Minut?
Pystytkö unohtamaan
61
868
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En näköjään.
- AnonyymiUUSI
En pysty unohtamaan sinua nainen.
- AnonyymiUUSI
Miksi satutat ja loukkaat sitten aina mua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pystyn unohtamaan. Kiitos!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kommentti auttoikin jo unohtamaan.
- AnonyymiUUSI
En tiedä vastausta tähän, todennäköisesti kyllä kun on muita naisia kuvioissa. Self-respect nääs...
- AnonyymiUUSI
En unoha ja tämä tulee käsi sydämellä
Lappiin❤️
🚬👩🏻🦳 - AnonyymiUUSI
Hyvin helppo oli unohtaa, kaiken sen jälkeen mitä tapahtui useamman vuoden aikana!
- AnonyymiUUSI
Jaa a en unohda enkä pysty
- AnonyymiUUSI
5v ei ole siihen riittänyt, ehkä tulevaisuudessa.
Haluatko että unohdan?
- AnonyymiUUSI
En pysty. Mun on ikävä sua.
- AnonyymiUUSI
Aijotko tehdä asialle mitään?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olishan se mukavaa takahuoneissa ja yksityisesti kahdestaan. Sais asioita aikaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olishan se mukavaa takahuoneissa ja yksityisesti kahdestaan. Sais asioita aikaan.
Sanoit että tiedät, miltä minusta tuntuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sitten, mitä tekisit minun asemassani.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sitten, mitä tekisit minun asemassani.
Eikö se pahiksen kultakala kuollut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se pahiksen kultakala kuollut.
Onneksi säästyttiin nyyhkytarinalta.
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi säästyttiin nyyhkytarinalta.
SivustaOnko sinulla edes sydäntä ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla edes sydäntä ?
Antoi suukon ja sanoi kieltäytyvänsä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Antoi suukon ja sanoi kieltäytyvänsä.
Ei täsmää nyt oikee.
- AnonyymiUUSI
En tietenkään unohda . Koskaan. Silti on elettävä ja löydettävä syy nousta ylös jokaikisenä päivänä ja keksittävä jotain järkevää tekemistä. Luovuttamisessa on kuoleman haju.
- AnonyymiUUSI
Helposti
- AnonyymiUUSI
Tottakai pystyn mut joo .
- AnonyymiUUSI
Yritän parhaani, vaikeatahan se on kun nähdään koko ajan. n>m
En todellakaan pysty.
En ole edes yrittänytkään.
Enkä edes halua pystyä unohtamaan.
Vastasin kuten jollekin oisin vastannut...
En yritä luulotella että aloittaja olisi hän.
🤗- AnonyymiUUSI
Ei todellakaan ole sinun kaivattu. Se lusii vankilassa, eikä siellä pääse palstailemaan. Kalman haju ei ole vielä hävinny hänen käsistään ja sinä innokkaana haluaisit hänen luokseen.
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole sinun kaivattu. Se lusii vankilassa, eikä siellä pääse palstailemaan. Kalman haju ei ole vielä hävinny hänen käsistään ja sinä innokkaana haluaisit hänen luokseen.
Tajuatko sä miten idiootin kommentin
ja syyttämisen sä sanoit just???
Ja mähän sanoin etten omi edes aloitusta....
Ja kyllä muuten se ketä mä kaipaan
kirjoittelee täällä palstalla....
Ps .....
Turha muuten koittaa
"sotkea"
asioita tolla
"mukasalaisuudella"- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä haluut tolla valheella. Oot sekopää!
Sireenit päälle ja pöpilään. Lakooko piuhat yläpäässä. Onko joku kosto jostain. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aivan niin anzzy, aivan niin. Olet muuten itse psyykeeltäsi identtinen Zodiakin kanssa. Moring on aika pikkupoika sinuun verrattuna, mitä tulee psykopaattisuuteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kelan ja työkkärin sepitykset taitaa olla välillä hepreaa sinulle ja itse luet paperit 5 kertaa, jotta ymmärrät, joten älä lannistu.
Tsemppiä sinulle! Olet pärjäävä ja rohkea
bullshit Niuvasta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Talon munahaukka nimensä mukaisesti munansyöjä vauhdissa 🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Red 🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩
ja nasta perseeseen 📌 molempiin 📌 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämän kanavan tekijät omien oppiensa mukaan saanevat karmallisen laskunsa.
Siispä dunkkaa roskikseen.🗑
- AnonyymiUUSI
En millään.
- AnonyymiUUSI
En pysty sori siitä.
Vastaan kuin omalle kullalleni - AnonyymiUUSI
En.
- AnonyymiUUSI
Miksi? En edes haua.
- AnonyymiUUSI
Oon yleensä aika flow, ja kaikki muu unohtuu kuin se käsillä oleva. Oot pistänyt sen keskittymisen pahasti testiin tunkemalla muistiini aina edelleen, mutta ei haittaa, nykyelämässäni on sata muutakin sotkevaa asiaa, ja kukaan ei ylläty kun sekoilen. Vähiten minä itse. Luotan siihen, että löydän itseäni taas, en tappele vastaan, virta vie, ja joitakin ihmisiä varmaan muistaa aina. Saat ilomielin kuulua niihin.
- AnonyymiUUSI
Minä yritin jo aiemmin rimpuilla näitä tunteita vastaan. Järjen ääni jne, mut ei nää mihinkään hävinnyt. Sit ajattelin, että olkoot, on kai sitä hullumpiakin asioita maailmassa kuin se että tykkää jostakin.
n- AnonyymiUUSI
Miksi et yritä suoraa lähestymistä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et yritä suoraa lähestymistä?
Siihen on tosi paljon hyviä syitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siihen on tosi paljon hyviä syitä.
Sano edes yksi.
sivu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sano edes yksi.
sivuVeikkaan, että syynä on se, että hänen ihastuksen kohde on joku George Clooney. Hankala lähestyä.
- AnonyymiUUSI
En missään tapauksessa.
- AnonyymiUUSI
Minulla on tapana unohtaa ihmiset hyvin nopeasti, ellen ole heidän kanssaan tekemisissä säännöllisesti. Sopeudun hetkessä erilaisiin tilanteisiin, se on supervoimani.
- AnonyymiUUSI
Jep, aiemmin tapahtunutta ?
- AnonyymiUUSI
Kevyesti. 👋
🚬🧔- AnonyymiUUSI
Täällähän on tuttuja ❤️
Kuis siun päiväs on mennynnä?
En oo pyörtynnä vaik en oo vastannu päiväkausiin sun tuleen 😂siis siihen kun röökis oli vailla kipinää ja sorge mie kirjotin tuota tekstii varmaan puol tuntii, kun tuli välillä töllöä jumitettuu välissä, hekotiheh 😂
Suutahan tässä alkaa välissä jo kuivaa joten pitäiskö korkki taas avata joku ilta🤗Oot muuten söpö, sanoinko jo sulle ❤️Tämän jälkeen pitäis vastata seuraavaan palstasedän kysymykseen pettämisestä tmv 😉
🥸🤓
🚬👩🏻🦳
- AnonyymiUUSI
En pysty enkä halua. Olen sinut sen kanssa miten näet minut.
- AnonyymiUUSI
Tosi hyvin muotoiltu tuo. Olla sinut sen kanssa miten sinua nähdään. Tajusin vasta nyt, että tuotahan se ongelmani on, en ole sinut sen kanssa miten minua nähdään. Kiitos kauheasti vaikka aivan aiheesta sivusta ( ja sivulta)!
- AnonyymiUUSI
En enkä haluakaan koska rakastan...❤️
- AnonyymiUUSI
Hitto, miten voin tehdä martinin ilman vihreitä oliiveja.
- AnonyymiUUSI
Nytpäs pistit pahan🤔
- AnonyymiUUSI
Hän aikoi sanoa " narttu on kostoni "
( Sivust) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän aikoi sanoa " narttu on kostoni "
( Sivust)🤣🤣🤣🤣 henki ei kohta kulje 🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Minä en Pysty. tulisitpa takaisin ❤️🙏
- AnonyymiUUSI
Ja mikä sun nimi on? pliis kerrokerrokerro. Oot söpö ja rakas ja heippa 😘
Ujostuttaa niin että pitää äkkiä 🏃🏼♀️💨- AnonyymiUUSI
🥸😎
- AnonyymiUUSI
Höpsis ❤️ei kukaan voi sua unohtaa.
- AnonyymiUUSI
ap. oot palstan rakkain ❤
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345508Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4852509Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271329JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51255En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171039Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7954- 61868
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43843Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4827HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193796