Olen menossa vaivasenluunleikkaukseen 18 päivä, on tehty toiseen jalkaan vuosi sitten mutta silloisen ammattini takia ei ollut kynsilakkaa tms. En ole samaisessa ammatissa enää ja olen laittanut akryylikynsiä. Mutta enpä sitten edellisestä kerrasta muistanut että ohjeissa oli että ei kynsilakkaa ja nyt kävin tänään kynsi huollossa.... pitääkö minun käydä poistamassa ennen leikkausta?
Akryylikynnet ja leikkaus
3
190
Vastaukset
- jhghjkgjygy
Kysy sairaalasta pystyvätkö tekemään tarvittavat anestesiamittaukset muuten kuin sormesta. Viimeistään ennen leikkausta tehtävässä hoitoneuvottelussa asiasta on syytä mainita, ettei asia tule yllätyksenä anestesialääkärille.
- Mitäteen
Mulla ei tällä hetkellä ole hoitoneuvottelua enkä sitä hoksannut kysyä kun soitin ajan perään, lääkäri laittoi minut suoraan jonoon koska viime vuonna oli sama leikkaus. Mutta laitoin kyllä jonon hoitajalle sähköpostia asiasta jos voisi sen selvittää.
- jhghjkgjygy
Anestesialääkäri pitää kyllä hoitoneuvottelun juuri ennen leikkausta sairaalassa, mutta vasta tuossa vaiheessa akryylikynsien poisto ei enää onnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424410
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1464160- 643786
- 1233752
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans413600Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe763429- 953002
- 542865
- 252676
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142384