koska ne estävät kortisonin erittymistä, jolloin uni paranee tai syvenee..
Toki tulehduskipulääkkeille ihminen tulee pikku hiljaa immuuniksi, jolloin se ei enää toimi samalla tavalla. Joten unilääkkeeksi siitä ei ole, mutta ei siihen myöskään tule riippuvaiseksi.
Tulehduskipulääkkeetkin auttavat joskus uneen
Tuosta-on-kokemustakin
3
137
Vastaukset
- tuommoisia-lääkkeitä
ovat mm kaikki ibuprofeiini-lääkkeet Burana etc etc
ja pitkävaikutteinen Pronaxen..- entunnelääkkeitä
Panadol on auttanut minua joskus.
- Ethan_Ooli
Itse olen alkoholin kova kannattaja. Sopivana annoksena kun vetää, niin harva asia enää unta häiritsee. On myös helppoa tehdä vaikka kotona ja tulee nautittua terveellisiä hedelmiä ja/tai viljaa yms. siinä sivussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412355Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422961939- 201750
- 241565
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231404- 1001289
- 411272
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391235- 35992
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta31944