Olisin erittäin kiinnostunut 12v tyttö. Gootti tyyliin kuuluu minun mielestäni lävistykset, musta meikki, tummat/mustat vaatteet. Mutta voiko tämän ikäinen ottaa lävistyksen/lävistyksiä, haluaisin ihan pikkuisen nenäkorun. Suostuuko yksikään liike laittamaan noin 12v lävistyksen? Meikkaan muutenkin aika yleisesti niin arjessa kuin juhlassakin, esim. mustaa kajaalia, mustaa luomiväriä,tummaa huulipunaa. Mustia vaatteita minulla on aika harvassa, mutta löytyisikö jostain kohtuullisen hintaisia gootti tyylisiä vaatteita?? Mikä on käsitys gootti tyylistä? Onko tämän ikäisen sopivaa olla gootti vaatteissa? T gootti halukas.
Gootti tyyli.
5
252
Vastaukset
- Goottailija
:( voi voi kai nyt joku voisi auttaa??! 😑
- pandoras
Hyi helevetti. Vai lävistyksiä? Ne on ehdottomasti turn-down. Mustat kynnet tai huulet menee.
- Marjatta5757
Hei! Olen Marjatta 57v ja olen kyllä sitä mieltä ettei sinun kannata itseäsi pilata. Ei kukaan mies huoli sinua jos sinulla on reikiä naama täynnä ja suttuisen näköinen kokonaisuus. Kynähameita ja korkokenkiä, niillä pärjää elämässä.
Ystävällisin terveisin
Marjatta, Ylöjärvi- ÄIJÄT
AI ETTÄ KYLLÄ ÄIJÄT NÄIN ON, riittää jotain tekemistä rakastan sua äijät.
- Goottion
Moi mitä kuuluu, tervetuloa pimeytee. Goottikulttuuri on 1970-luvun jälkipuolen Britanniassa syntynyt alakulttuuri, johon liitetään ennen kaikkea eräänlaiseen ”hautausmaaestetiikkaan” perustuva huomiota herättävä pukeutumistyyli. Goottialakulttuurilla ei ole poliittisia tai yhteiskunnallisia päämääriä: kyse on esteettisestä liikkeestä, tyylisuuntauksesta ja populaarimusiikin ympärille rakentuneesta vapaa-ajankulttuurista. On myös olemassa goottiestetiikkaan perustuvia romaaneja, sarjakuvia ja elokuvia. Niiden aihepiirit liittyvät usein kauhuun ja fantasiaan.
Lopullisesti alakulttuuri muotoutui 1980-luvun alussa, jolloin goottirockista tuli oma musiikkityylinsä. Tuolloin kyseisen musiikin ihailijoita alettiin yleisesti kutsua gooteiksi. Nimitys viittaa englannin sanaan gothic kauhu- ja kuolemaromantiikan merkityksessä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit335224Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3984506Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483809KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1332948Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku112490Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212282Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182018Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511982- 1231900
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241459