan hienoa insinööritietoutta.


      • Lerpanpäivää

        Lerpanpäivä jälleen täydessä vauhdissa...


      • 63Numball64
        2010maalla kirjoitti:

        Se on hyvä, koska etelä ja pohjoisnapa eivät ole mantereita, eikä kukaan muukaan ole käyneet sen nimisillä mantereilla.

        Etelämanner on manner ja siellä sijaitsee etelänapa.

        Pohjoisnapa ei sijaitse mantereella, vaan se sijaitsee Pohjoisella jäämerellä keskellä ahto- ja kiintojääaluetta.

        Muuten taas ihan hienoa insinööritietoutta.

        resupetteri näytit kaivavan tiedot wikipediasta, sanasta sanaan... miten ilmakitka tänään, olet poju varsin sairas... äläkä jauha paskaa, "aikuinen mies"


      • 2010unreg
        63Numball64 kirjoitti:

        resupetteri näytit kaivavan tiedot wikipediasta, sanasta sanaan... miten ilmakitka tänään, olet poju varsin sairas... äläkä jauha paskaa, "aikuinen mies"

        Ilmakitka on juuri siten kuin kerroinkin ja pohjoisnapa ja etelänapa eivät ole mantereita vaikka huutaisit isoilla kirjaimilla 1000 kertaa peräkkäin. Sen nyt tietää jo tokaluokkalainen koulussa.

        Taas meni kurat housuun insinöörilerpalla. Humalassa keksit noita matka -ja muita tarinoitasi tarkistamatta asioiden oikeellisuutta ja sitten alat inttämään kuin 5 vuotias.

        En ehdi nyt valitettavasti kertomaan sinulle enemmän tästä maailmasta, jossa me eletään. Sinä hieman erilaisessa maailmassa kuin valtaväestö.

        Täällä on lapsille laitettu ulkoilmateatteri projektorilla ja valkokankaalla.


      • 63Numball64
        2010unreg kirjoitti:

        Ilmakitka on juuri siten kuin kerroinkin ja pohjoisnapa ja etelänapa eivät ole mantereita vaikka huutaisit isoilla kirjaimilla 1000 kertaa peräkkäin. Sen nyt tietää jo tokaluokkalainen koulussa.

        Taas meni kurat housuun insinöörilerpalla. Humalassa keksit noita matka -ja muita tarinoitasi tarkistamatta asioiden oikeellisuutta ja sitten alat inttämään kuin 5 vuotias.

        En ehdi nyt valitettavasti kertomaan sinulle enemmän tästä maailmasta, jossa me eletään. Sinä hieman erilaisessa maailmassa kuin valtaväestö.

        Täällä on lapsille laitettu ulkoilmateatteri projektorilla ja valkokankaalla.

        resupetteri väännä mitä väännät ilmakitkaa ei ole olemassakaan, hua hinissä on ulkoilmateattereita ainakin kuudessa eri paikassa, lähin tuossa elefanttisairaalan vieressä, nauti lastenohjelmista bambi on ihana, mitään inttänyt kopiot vain kommenttisi suoraan wikipediasta, siinä on tietämyksesi taso, jokainen niitä voi kopioida... ja olen käynyt kaikilla mantereilla pois lukien, alan ymmärtää miksi sinun ainoa vaihtoehto on nämä vuokravosut,


      • lerpanlaiffia
        63Numball64 kirjoitti:

        resupetteri väännä mitä väännät ilmakitkaa ei ole olemassakaan, hua hinissä on ulkoilmateattereita ainakin kuudessa eri paikassa, lähin tuossa elefanttisairaalan vieressä, nauti lastenohjelmista bambi on ihana, mitään inttänyt kopiot vain kommenttisi suoraan wikipediasta, siinä on tietämyksesi taso, jokainen niitä voi kopioida... ja olen käynyt kaikilla mantereilla pois lukien, alan ymmärtää miksi sinun ainoa vaihtoehto on nämä vuokravosut,

        Miten tuo kympin asiallinen kommentti liittyi taas kerran vuokravosuihin ja missä sä niitä nyt näät? Sinähän valehtelit ja jäit taas kiinni. Ei ole sellaisia mantereita mitä sanoit. Ilmakitkakin lukee jokapuolella wikeissä ja muualla ihan selvällä Suomen kielellä.
        Väität myös kivenkovaan että gogobaareja ei ole muualla kuin Pattayalla ja Bangkokissa. Väität että neliökilometrissä on 1000 neliömetriä. Väität että keskiviikko on viikonloppu. Väität että Vegasissa tarjoillaan hotelliaamiainen keskiyöllä. Väität että olet suljetussa suurlähetystössä tanssimassa everstiluutnantin kanssa Suomen itsenäisyyttä. Väität että hydrokopteri on lentokone ja sinä sen koelentäjä. Väität hyvin monenlaisia asioita joiden oikea laita selviää pienellä vaivalla jokaiselle mutta silti et luovu kannastasi et sitten millään. Ei ihme että asutte vaimosi kanssa eri huoneissa. Minä luulen että vaimosi on keksinyt ne vaivat saadakseen olla erossa sinusta. Kukaan halua olla lähellä jääräpäistä apinaa.
        Sinä et ole käynyt yhtään missään. Saatat asua Hua Hinissa mutta sillä ei ole mitään merkitystä asutko siellä vai Hauhossa, koska olet aina sisätiloissa katkeroimassa netin ääressä ja vinoilemassa Pattayan turisteille ja asukkaille.
        Onko tuo mielestäsi täyttä elämää ja täysipäisen miehen elämää?


      • 63NumBall64
        lerpanlaiffia kirjoitti:

        Miten tuo kympin asiallinen kommentti liittyi taas kerran vuokravosuihin ja missä sä niitä nyt näät? Sinähän valehtelit ja jäit taas kiinni. Ei ole sellaisia mantereita mitä sanoit. Ilmakitkakin lukee jokapuolella wikeissä ja muualla ihan selvällä Suomen kielellä.
        Väität myös kivenkovaan että gogobaareja ei ole muualla kuin Pattayalla ja Bangkokissa. Väität että neliökilometrissä on 1000 neliömetriä. Väität että keskiviikko on viikonloppu. Väität että Vegasissa tarjoillaan hotelliaamiainen keskiyöllä. Väität että olet suljetussa suurlähetystössä tanssimassa everstiluutnantin kanssa Suomen itsenäisyyttä. Väität että hydrokopteri on lentokone ja sinä sen koelentäjä. Väität hyvin monenlaisia asioita joiden oikea laita selviää pienellä vaivalla jokaiselle mutta silti et luovu kannastasi et sitten millään. Ei ihme että asutte vaimosi kanssa eri huoneissa. Minä luulen että vaimosi on keksinyt ne vaivat saadakseen olla erossa sinusta. Kukaan halua olla lähellä jääräpäistä apinaa.
        Sinä et ole käynyt yhtään missään. Saatat asua Hua Hinissa mutta sillä ei ole mitään merkitystä asutko siellä vai Hauhossa, koska olet aina sisätiloissa katkeroimassa netin ääressä ja vinoilemassa Pattayan turisteille ja asukkaille.
        Onko tuo mielestäsi täyttä elämää ja täysipäisen miehen elämää?

        Resupetteri miten sinun ammekuvat, pikkukopterit ja vuokra-autot, kaikki netistä... ja syytät reppana minua valehtelusta, poju eikö oikea kätesi tiedä mitä vasen tekee, muuten olen käynyt kaikilla mantereilla, pois lukien etelä- ja pohjoisnavat. en myöskään ole käynyt etelämantereella.. '
        Mutta kaikki muut mantereet olen läpikäynyt, useampaan kertaan.

        Laita poju tulemaan joku matkailukertomus tuosta avauksen aiheesta ensimmäinen kerta thaimaasta, minä en edes pysty laskemaan montako kertaa, joskus jopa kolme kertaa vuodessa...

        Ainakaan en voi syyttää sinua siitä ettet tunne matkakohdettasi, olet palstalla viihtynyt kymmenen vuotta, joskin palstalta saatu info thaimaasta on niukanlaista, ainoa minkä olet oppinut on lerppasana, eikö vain resupetteri, sellaista se on pattayarakkaan elämä, oletko tilannut jo lentolipun paratiisiisi... vai tyydytkö toistaiseksi kertomaan lerpoistasi palstalla...


      • lerpanlaiffia
        63NumBall64 kirjoitti:

        Resupetteri miten sinun ammekuvat, pikkukopterit ja vuokra-autot, kaikki netistä... ja syytät reppana minua valehtelusta, poju eikö oikea kätesi tiedä mitä vasen tekee, muuten olen käynyt kaikilla mantereilla, pois lukien etelä- ja pohjoisnavat. en myöskään ole käynyt etelämantereella.. '
        Mutta kaikki muut mantereet olen läpikäynyt, useampaan kertaan.

        Laita poju tulemaan joku matkailukertomus tuosta avauksen aiheesta ensimmäinen kerta thaimaasta, minä en edes pysty laskemaan montako kertaa, joskus jopa kolme kertaa vuodessa...

        Ainakaan en voi syyttää sinua siitä ettet tunne matkakohdettasi, olet palstalla viihtynyt kymmenen vuotta, joskin palstalta saatu info thaimaasta on niukanlaista, ainoa minkä olet oppinut on lerppasana, eikö vain resupetteri, sellaista se on pattayarakkaan elämä, oletko tilannut jo lentolipun paratiisiisi... vai tyydytkö toistaiseksi kertomaan lerpoistasi palstalla...

        Minä en ole pojusi enkä ole laittanut yhtäkään kuvaa mistään ammeista enkä minikoptereista. Perheemme vuokra-auto oli varattu Finnairin sivulta lippujen oston yhteydessä.
        Kun me matkustetaan niin me otetaan kaikki irti matkakohteesta. Tutustutaan siihen etukäteen ja valitaan paikat missä halutaan käydä. Siten ei mene aikaa hukkaan harhaillessa. Lekotteluaikaa ja vapaaohjelmaa pitää tietenkin jäädä myös. Sen verran minäkin muistan maantiedosta ettei etelä ja pohjoisnapa ole mantereita. Tuskin niitä tarvii erikseen mainita. En ikimaailmassa lähtisi tuollaisille matkoille kuin sinä että nököttäisin sisätiloissa kinaamassa siitä kuka on käynyt missäkin. Minä kirjoittelen tänne vain töistä käsin ajankuluksi, sinulle tämä tuntuu olevan ainoa paikka missä aikaasi kulutat. Tässä on se ero että minä saan tästä kelpo palkkaa samalla. Sinä et.

        Kirjoitit:
        "Laita poju tulemaan joku matkailukertomus tuosta avauksen aiheesta ensimmäinen kerta thaimaasta, minä en edes pysty laskemaan montako kertaa, joskus jopa kolme kertaa vuodessa..."

        Kerrot siis tuossa että käyt Thaimaassa jopa kolme kertaa vuodessa. Nyt siis tunnustit ettet asukaan Hua Hinissa. Se nyt on tiedetty ettet asu. Me asutaan Vantaalla. Missäs päin Suomea sinä? Vieläkö Vantaan Hiekkaharjussa vai onko tullut muutto? Kuka sukulaisesi asuu siellä Hua Hinissa vaiko kaveri?


      • 63NumBall64
        lerpanlaiffia kirjoitti:

        Minä en ole pojusi enkä ole laittanut yhtäkään kuvaa mistään ammeista enkä minikoptereista. Perheemme vuokra-auto oli varattu Finnairin sivulta lippujen oston yhteydessä.
        Kun me matkustetaan niin me otetaan kaikki irti matkakohteesta. Tutustutaan siihen etukäteen ja valitaan paikat missä halutaan käydä. Siten ei mene aikaa hukkaan harhaillessa. Lekotteluaikaa ja vapaaohjelmaa pitää tietenkin jäädä myös. Sen verran minäkin muistan maantiedosta ettei etelä ja pohjoisnapa ole mantereita. Tuskin niitä tarvii erikseen mainita. En ikimaailmassa lähtisi tuollaisille matkoille kuin sinä että nököttäisin sisätiloissa kinaamassa siitä kuka on käynyt missäkin. Minä kirjoittelen tänne vain töistä käsin ajankuluksi, sinulle tämä tuntuu olevan ainoa paikka missä aikaasi kulutat. Tässä on se ero että minä saan tästä kelpo palkkaa samalla. Sinä et.

        Kirjoitit:
        "Laita poju tulemaan joku matkailukertomus tuosta avauksen aiheesta ensimmäinen kerta thaimaasta, minä en edes pysty laskemaan montako kertaa, joskus jopa kolme kertaa vuodessa..."

        Kerrot siis tuossa että käyt Thaimaassa jopa kolme kertaa vuodessa. Nyt siis tunnustit ettet asukaan Hua Hinissa. Se nyt on tiedetty ettet asu. Me asutaan Vantaalla. Missäs päin Suomea sinä? Vieläkö Vantaan Hiekkaharjussa vai onko tullut muutto? Kuka sukulaisesi asuu siellä Hua Hinissa vaiko kaveri?

        Kyllä minä asun ja olen asunut vuosia, ihmetyttää vaan mikä asiantuntija sinusta on tullut kertakäynnillä käy nyt vielä toinenkin kerta, siten olet jo varmaa pro sarjaa, perheemme vuokra-auto, onko paino sanalla perheemme vai vuokra-auto, eihän poju vuokra-autosta voi sanoa perheemme, se ei ole perheenne, vaan autovuokraamon... muuten vaatii suuren luokan tyhmyyttä vuokrata täältä auto kokemattomana tämä on yksi maailman vaarallisimpia paikkoja ajaa millä tahansa moottoriajoneuvolla, ja vielä bankokista kentältä, joka ei ole ihan helpoin paikka kun siellä on todella vaativia liittymiä enemmänkin, ei noin hölmöä olekaan...
        Yritä keksiä joku uskottavampi juttu, ensimmäinen kerta thaimaassa, vuokraat auton ja lähdet kruisailemaan, perheinesi... voi sinun...

        Tiedätkö kun kävin ekan kerran jenkessä, olin floridassa, lensin helsingistä miamiin, vuokrasin miamista auton, ja lähdin kruisalemaan, yksin vuosi taisi olla 1986 tai siihen suuntaan... mutta miamin liikenne on huomattavasti turvallisempaa, sitten kun sain ekan navigaattorin olisko ollut vuonna 1996 matka oli yhtä juhlaa, vaikka ei se ollut edes kovin hyvin toimiva...

        Äläkä resupetteri kerro että ajoit bangkokissa navikaattorilla, se ei siellä yksinkertaisesti toimi, liian paljon liikennettä ja risteviä risteyksiä monessa tasossa... pelkästään se että ajat yhdessä risteyksessä pieleen, voi tietää 50 kilsan lenkkiä että saat korjattua tilanteen, erityisesti jos ajat maksullisia teitä.


      • 63NumBall64
        63NumBall64 kirjoitti:

        Kyllä minä asun ja olen asunut vuosia, ihmetyttää vaan mikä asiantuntija sinusta on tullut kertakäynnillä käy nyt vielä toinenkin kerta, siten olet jo varmaa pro sarjaa, perheemme vuokra-auto, onko paino sanalla perheemme vai vuokra-auto, eihän poju vuokra-autosta voi sanoa perheemme, se ei ole perheenne, vaan autovuokraamon... muuten vaatii suuren luokan tyhmyyttä vuokrata täältä auto kokemattomana tämä on yksi maailman vaarallisimpia paikkoja ajaa millä tahansa moottoriajoneuvolla, ja vielä bankokista kentältä, joka ei ole ihan helpoin paikka kun siellä on todella vaativia liittymiä enemmänkin, ei noin hölmöä olekaan...
        Yritä keksiä joku uskottavampi juttu, ensimmäinen kerta thaimaassa, vuokraat auton ja lähdet kruisailemaan, perheinesi... voi sinun...

        Tiedätkö kun kävin ekan kerran jenkessä, olin floridassa, lensin helsingistä miamiin, vuokrasin miamista auton, ja lähdin kruisalemaan, yksin vuosi taisi olla 1986 tai siihen suuntaan... mutta miamin liikenne on huomattavasti turvallisempaa, sitten kun sain ekan navigaattorin olisko ollut vuonna 1996 matka oli yhtä juhlaa, vaikka ei se ollut edes kovin hyvin toimiva...

        Äläkä resupetteri kerro että ajoit bangkokissa navikaattorilla, se ei siellä yksinkertaisesti toimi, liian paljon liikennettä ja risteviä risteyksiä monessa tasossa... pelkästään se että ajat yhdessä risteyksessä pieleen, voi tietää 50 kilsan lenkkiä että saat korjattua tilanteen, erityisesti jos ajat maksullisia teitä.

        Oikein huvittaa tuo sinun kommenttisi, "Tutustutaan siihen etukäteen ja valitaan paikat missä halutaan käydä. Siten ei mene aikaa hukkaan harhaillessa." olen ajanut bangkokissa viitisen kymmentä kertaa, eikä yksikään reissu ole mennyt helpolla, kyllä kaikki kohteet on aina löytynyt, mutta joskun tuskaisesti, ja on jo tullut mieleen että ei tästä tule hevonpaskaa, kerran etsin yhtä helvetin farkkukauppaa, navigaattorilla, samut prakanissa, ensin tie 4 siitä tielle 35 tuo on helppoa siitä sitten tielle 9 ja sieltä tielle 3268... eksyin jossain vaiheessa ja hain paikkaa neljä tuntia, ja sinä kumipää tulet ensimmäistä kertaa thaimaahaan, vuokraat perheenne vuokra-auton, ja lähdet ajamaan ennalta suunnitellun mukaisesti, jessus... se on vaan bangkokissa erittäin vaikeaa, ja tiedätkö reppana se suvan kenttä on tuossa ihan vieressä, ja sielläkin olen käynyt kymmeniä kertoja, milloin omalla autolla milloin bussilla.


      • 63NumBall64
        lerpanlaiffia kirjoitti:

        Minä en ole pojusi enkä ole laittanut yhtäkään kuvaa mistään ammeista enkä minikoptereista. Perheemme vuokra-auto oli varattu Finnairin sivulta lippujen oston yhteydessä.
        Kun me matkustetaan niin me otetaan kaikki irti matkakohteesta. Tutustutaan siihen etukäteen ja valitaan paikat missä halutaan käydä. Siten ei mene aikaa hukkaan harhaillessa. Lekotteluaikaa ja vapaaohjelmaa pitää tietenkin jäädä myös. Sen verran minäkin muistan maantiedosta ettei etelä ja pohjoisnapa ole mantereita. Tuskin niitä tarvii erikseen mainita. En ikimaailmassa lähtisi tuollaisille matkoille kuin sinä että nököttäisin sisätiloissa kinaamassa siitä kuka on käynyt missäkin. Minä kirjoittelen tänne vain töistä käsin ajankuluksi, sinulle tämä tuntuu olevan ainoa paikka missä aikaasi kulutat. Tässä on se ero että minä saan tästä kelpo palkkaa samalla. Sinä et.

        Kirjoitit:
        "Laita poju tulemaan joku matkailukertomus tuosta avauksen aiheesta ensimmäinen kerta thaimaasta, minä en edes pysty laskemaan montako kertaa, joskus jopa kolme kertaa vuodessa..."

        Kerrot siis tuossa että käyt Thaimaassa jopa kolme kertaa vuodessa. Nyt siis tunnustit ettet asukaan Hua Hinissa. Se nyt on tiedetty ettet asu. Me asutaan Vantaalla. Missäs päin Suomea sinä? Vieläkö Vantaan Hiekkaharjussa vai onko tullut muutto? Kuka sukulaisesi asuu siellä Hua Hinissa vaiko kaveri?

        Ja reppana etelänapa kuluu eteläiseen mantere laataan, pohjoisnapa taas ei ole, että sellaista tietoa tälläkertaa mee muualle valehtelemaan, nayttää tarvita erikeen mainita...


      • KrunikanVili
        63NumBall64 kirjoitti:

        Ja reppana etelänapa kuluu eteläiseen mantere laataan, pohjoisnapa taas ei ole, että sellaista tietoa tälläkertaa mee muualle valehtelemaan, nayttää tarvita erikeen mainita...

        NumBallilerppa kirjoittelee aivan omalla oikeinkirjoituksellaan höpinöitään palstalle, ainoakaan upseeri ja lentokapteeni ei tuollaista moskaa kirjoita, lähinnä apukoululaisen tasoa!!!


      • TasoaOllaPitää
        KrunikanVili kirjoitti:

        NumBallilerppa kirjoittelee aivan omalla oikeinkirjoituksellaan höpinöitään palstalle, ainoakaan upseeri ja lentokapteeni ei tuollaista moskaa kirjoita, lähinnä apukoululaisen tasoa!!!

        Krunikan Pipi on Pattayan matkailupalstan tasotarkkailija !!!


      • KrunikanVili
        TasoaOllaPitää kirjoitti:

        Krunikan Pipi on Pattayan matkailupalstan tasotarkkailija !!!

        Kas lerppa vastasi nopeaan, ainoa pummin ajanviete on tämä palstalla elo, rahatonna ei muuta voi!!!


    • Metsuri83v

      Lerppa, haluisiksä puskee ruparesoriin 83v Kuhmom metsurii? Kuivana. Kuuvvalossa hiakkarannalla?
      Mie tuun sinne kohtsiltään. Soita 118 ja kysy nimellä.

      P.S. myös ikenillä otan suikkiin. Hampfaat meni raktorikolaris.

      • sensuellisensei

        Lupaat vaan ja luikit karkuun vaikka 40 000, 00 luvattaisiin !!!

        khiai miau ja murmur shentään....

        Shenkin höpöhöpö nassukkani !!!


    • Sensei--

      Hyvin näytti puheenaihe muuttuneen.

      LAIFFI ON KÄYNYT YHDEN ( 1 ) KERRAN LASTEN KANSSA TÄÄLLÄ THAIMAASSA JA ON HETI LAPSIMATKAILUN ASIANTUNTIJA.

      Ps. Olisin jättänyt kommentoimatta mutta kun täällä kerran sensuellipiruillaan, niin tämä tässä.

      • Klemma

        Nämä on sensuelli sinun ikiomia kopiomuunnoksia. Et sä ketään uunota. Eikö nuo yksinpuhelut hoituisi ihan siellä vaikka vessassa keskenäsi? Siellä on kiva kaiku ja voit ihailla pontikan polttamaa viskibassoasi siellä itsekseen. Et tarvi siihen nettiä.


      • Senseinmatkat

        Mutta Senseilerppa odottaa innolla sitä ekaa matkaansa Thaimaahan, kaikki muut ovat olleet virtuaalimatkoja mielikuvitusessaan.
        Rahan puute estää toistaiseksi sen ensimmäisen oikean matkan ja luultavasti lopun ikänsä on esteenä.


      • eilennäsensei
        Senseinmatkat kirjoitti:

        Mutta Senseilerppa odottaa innolla sitä ekaa matkaansa Thaimaahan, kaikki muut ovat olleet virtuaalimatkoja mielikuvitusessaan.
        Rahan puute estää toistaiseksi sen ensimmäisen oikean matkan ja luultavasti lopun ikänsä on esteenä.

        Luulenpa ettei terveyskään salli lentämistä sensein kohdalla. Eräs puolituttu on ollut leikkausjonossa vuoden ja lääkärin määräyksestä lentokiellossa. Saa kyllä lentää mutta omalla riskillä, sillä vakuutus ei korvaa jos asian tiimoilta jotakin sattuu lomalla. Ambulanssilennot ja teho-osastopäivät on huippukalliita Thaimaassakin. Lehdessä oli juuri juttua kun nuorella naisella oli 225000 punnan lasku muutamista teho-osastopäivistä Thaimaassa.


      • Eivakuutusta
        eilennäsensei kirjoitti:

        Luulenpa ettei terveyskään salli lentämistä sensein kohdalla. Eräs puolituttu on ollut leikkausjonossa vuoden ja lääkärin määräyksestä lentokiellossa. Saa kyllä lentää mutta omalla riskillä, sillä vakuutus ei korvaa jos asian tiimoilta jotakin sattuu lomalla. Ambulanssilennot ja teho-osastopäivät on huippukalliita Thaimaassakin. Lehdessä oli juuri juttua kun nuorella naisella oli 225000 punnan lasku muutamista teho-osastopäivistä Thaimaassa.

        Älä puhu matkavakuutuksesta Sensein yhteydessä, rahatonna ei sellaista voi saada.


    • Sensei--

      LAIFFI ???????????????

      Montako kertaa olet ollut lapsiesi kanssa Pattayalla ?????????

      Minä väitän että maksimissaan kerran.

      Tuossa yllä väitetään että en ole kertaakaan käynyt täällä jossa asun.

      Lyödäänkö veto ???? vaikka 40.000 euroa ????

      Laita jotain aijaten, joka ei ole netti-imurointia eikä aiheuta epälyä.

      Laita mulle kauppalappu seiskaan ja Lootakseen, molemmissa ollen kaksi tuotetta.

      Käyn ne huomenna ostamassa ja aijaan kuiteista ja tuotteista kuvan.

      Ok ???

      • lerpanlaiffia

        Sinun vetosi ja aijaa kuvasi on nähty. Hirmuiset on puheet miljoonalaitteista ja huviloista. Sitten tulee kuva puukupista ja antiikkimersusta, kuva lappalaisesta puukosta ja itseaskarrelluista passien valokopioista, joista on päät leikattu pois ja nimet sutattu. Sitten laitoit 80-90 luvulla Suomessa otetuista valokuvista kuvia.
        Ymmärrä ystävä pieni että sinulta ei ole vieläkään tullut yhtäkään tällä vuosikymmenellä otettua valokuvaa. Muut ovat laittaneet lukuisia kuvia matkoiltaan. Sinä et. Sinun rahkeesi on nähty. Pyytelet muilta kuvia heidän vaimoistaan ja lentolipuistaan Pattayan matkailupalstalla. Tajuatko miten naurettavaa pelleilyä tuo on? Tänne saa postitella kuvia jos haluaa. Pakko ei ole. Moderaattori on niin erikoinen että välillä täältä poistuu valokuva juomalasista kun taas välillä taas niukoissa bikineissä olevan naisen kuva saa jäädä. Se on aika turhauttavaa postitella kuvia, kun ne melkoisella varmuudella aina poistuu.

        Ai niin. Lasten kanssa ollaan joo käyty vain kerran Thaimaassa. Vaimon kanssa kolmasti sitä ennen joista kaksi Phuketissa ja kerran Pattayalla. Kaverin kanssa kahdesti Phuketissa. Jatkossa menemme vain Pattayalle.


      • 2010unreg

        "Ja reppana etelänapa kuluu eteläiseen mantere laataan, pohjoisnapa taas ei ole"

        Tuossa lauseessa tiivistyy NumBallin koulut, kirjoitustaito, promillet ja älykkyysosamäärä.

        Kyseinen "paikka" on vain laskennallinen pohjoisnavan vastakohta Etelämantereella (yhdyssana), kuten esimerkiksi laskennallisia sijainteja ovat susiraja tai päiväntasaaja.

        Älä viitsi taistella fiksumpiasi vastaan, vaan ota ihan rennosti. Täällä landella on nyt melkoiset lämpötilaerot. Kerron koska tykkäät säätiedotuksista. Öisin vain 20 astetta ja päivällä kävi eilen 36 asteessa.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1651
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe