Mulla on alkanut mun kissa vainaat pitämään mulle seuraa iltaisin ja öisin.Heti kun menen illalla sänkyyn niin tunnen kun ne liikkuu jalkopäässä ja laskeutuu jalkojen päälle makaamaan ja joskus ne kehrää.tuntuu siis aivan samalta kuin elävät kissat.alkanut tapahtumaan joka ilta ja jos menen päiväunillekkin niin silloinkin ne tulee.pari kertaa myös kuullut pienen maukauksen!
kissojen haamuja
kisuja
3
126
Vastaukset
- hyttysten_vainooma
Mua vaivaa hyttysvainaat.
Perkuleellinen ininä häiritsee unta, ja herätessä paikat on täynnä hyttysenpuremia ! - Haamukissa
: D Hehee! On nämä hauskoja!
Vaikka olen itsekin kokenut kissavainaani liikkuvan asunnossani.
Ikävä se kai vaan teettää kaikenlaista, tälläistäkin.- kissakuiskaakummia
TV:ssähän on sellainen ohjelma; Kissakuiskaaja, siinä varmaankin kissat kummittelevat kuiskailemalla.
Sellainenkin ohjelma pitäisi olla: Kissakiusaaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175