Linuxiin Bginfon tapainen softa?

3456t

Onkohan Linuxille olemassa Bginfon tapaista softaa valmiina?

13

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en_tiedä

      mutta äkkiäkös sellaisen imagemagick:lla survaisee.

    • hardinfo-löytyy

      Hardinfo mikä asennuksen jälkeen ainakin Minti Cinn. 19:ssä näyttäisi löytyvän menusta nimellä System Profiler and Benchmark antaa tietoa ainakin jonkin verran koneen hardwaresta ja vähän muustakin.

    • Joku conky varmaan helpompi. imagemagick kyllä monipuolinen ja sillä tekee melkein mitä vaan. Lisää tarvittavat tekstit kuvaan ja pistää taustalle.

      • 3456t

        Yritin asentaa tuota "conky-manageria" mutta ppa asennus heitti herjan:

        sudo apt-add-repository -y ppa:teejee2008/ppa
        You are about to add the following PPA:
        More info: https://launchpad.net/~teejee2008/ archive/ubuntu/ppa
        Executing: /tmp/apt-key-gpghome.89x6d9JCN4/gpg.1.sh --keyserver hkp://keyserver.ubuntu.com:80 --recv-keys 2D0F61F0
        gpg: key B5B116B72D0F61F0: 13 signatures not checked due to missing keys
        gpg: key B5B116B72D0F61F0: "Launchpad PPA for Tony George" not changed
        gpg: Total number processed: 1
        gpg: unchanged: 1

        Mitäs tuo meinaa ja miten ton keyn voi asentaa?


      • Turbo-Urpo1
        3456t kirjoitti:

        Yritin asentaa tuota "conky-manageria" mutta ppa asennus heitti herjan:

        sudo apt-add-repository -y ppa:teejee2008/ppa
        You are about to add the following PPA:
        More info: https://launchpad.net/~teejee2008/ archive/ubuntu/ppa
        Executing: /tmp/apt-key-gpghome.89x6d9JCN4/gpg.1.sh --keyserver hkp://keyserver.ubuntu.com:80 --recv-keys 2D0F61F0
        gpg: key B5B116B72D0F61F0: 13 signatures not checked due to missing keys
        gpg: key B5B116B72D0F61F0: "Launchpad PPA for Tony George" not changed
        gpg: Total number processed: 1
        gpg: unchanged: 1

        Mitäs tuo meinaa ja miten ton keyn voi asentaa?

        Entäpä jos yrität kääntämällä paikallisesti, ainakin minulla Manjarossa onnistui hyvin, eli:

        Lataa tämä:
        https://github.com/teejee2008/conky-manager/archive/master.zip

        Pura minne haluat
        Siirry siihen kansioon mihin purit.
        Kirjoita: make
        Kirjoita: sudo make install

        Ja nyt pitäisi löytyä Ohjelmat —> Apuohjelmat—>Conky Manager

        Totahan ei välttämättä edes tarvita, mutta helpottaa käyttöönottoa, kunhan jatkojalostuksen sitten hoitaa käsin. Mutta siitä sitten erikseen mikäli on tarvetta.


    • Kyllä Ubuntussa asentuu ihan sudo apt install conky

      • 3456t

        Joo kyllä se conky asentui ihan ok. ja käynnistyy terminaalista.
        Mutta jos ymmärsin oikein niin tuolla managerilla voisi/pystyisi konffaamaan sitä Conkya hyvin?
        Ja kun yritän asentaa sitä mangeria ppa avulla niin tulee tuo herja.


      • Siinä on riipuvuus vala ppa. En kokeile omassa koneessa asentuuko. Lue vaikka Arch Linux wikistä Conkyn asentamisesta.

        Asenna se vala ppa ja sitten sudo add-apt-repository ppa:teejee2008/ppa. Muista päivitys lopuksi.


      • Tosi-epätoivoinen
        Mikko_Tku kirjoitti:

        Siinä on riipuvuus vala ppa. En kokeile omassa koneessa asentuuko. Lue vaikka Arch Linux wikistä Conkyn asentamisesta.

        Asenna se vala ppa ja sitten sudo add-apt-repository ppa:teejee2008/ppa. Muista päivitys lopuksi.

        Minulla on yksi kirjanpito-ohjelma joka on kirjoitettu C kielellä, mistähän löytyisi C ppa, jotta voisin asentaa tuon ohjelman. Entä käykö tuo sama sudo add-apt-repository ppa:teejee2008/ppa tämän ohjelman kanssa.


      • Tosi-epätoivoinen kirjoitti:

        Minulla on yksi kirjanpito-ohjelma joka on kirjoitettu C kielellä, mistähän löytyisi C ppa, jotta voisin asentaa tuon ohjelman. Entä käykö tuo sama sudo add-apt-repository ppa:teejee2008/ppa tämän ohjelman kanssa.

        gcc kääntäjä yleensä oletuksena asennettu. Kokeile gcc -v


      • Turbo-Urpo1
        Mikko_Tku kirjoitti:

        gcc kääntäjä yleensä oletuksena asennettu. Kokeile gcc -v

        Mitä vittua sinä höriset, valmis ohjelma, kylläpä sinä olet tyhmä, etkö ymmärtänyt asian ydintä tälläkään kertaa.

        Asenna se vala ppa
        Asenna se vala ppa
        Asenna se vala ppa

        Huru otappa nyt ja mieti oikein ajatuksen kanssa, mstä on kysymys.


    • winettäjä

      Pystyiskö winellä ajamaan tota bginfoa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe