Minut?
Pystytkö unohtamaan
88
1282
Vastaukset
- Anonyymi
En näköjään.
- Anonyymi
En pysty unohtamaan sinua nainen.
- Anonyymi
Miksi satutat ja loukkaat sitten aina mua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pystyn unohtamaan. Kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kommentti auttoikin jo unohtamaan.
- Anonyymi
En tiedä vastausta tähän, todennäköisesti kyllä kun on muita naisia kuvioissa. Self-respect nääs...
- Anonyymi
En unoha ja tämä tulee käsi sydämellä
Lappiin❤️
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Hyvin helppo oli unohtaa, kaiken sen jälkeen mitä tapahtui useamman vuoden aikana!
- Anonyymi
5v ei ole siihen riittänyt, ehkä tulevaisuudessa.
Haluatko että unohdan?
- Anonyymi
En pysty. Mun on ikävä sua.
- Anonyymi
Aijotko tehdä asialle mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olishan se mukavaa takahuoneissa ja yksityisesti kahdestaan. Sais asioita aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olishan se mukavaa takahuoneissa ja yksityisesti kahdestaan. Sais asioita aikaan.
Sanoit että tiedät, miltä minusta tuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sitten, mitä tekisit minun asemassani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sitten, mitä tekisit minun asemassani.
Eikö se pahiksen kultakala kuollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se pahiksen kultakala kuollut.
Onneksi säästyttiin nyyhkytarinalta.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi säästyttiin nyyhkytarinalta.
SivustaOnko sinulla edes sydäntä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla edes sydäntä ?
Antoi suukon ja sanoi kieltäytyvänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antoi suukon ja sanoi kieltäytyvänsä.
Ei täsmää nyt oikee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
En tietenkään unohda . Koskaan. Silti on elettävä ja löydettävä syy nousta ylös jokaikisenä päivänä ja keksittävä jotain järkevää tekemistä. Luovuttamisessa on kuoleman haju.
- Anonyymi
Helposti
- Anonyymi
Tottakai pystyn mut joo .
- Anonyymi
Yritän parhaani, vaikeatahan se on kun nähdään koko ajan. n>m
En todellakaan pysty.
En ole edes yrittänytkään.
Enkä edes halua pystyä unohtamaan.
Vastasin kuten jollekin oisin vastannut...
En yritä luulotella että aloittaja olisi hän.
🤗- Anonyymi
Ei todellakaan ole sinun kaivattu. Se lusii vankilassa, eikä siellä pääse palstailemaan. Kalman haju ei ole vielä hävinny hänen käsistään ja sinä innokkaana haluaisit hänen luokseen.
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole sinun kaivattu. Se lusii vankilassa, eikä siellä pääse palstailemaan. Kalman haju ei ole vielä hävinny hänen käsistään ja sinä innokkaana haluaisit hänen luokseen.
Tajuatko sä miten idiootin kommentin
ja syyttämisen sä sanoit just???
Ja mähän sanoin etten omi edes aloitusta....
Ja kyllä muuten se ketä mä kaipaan
kirjoittelee täällä palstalla....
Ps .....
Turha muuten koittaa
"sotkea"
asioita tolla
"mukasalaisuudella"- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä haluut tolla valheella. Oot sekopää!
Sireenit päälle ja pöpilään. Lakooko piuhat yläpäässä. Onko joku kosto jostain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan niin anzzy, aivan niin. Olet muuten itse psyykeeltäsi identtinen Zodiakin kanssa. Moring on aika pikkupoika sinuun verrattuna, mitä tulee psykopaattisuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelan ja työkkärin sepitykset taitaa olla välillä hepreaa sinulle ja itse luet paperit 5 kertaa, jotta ymmärrät, joten älä lannistu.
Tsemppiä sinulle! Olet pärjäävä ja rohkea
bullshit Niuvasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talon munahaukka nimensä mukaisesti munansyöjä vauhdissa 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Red 🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩
ja nasta perseeseen 📌 molempiin 📌 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän kanavan tekijät omien oppiensa mukaan saanevat karmallisen laskunsa.
Siispä dunkkaa roskikseen.🗑 - Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Tajuatko sä miten idiootin kommentin
ja syyttämisen sä sanoit just???
Ja mähän sanoin etten omi edes aloitusta....
Ja kyllä muuten se ketä mä kaipaan
kirjoittelee täällä palstalla....
Ps .....
Turha muuten koittaa
"sotkea"
asioita tolla
"mukasalaisuudella"Ootko lepsu🌈vai muutenko vaan haluat leikkiä naista kun kaikki tietää että oot mies
ꪊꪻ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko lepsu🌈vai muutenko vaan haluat leikkiä naista kun kaikki tietää että oot mies
ꪊꪻOnko teillä iphones tommosta emojii🤓🥸
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko lepsu🌈vai muutenko vaan haluat leikkiä naista kun kaikki tietää että oot mies
ꪊꪻOletko sinä vajaa älyinen vai mikä kun et ymmärrä että se on mootinkin exnainen ei mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ꪊꪻkuis mies ois lepso?
- Anonyymi
En millään.
- Anonyymi
En pysty sori siitä.
Vastaan kuin omalle kullalleni - Anonyymi
En.
- Anonyymi
Miksi? En edes haua.
- Anonyymi
Oon yleensä aika flow, ja kaikki muu unohtuu kuin se käsillä oleva. Oot pistänyt sen keskittymisen pahasti testiin tunkemalla muistiini aina edelleen, mutta ei haittaa, nykyelämässäni on sata muutakin sotkevaa asiaa, ja kukaan ei ylläty kun sekoilen. Vähiten minä itse. Luotan siihen, että löydän itseäni taas, en tappele vastaan, virta vie, ja joitakin ihmisiä varmaan muistaa aina. Saat ilomielin kuulua niihin.
- Anonyymi
Minä yritin jo aiemmin rimpuilla näitä tunteita vastaan. Järjen ääni jne, mut ei nää mihinkään hävinnyt. Sit ajattelin, että olkoot, on kai sitä hullumpiakin asioita maailmassa kuin se että tykkää jostakin.
n- Anonyymi
Miksi et yritä suoraa lähestymistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et yritä suoraa lähestymistä?
Siihen on tosi paljon hyviä syitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen on tosi paljon hyviä syitä.
Sano edes yksi.
sivu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano edes yksi.
sivuVeikkaan, että syynä on se, että hänen ihastuksen kohde on joku George Clooney. Hankala lähestyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan, että syynä on se, että hänen ihastuksen kohde on joku George Clooney. Hankala lähestyä.
Jaa no sitten sen ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan, että syynä on se, että hänen ihastuksen kohde on joku George Clooney. Hankala lähestyä.
Ei nää provot saa mua kertomaan niitä. 😉
- Anonyymi
En missään tapauksessa.
- Anonyymi
Minulla on tapana unohtaa ihmiset hyvin nopeasti, ellen ole heidän kanssaan tekemisissä säännöllisesti. Sopeudun hetkessä erilaisiin tilanteisiin, se on supervoimani.
- Anonyymi
Jep, aiemmin tapahtunutta ?
- Anonyymi
Minulla sama homma. Kätevä taito.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, aiemmin tapahtunutta ?
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Kevyesti. 👋
🚬🧔- Anonyymi
Täällähän on tuttuja ❤️
Kuis siun päiväs on mennynnä?
En oo pyörtynnä vaik en oo vastannu päiväkausiin sun tuleen 😂siis siihen kun röökis oli vailla kipinää ja sorge mie kirjotin tuota tekstii varmaan puol tuntii, kun tuli välillä töllöä jumitettuu välissä, hekotiheh 😂
Suutahan tässä alkaa välissä jo kuivaa joten pitäiskö korkki taas avata joku ilta🤗Oot muuten söpö, sanoinko jo sulle ❤️Tämän jälkeen pitäis vastata seuraavaan palstasedän kysymykseen pettämisestä tmv 😉
🥸🤓
🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
En pysty enkä halua. Olen sinut sen kanssa miten näet minut.
- Anonyymi
Tosi hyvin muotoiltu tuo. Olla sinut sen kanssa miten sinua nähdään. Tajusin vasta nyt, että tuotahan se ongelmani on, en ole sinut sen kanssa miten minua nähdään. Kiitos kauheasti vaikka aivan aiheesta sivusta ( ja sivulta)!
- Anonyymi
En enkä haluakaan koska rakastan...❤️
- Anonyymi
Hitto, miten voin tehdä martinin ilman vihreitä oliiveja.
- Anonyymi
Nytpäs pistit pahan🤔
- Anonyymi
Hän aikoi sanoa " narttu on kostoni "
( Sivust) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän aikoi sanoa " narttu on kostoni "
( Sivust)🤣🤣🤣🤣 henki ei kohta kulje 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Minä en Pysty. tulisitpa takaisin ❤️🙏
- Anonyymi
Ja mikä sun nimi on? pliis kerrokerrokerro. Oot söpö ja rakas ja heippa 😘
Ujostuttaa niin että pitää äkkiä 🏃🏼♀️💨- Anonyymi
🥸😎
- Anonyymi
Kaipaat ja rakastat täällä jotakuta ja oot muuttamassa yhteen jonkun toisen kanssa jonka esittelit pojallesi jo uutena isäpuolena? 🤔
- Anonyymi
Höpsis ❤️ei kukaan voi sua unohtaa.
- Anonyymi
ap. oot palstan rakkain ❤
- Anonyymi
Never, valitettavasti ikuinen riesa.
- Anonyymi
Ketä kutsut riesaksi 😠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kutsut riesaksi 😠
Ihastuminen ei ollutkaan molemmin puolista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastuminen ei ollutkaan molemmin puolista...
Oletko varma.
- Anonyymi
Rehamia ikävä😭
- Anonyymi
Jos pystyisin, en täällä kävisi..😔
- Anonyymi
En pysty erästä itseäni vanhempaa ihanaa, tuttua naista. Hyvä vartalo ja kiinteät pakarat, puoleensavetävä monella tavalla. Mukava luonne. Nainen jota haluaisi suudella, hieroa ja hyvällä ja jatkaa siitä yhteiseen nautintoon!
- Anonyymi
Lopeta jo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta jo!
Hän on ajattelun arvoinen. Kaikessa.
- Anonyymi
Mikä teitä estää tekemästä nuin? Olet usein tuosta kirjoittanut mutta en ole nähnyt ikinä mistä ilmansuunnasta olisitte tai minkä ikäisiä olette/kuinka paljon vanhempi tuo mystinen tuttu nainen on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä teitä estää tekemästä nuin? Olet usein tuosta kirjoittanut mutta en ole nähnyt ikinä mistä ilmansuunnasta olisitte tai minkä ikäisiä olette/kuinka paljon vanhempi tuo mystinen tuttu nainen on.
Kymmenisen vuotta, parin vuoden marginaalilla. Tuskin hänkään muistaa omaa ikääni vuodelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kymmenisen vuotta, parin vuoden marginaalilla. Tuskin hänkään muistaa omaa ikääni vuodelleen.
Et sitten enempiä kertonut joten en jaksa miettiä oletko hän yksi nuorempi. Unohdetaan sit vaan.
- Anonyymi
Ei ole ollut vaihtoehtoa.
- Anonyymi
Helposti lähtee nyt tämäkin tyyppi mielestä. Arvottomia paskiaisia
- Anonyymi
Kenet? Taisin jo unohtaa kuka olet.
- Anonyymi
En kyllä pysty unohtamaan, vaikka tämä yksipuolista onkin. Onneksi ei nähdä enää muuta ku harvoin, niin kai nää tuntee joskus loppuu. Mutta meidän yhteiset ihanat muistot säilyy sydämessäni ikuisesti. 💗 Eli en voi unohtaa ikinä, vaikka meistä ei voi ikinä tulla mitään. On sellainen sanonta, että jos rakastaa ei saa unohtaa, ja jos unohtaa ei saa rakastaa. Niin se on kyllä hyvin sanottu.
- Anonyymi
En mutta yritän.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haloo hallitus ! Millä eväillä rakennetaan oikeasti kaikille hyvinvointia ?
Maailman onnellisimmalla kansalla ei ole toivoa näköpiirissä. Moni suomalainen tuntee toivottomuutta. Tuoreen Sukupolvi395951Hyvää huomenta miehelle
Tähän ihan lähelle. Turhaa se on kai tänne kirjoittaa. Et sinä taida täällä kauheasti aikaasi kuluttaa, tai sitten et va273193Erika Vikman on kuin syöttöporsas
Mitä sen naamallekin on tapahtunut? Ihan kuin Tuksu Tukiainen pahimmillaan. Ja kiloja on karttunut mutta silti pukeutuu1872018- 521838
harrasterallit on syytä lopettaa
Lähes joka vuosi joku pääsee hengestään näissä harraste ja SM-sarjan ralleissa. Olen sivusta saanut seurata kuinka toin221095- 591051
Tällä palstalla liikkuu eräs vanhempi hullu
nainen, ei kannata jutella sen kanssa!!!!! Pilaa koko elämän60998Katsotaan eteenpäin!
Menneitä on turha tonkia, maito kaatui ja sitä ei takaisin saa! Lainapäätökset on tehty demokraattisesti yhdessä parhaan32976- 133911
- 40863