Trisekvensistä kokemuksia

x.anna

Onko kenelläkään käytössä Trisekvens-niminen hormonivalmiste vaihdevuosiin? Olisi kiinnostavaa kuulla käyttäjäkokemuksia. Onko valmiste auttanut, vai oletteko tarvinneet suurempaa annosta?

Minulla on ollut käytössä kys. valmiste nyt n. puoli vuotta, ja aika vaihtelevaa on ollut olotilan osalta. Välillä on ihan ok, välillä taas pelkän estrogeenin syönnin vaiheessa olo on kaikkea muuta kuin hyvä. Mietinkin, pitäsikö määrää nostaa.

4

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vasta2

Mulla on käytössä mutta vasta 2 kk ollut, en osaa vielä sanoa vaikutuksesta, Olis kiva kuulla kyllä käytökokemuksia muilta.

• luontoa

Hei x.anna ja vasta2 .
      Olen itse syönyt useamman vuoden, mutta nyt kokeilen lopettamista, koska joskushan sekin on tehtävä. Siis luulen, että se on sellainen välivaihe niihin oireisiin.

Itselle se kävi hyvin, elämä sujui kaikinpuolin, ei ollut minulla ainakaan mitään haittavaikutuksia, ja siis useamman vuoden söin niitä. Joskus unohdin jonain iltana ottaa sen pillerin, mutta jatkoin kuitenkin siitä mihin olin jäänyt, ja ruuvasin sitten vaan päivän oikealle kohdalle. Joskus otin jopa seuraavana aamuna sen unohtuneen, ja illalla sen oikean mikä kuuluikin. Ei ongelmia.

Itsellä oli sen sinisen tabletin vaiheessa tosi virkeä olo, energinen, myös valkoisella.
      Toivottavasti selviää miten se passaa teille, ja ettei tarvisi montaa erilaista systeemiä kokeilla? Me naiset ollaan kuitenkin erilaisia, ja koemme "omatkin" hormoonimme ja niiden vaihtelut usein hyvinkin eri lailla. Minulla ei ollut koskaan mitään kovia kiukunpuuskia eikä tunnevaihteluita nuorempanakaan, menkkoja ennen tai silleen, olen aika tasainen luonteeltani muutenkin.

Ne kuumat aallot ja yöhikoilut ja mielialaheilahtelut jäi unholaan kun söin tuota Trisekvensiä. Nyt kun olen lopettanut sen (3pv) niin jänskättää mitä ilmaantuu/ ilmaantuuko mitään hankaluutta, toivon että ei. Noh, ehkä kysyn sitä laastaria sitten, tai jotain voiteita.

Voimia teille! Ei anneta periksi. Mitä elämästä tulisi ilman meitä, eikö vaan ?

• x.anna

Kiitos vastauksestasi, ja tsemppiä myös sinulle!

• luontoa

Kiitos! Nyt kohta 4 vkoa ilman Trisekvensiä, eikä ole ollut vielä mitään muuta kuin se alun päänsärky. Hassua kun ei tule sitä vuotoakaan nyt, saa yhden ylimääräisen viikon "rätitöntä" elämää, haa! Eipä olekaaan ollut sen jälkeen, kun menkat alkoi 14 vuotiaana matkalla pyörällä rippikouluun, paitsi tietenkin raskausaikoina...

Mutta joo, ei minulla ollut ainakaan mitään huonoa sanottavaa Trisekvensistä. Ja nytten jos sen lopetuskin alkaa sujua, niin olen tyytyväinen. Kyllä voiteita tai laastaria ajattelin laittaa sitten ainakin jos kirvelyitä ym ilmaantuu. En tiedä onko soijatuotteista tarpeeksi estrogeenia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7444
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3173
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      34
      2410
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      6
      2051
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      28
      1981
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1918
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1877
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1643
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      52
      1588
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18