Heippa! Olisi kiva tutustua vähän Helsingin yöelämään ja nähdä samanhenkisiä bi/lesbonaisia eli varmaan homobaarit siis. Itse en pidä ihan hirvittävän kovasta jumputusmusasta enkä nyt välttämättä tanssilattiallakaan olisi, mutta mitä paikkaa suosittelisitte? Kun näissä en ole käynyt.
Vai lähdetäänkö porukalla joku viikonloppu istumaan iltaa? Itse olen 27v iloinen, innokas keskustelija, sosiaalinen bi-nainen ja olisi kiba tutustua muihin ihmisiin.
Illanviettopaikat Helsingissä
6
134
Vastaukset
En tiedä myöskään noista homobaareista mitään, mutta voin lähteä istumaan iltaa ja tutustumaan ihan mielellään.
- josikäeieste
Sama täällä. jos ikä ei ole este.
- Suomimenoatää
Homobaarit ei välttämättä paras paikka tutustua naisiin, enimmäkseen miehiä ja ihmiset usein omissa kaveriporukoissaan ihan mielellään. Heteroita myös muodikkaasti monessa paikassa paljon.
- IltaAurinko
Tiedän jonkin verran muutamasta paikasta ja lähtisin myös mielelläni mukaan tutustumaan :)
Hei! Pari pientä baaria: Cafe-bar Cavalier Kampissa ja Fairytale Kalliossa. Mannstreetissä on karaoke. Naisia voi tavata naistenbileissä. Juuri nyt en tiedä milloin seuraava.
Riittäisikö ensimmäiselle kerralle, jos tapaamme keskenämme. Jos siis ko paikassa ei niin hirveästi naisia ole. Tosin aina on ollut, muttei hirveästi ;-)- KampinMuija
Cavalier on ollu tosi pitkään kiinni. Avaakohan ne enää?
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001