Mulla on alkanut mun kissa vainaat pitämään mulle seuraa iltaisin ja öisin.Heti kun menen illalla sänkyyn niin tunnen kun ne liikkuu jalkopäässä ja laskeutuu jalkojen päälle makaamaan ja joskus ne kehrää.tuntuu siis aivan samalta kuin elävät kissat.alkanut tapahtumaan joka ilta ja jos menen päiväunillekkin niin silloinkin ne tulee.pari kertaa myös kuullut pienen maukauksen!
kissojen haamuja
kisuja
3
187
Vastaukset
- hyttysten_vainooma
Mua vaivaa hyttysvainaat.
Perkuleellinen ininä häiritsee unta, ja herätessä paikat on täynnä hyttysenpuremia ! - Haamukissa
: D Hehee! On nämä hauskoja!
Vaikka olen itsekin kokenut kissavainaani liikkuvan asunnossani.
Ikävä se kai vaan teettää kaikenlaista, tälläistäkin.- kissakuiskaakummia
TV:ssähän on sellainen ohjelma; Kissakuiskaaja, siinä varmaankin kissat kummittelevat kuiskailemalla.
Sellainenkin ohjelma pitäisi olla: Kissakiusaaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3594588Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1482598Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822196- 1451760
- 311310
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441292- 411283
- 791161
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3461147Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029