Mulla on alkanut mun kissa vainaat pitämään mulle seuraa iltaisin ja öisin.Heti kun menen illalla sänkyyn niin tunnen kun ne liikkuu jalkopäässä ja laskeutuu jalkojen päälle makaamaan ja joskus ne kehrää.tuntuu siis aivan samalta kuin elävät kissat.alkanut tapahtumaan joka ilta ja jos menen päiväunillekkin niin silloinkin ne tulee.pari kertaa myös kuullut pienen maukauksen!
kissojen haamuja
kisuja
3
103
Vastaukset
- hyttysten_vainooma
Mua vaivaa hyttysvainaat.
Perkuleellinen ininä häiritsee unta, ja herätessä paikat on täynnä hyttysenpuremia ! - Haamukissa
: D Hehee! On nämä hauskoja!
Vaikka olen itsekin kokenut kissavainaani liikkuvan asunnossani.
Ikävä se kai vaan teettää kaikenlaista, tälläistäkin.- kissakuiskaakummia
TV:ssähän on sellainen ohjelma; Kissakuiskaaja, siinä varmaankin kissat kummittelevat kuiskailemalla.
Sellainenkin ohjelma pitäisi olla: Kissakiusaaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768842Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593311- 392676
- 272221
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131927
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151753- 681705
- 181629