Tiedätkö mitä, mies?

Tiedätkö, mikä harmittaa minua kaikkein eniten tässä meidn jutussa, mies?

Se, että/jos kumpikin on valmis heittämään kaiken kauniin ja ainakin minun puoleltani elämäni rakkauden ja rakkaustarinan hukkaan kummankin jääräpäisyyden takia.

Voiko olla typerämpää? Kumpi on oikeasti tärkeämpää, mahdollinen koko loppuelämän kestävä suurin mahdollinen onni (ainakin minulle sinä olisit sitä) vai se, että saa pitää omasta jääräpäisyydestään kiinni?

32

1215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suurieromme

      Mut, en halua satuttaa sua. Sulla on se haaveesi.

    • jokumieskaisitten

      kukahan matti, heikki, hannu, jalmari vai kukahan mies olisi kysymyksessä, ellei seppo sitten?

    • aitoriitta

      Suostun puhumaan tästä asiasta vielä mutta en täällä. Pääsen sunnuntaina töistä klo 14.15 ja olen kotinurkilla 14.30. Nähdäänkö silloin?

    • aitoriitta

      Tulen avoimin mielin.

    • huhhuijaakintuota

      Usko jo minä en ole se mies Eemeli vai mikä olikaan sen nimi!

    • aitoriitta

      Suostuisit nyt puhumaan. Siinä ei ole mitään pelottavaa. Puhuminen ei vielä merkitse mitään päätöksestä. Tätä on kestänyt kuitenkin jo 15 vuotta. Voisimmeko puhua? Suostu nyt. Vai haluatko, että lähetän myös viestin muodossa? Mitä haluat?

      • onkohanminulle

        Voin minä puhua sinun kanssasi.


    • mitenkässenytolikaan

      En mä ainakaan ole se väittänyt, että haluaisin heittää tän hukkaan. Olen tunteeni kertonut ja olen kertonut senkin, että olet sellainen ihminen kenet vierelleni haluisin. Näiden jälkeen mulle kerroit, että haluat jotain ihan muuta, kuin minut.

      • kaikenJälkeen

        niin tuttua tuo lemppaaminen.


    • aitoriitta

      Et vastaa. Yritän ymmärtää tätä juttua mutta minullakin alkaa kärsivällisyys loppua. Minua kiinnostaisi tietää, onko tämä ollut ihastumista vain minun puoleltani vai onko tässä enemmän? Olisi hyvä jutella. Ota yhteyttä, kun sinulle sopii. Minä haluaisin tätä asiaa selvittää. Kaikkeen on ratkaisu, niin uskon. Tähänkin.

    • aitoriitta

      Minulla on huono omatunto miehen vuoksi, koska hänellä ei ole ollut helppoa kanssani. Ajattelen, että olen velkaa hänelle. Ajattelen sinua kuitenkin paljon ja tunnen sinua kohtaan vetoa aina vaan. Se ei laannu.

    • fkfkfkfk

      Tietääkö se toinen kiinnostuksestasi? Joskus voi käydä niin että elämäntilanne vaatii eristäytymisen yhteiskunnasta silloin se on ainoa päämäärä ei silloin enää ajatella kiinnostuksia eikä mietitä voisiko sittenkin vaan silloin ajatellaan vain sitä päämäärää.

    • aitoriitta

      Miehen kanssa olen onnellinen mutta tylsällä tavalla, kun taas sinun kanssasi se olisi jännittävää ja huikeaa, niin uskon. Olet niin mielenkiintoinen mies, jännä, älykäs, taitava, intohimoinen. En uskalla tuntea tunteitani.

    • aloittajallekysymys

      Missä päin Suomea tämä teidän tarinanne on?

    • aitoriitta

      Suostu juttelemaan kanssani vaikka silloin sunnuntaina. Lupaan tulla avoimin mielin ja hyväksyä mahdolliset ratkaisumme. Se olisi ensimmäinen askel meille. Sydän tykyttää jo nyt.

    • Realitybites

      Vittu, et olette sekasin. Saako nää tyypit äänestää, jossain vaaleissa? Ihme et kansakunta nojaa maailmaan, jossa paras vaihtoehto on itsemurha.
      Jos kivasti kysyttäs ni ostaiskohan hippivihreät meille pienen saasta nuke salkkupommin.

      • Rogerless

        Singulariteetti lähestyy tjms. paskaa tulossa big time tuulettimeen. Ei kai nämä muuten heiluisi kuin rätit pyykkinarulla.


    • aitoriitta

      Minun pitää mennä pian nukkumaan mutta palaillaan huomenna aamupäivällä. Menen iltavuoroon. Pohditaan tahoillamme tätä. Haluaisin mielelläni tavata sinua. Kerro, milloin se on mahdollista? Nuku niin hyvin kuin voit. Ajattelen sinua.

      • aitoriitta

        Hyvää yötä.


    • oisitko.muka.parempi

      Joo mutta kun oon jo parisuhteessa.

      • TosiOn-

        En. Eikä kukaan muukaan.


      • hyväparempiparas

        Ai jaa, sulle pitäis jonkun todistella olevansa parempi. Ehkä kannattaa siinä tapauksessa vaan pysyä siinä parisuhteessa.


    • onnionohimenevää

      Kyl oma jääräpää on parasta nautintoa :)

    • otas_uusiksi

      Et sinä voi tietää, onko joku loppuelämäsi onni. Ihmiset ovat inhimillisiä ja jotkut jopa mielenkiintoisia, mutta yleensä vain niin sanotussa lyhyessä juoksussa. Arki on kaikille arkea. Monet eivät kestä sitä, eivätkä varsinkaan pika ihastujat ja PIKA RAKASTUJAT

      Että funtsaappa toisen kerran jos olet dumppaamassa suurta rakkauttasi jonkun randomin ihastuksen takia,

      t. Setä vaan

      • lopusta-alkuun

        Aivan niin.

        Avaajaa harmittaa jo nyt joku asia, vaikka ette edes tunne toisianne.

        Ei hyvältä vaikuta.


      • Tätinen

        Setä puhuu asiaa vaan ihastuminen vie realiteetin mennessään. Tämä vanhempi ladykin on jo monet fantasiat ehtinyt kehittämään ihastuksestaan. Kuinka suuren rakkauden kanssa voisi intohimon säilyttää vai onko niin, että ihastuksen kanssa voisivat useammat palaset ollakin kohdallaan tasapainoisemmin?


    • Meenlenkille

      Tuu sitten rantatielle

      • Kaduttaisi_mieluusti

        Rantatielle vai -kadulle?


      • Minätuunkans

        Huomasin liian myöhään oisin tullu kanssasi.


      • novoiharmi
        Minätuunkans kirjoitti:

        Huomasin liian myöhään oisin tullu kanssasi.

        kanssasi sun oisin ollut niin onnellinen...


      • Notoinenkertasit
        novoiharmi kirjoitti:

        kanssasi sun oisin ollut niin onnellinen...

        Joo Eija Sinikka :-)


    • ed---------

      Pitää saada molemmat eli nuo mitkä mainittiin. Jääräpäisyys on voittamista omana itsenään palkintona onni toisen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1840
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      238
      1668
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      91
      1523
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      108
      1341
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      164
      1105
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1083
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      932
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      926
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      866
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      97
      838
    Aihe