Mitä paikkaa suosittelisitte ,vähän vanhemman ja vaatimattovamman japsipyörän huoltoon?
Huolto/korjauspaikka Pirkanmaa ja Hml-alueella?
3
134
Vastaukset
- Jutustelija1
Omatalli on paraspaikka kun nolla budjetilla mennään.
Mutta löytyy niitä mestoja myös silloin jos ei itse laittele.- HessuT
Tuostahan paljon apua oli! Oma ja oma. En kyselisi jos itse osaisin tehdä pyörään kaiken.
- Jutustelija1
HessuT kirjoitti:
Tuostahan paljon apua oli! Oma ja oma. En kyselisi jos itse osaisin tehdä pyörään kaiken.
Hyvä että olin avuksi, itse tosiaan laitatan yleensä uudempia vermeitä jolloin paikkana toimii merkkiliikkeet.
Niissäkin kyllä voi saada museokampea laitettua asevelihintaan hiljaisena aikana, mutta joku ei merkkiliike jossa on luotettava henkilö hommissa on ihan ok ratkaisu halvemman kampen laittoon. Niissä vain menee hommat helposti vielä enemmän henkilökemian mukaan ja parasta onkin etsiä joku tuttavapiiriin kuuluva tekijämies ja lahjoa hänet hommia hoitamaan. Silloin tiedät mitä saat ja tuet lähipiirisi tekijöitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741