Täys kaheli ostaa...

voivoivoi

Wolkkarin,, mutta jos haluu usein korjailla mikä ettei:)))))

36

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Atkerkki2

      Minä vaihdoin vokkelon aka öljynpolttimon toiseen saksalaiseen autoon. Meni täydestä kuin väärä raha ja hyvitys oli kohtuu hyvä. Nyt on loppunut öljyn kanssa lotraaminen 😀😀😀

    • StoierVW

      WLTP nosti hinnat niin ylös, että saa keskon pamput selitellä pitkään miksi kauppa hyytyi.

      • Tässähän_se_syy

        Vw-kauppahan hyytyi kun tehtailla on toimituskielto. Suuri osa Vw-malleista ei täytä uutta WLTP-päästöstandardia.


    • Toyota_Hybrid1

      tai itäaato skootan, tuon harmittavan ruostepesäkkeen josta ei viat lopu ihan heti ja moottorit ovat erikoisen persoja polttoaineelle ja öljylle. vanha patarautamoottori ei ole taloudellisuuden perikuva.

    • Urpot

      Kummallista että teitä jatkuvasti huolettaa toisten automerkit. Ajakaa niillä japsikipoilla ja pitäkää turpanne kiinni. Niin ja pysykää poissa liikenteestä niin ei tule tarpeetonta jonoa ja sähellystä.

      • OletPelkkäNoloPoika

        Mielummin niin päin, että sinä pysyt poissa sieltä liikenteestä sillä haisevalla öljypolttimellasi, kun et näköjään liikenteestäkään ymmärrä edes alkeita.


      • IhmettelenVain

        Onko se ymmärtämättömyyttä jos huomaa miten TojoTerot sotkee liikenteen ajamalla lähes poikkeuksetta AINA alle sallitun rajoituksen? Huh huh näitä urpoja..


      • EnOmistaEnkäAjaToyotaa
        IhmettelenVain kirjoitti:

        Onko se ymmärtämättömyyttä jos huomaa miten TojoTerot sotkee liikenteen ajamalla lähes poikkeuksetta AINA alle sallitun rajoituksen? Huh huh näitä urpoja..

        On. On kuule täysin laillista ajaa alle suurimman sallitun. Sinun mielihalusi liikenteessä ei ole yhtäkuin liikennesäännöt. Huh huh näitä "minä tiedän kaikesta kaiken" urpoja....


      • Huvittavia
        EnOmistaEnkäAjaToyotaa kirjoitti:

        On. On kuule täysin laillista ajaa alle suurimman sallitun. Sinun mielihalusi liikenteessä ei ole yhtäkuin liikennesäännöt. Huh huh näitä "minä tiedän kaikesta kaiken" urpoja....

        Edellä olevan viestin kirjoittaja on juuri näitä teiden tukkoja ja minä itse apinoita.. tuhnu ja vastaava korean kippo alla JA MINÄ ITSE jonon keulilla. Sitten Teboililla kahvia ryystäessä esitetään maailman mahtavinta kuljettajaa ja siunaillaan jos joku on ajanut rajoitusten mukaan ja ohittanut tämän Toopen.


    • Sama.se.on

      Lähes kaheli ostaa Tojon.

      • ruskea.töhnä

        Ja perustelut oli mitkä? Eikö Toyota ole maailman luotettavin auto niin tosi fiksu ostaa, volkkareita ostaa vain idiootit, vikalistat on kaikki netissä, eli paskalaatu ei tule yllätyksenä.

        Terveisiä k auton Tirkkosille ja muille satusedille, focuksesta on löytynyt jakopäästä ruskeaa töhnää, mutta sitä ei lähetetty tehtaalle tai VTTlle tutkittavaksi vaan autoon vaihdettiin uusi jakohihna huolto-ohjelman mukaisesti. Volkkareissa tuo sama ruskea töhnä rikkoo jakopään rattaat...jee jee kohta tulee kuvat ja linkit ja vanhat valheet....laitan oman topikin


    • Tännevaann

      Kokemus opettaa.onhanse volkkari jämäkkä ajolleen.mutta hermot meni vikojen ja talvella kylmyyden kanssa.
      Ennemmin ajan japsilla..pakko oli antaa periksi.

    • seonsairautta

      Auton omistaminen on joillekkin kuin joku jumalallinen asia.
      Oikeassa oleminen on pakkomielle.
      Japsikipon omistaja tuntee alemmuutta ja tarvitsee itsetuntonsa kohottamiseen haukkua muut autot. Niille ei riitä, että kehuisi vain omaansa, kuten normi-ihmiset tekee. Älytöntä touhua.
      Ja sairaita on paljon....

      • mitäs.tuumaat

        VW maahantuoja on aivan kusessa, 2019 tulee konkurssi.


    • sähköautonmallia

      Kyllä taas naama venähtää ja leuat loksahtaa japsi kippanoilta kun uusi sähkö Golf tulee markkinoille. Siinä sitä taas riittää japanilaisille ja korealaisille kopioinnin aihetta vuosi kymmeniksi. Kun eivät vielä tähän päivään mennessä korollojaan ja siittejään polttomoottori Golfia paremmaksi saaneet.
      saksalaisten ja tsekkiläisten piti taas kerran näyttää miten hyvä sähköauto tehdään.

      • osta.hyvä.mies.auto

        Mistä tommosen Volkkarin kökötyksen voi ostaa, että on parempi kuin Toyota, eikös Volkkari premiumin pitäny olla maailman paras auto ja nyt siis onkin vasta toiseksi huonoin...tiesitkö muuten että jos ostaisit ihan oikean auton, niin sinulla olisi se oma auto jatkuvasti käytössä eikä korjaamolla, ja pääsisit kato joskus perille sinäkin sillä omalla autolla, ettei tarvis aina selitellä vuokrapirssiä että ajaisin toki Golfilla, mutta kun se on rikki korjaamolla.


    • hyvävaihuono

      Jos joku haluaa ostaa "toiseksi huonoimman" auton, niin se on jokaisen oma asia.
      Ostaahan monet huonoimman puhelimenkin omasta tahdostaan, niin miksei toiseksi huonointa autoa? Se asia ei kuulu kenellekkään muille, pitäkää se mielessä.
      Taas yksi konkurssin ennustaja. Katsotaan taas jälleen ensi vuoden aikana, miten hyvä kristallipallo hänellä oli, vai ostiko sen huonoimman? Tähän mennessä ne on ollut ihan paskoja.

      • seolisiinä.vw

        Konkurssi huomenna, tulee Keskolta iso jytky, lopettaa kokonaan VW toimitukset heikon kysynnän vuoksi. Tarina tulee päätökseen.


    • amen

      Tuulipuku on puhunut, pakko uskoa.

    • enneuni.toteen.nyt

      Enneuni, tätä se uneni tiesi, nyt tiedän miksi VV Auto nyk. K-Auto ei vaihtanut autooni uutta moottoria viallisen tilalle, se oli konkurssin partaalla ja pysyy, ei vaan rahat riitä korjauksiin, toiminta pysyy käynnissä sillä tehtaalta ne kyllä laskuttaa nämä tai saa bonukset kun tehtaan ei tarvinnut maksaa viallista konetta ja Kesko rahoitta loput kulissit.

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005929112.html

    • muutamatunti

      "Konkurssi huomenna, tulee Keskolta iso jytky, lopettaa kokonaan VW toimitukset heikon kysynnän vuoksi. Tarina tulee päätökseen."

      Katsotaan huomenna uutisia.
      Jos konkussia ei tule, joku leimautuu aikamoiseksi paskanpuhujaksi, huomenna.
      Toivottavasti onnistut, edes tämän yhden kerran kerran.

    • omavalintaseVWskodaudi
    • paskankoostit

      Heippa. Aattelin kysellä, joko on linkkiä konkurssista.
      Vai oliko se kristallipallo taas paskana?

    • ookkonääoulusta

      Kauppalehti ei tiedota enään VW uutisia
      miksi

    • Kansallissosialistien eli natsien kannattaa ostaa Aatun innovoima Volokkar jo ihan aatteen vuoksi.

    • keskopa.tiedottaa

      Konkurssiuutisia

      Volkswagen myöntää myyneensä testiautoja uusina

      Taas skandaali! Volkswagen myöntää myyneensä kuluttajille testiautoja, jotka olisi pitänyt romuttaa

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/taas-skandaali-volkswagen-myontaa-myyneensa-kuluttajille-autoja-joita-ei-ole-hyvaksytty-tieliikenteeseen/7201720#gs.pyOhTBY

      Tänään on Trafin pääjohtaja eronnut, syynä sähköisen palvelun alasajo joka käytännössä estää täysin autokaupat tällä hetkellä, teoreriassa Trafin konttorilla voisi asioida mutta käytännössä mahdotonta.

      Pitkään jatkuessaan tämä ajaa autoliikkeet konkurssiin, ei pelkästään VW maahantuojaa vaan kaikki, nyt aluksi menee vain K-Auto nurin.

      • tasan.yksi.vw.riitti

        Onko K-auton siis ent. VV Auton asiantuntijat olleet muka tietämättömiä testiautojen myynnistä, ettei asiantuntijat ole muka erottaneet uutta ja vanhaa tekniikkaa, sellasta sattuu, yks toinen autoliike ei erota edes vapaasti hengittävää moottori turbokoneesta ja huollot epäonnistuu, sekin merkkiliike. On nää suomen autokauppiaat sitten ala-arvosta sakkia, mutta pitävät itseään muita parempina. Väitän, että Pärnäsen korjaamolla on kovempi osaaminen kuin Volkswagenin omissa merkkihuolloissa kuten Airportilla josta itse ostin tasan yhden auton, toista kertaa ei tule.


    • uskottavuusmenijo

      Urpot hei.
      Missä se konkurssiuutinen oikein viipyy?
      Ette kai ole syylistynyt itse volkkarin perisyntiin, eli huijaamiseen? Niin käy kun liikaa pohtii muiden tekemisiä, eikä huomaa, että itse on samanlainen, ellei pahempi huijari.

    • TÄYTYY.TAAS.HUIJATA

      Taas skandaali! Volkswagen myöntää myyneensä kuluttajille testiautoja, jotka olisi pitänyt romuttaa. Yhteensä niitä on päästetty markkinoille ainakin 6 700 kappaletta, mutta lukumäärä on mahdollisesti korkeampikin.

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/taas-skandaali-volkswagen-myontaa-myyneensa-kuluttajille-autoja-joita-ei-ole-hyvaksytty-tieliikenteeseen/7201720


      Kaikessa ja ja kaikkialla pelkkää huijausta. Kuinka joku pystyy ajamaan tuon konsernin autoilla.

      https://www.apu.fi/artikkelit/volkswagen-uuden-skandaalin-kourissa-jopa-17-000-esituotantoautoa-myytiin-laittomasti-asiakkaille

    • Tutttua.toimintaa

      Vw.n täytynee taas yrittää huijata.

    • alfa157

      ostin kerran volkkarin, toista en osta.
      nyt ajan alfa romeolla ja hommat toimii.

    • hyytävää.lukua.audi
    • vwjuhlaaskodaudi
    • vikaaenitenVWtuotteet

      kyllä allekirjoitan otsikon

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4490
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      243
      2228
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1630
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      159
      1437
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      289
      1315
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1127
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1084
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      60
      1011
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      118
      957
    Aihe