Lakialoite ilotulitteet ammattilaisten käyttöön

aloite

Kansalaisaloite palvelussa on lakialoite jonka voi käydä allekirjoittamassa.
Lakialoite F2 ja F3 luokkiin kuuluvien pyroteknisten tuotteiden käytön rajoittamiseksi.
Joka vuosi ilotulitteista aiheutuu vahinkoja ja silmävammoja.

3

90

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 324wegfweg

Juu ei.

• tuunariyhelläuulla

pitäs töissä käynti kieltää kans... tulee työtapaturmia....

• Holhokki

Piereminen aiheuttaa valtavat kasvihuonepäästöt ja hirvittävät hajuhaitat koko vuoden ajan 24/7. Kiellettävä lailla.

Elektroniikkalaitteiden (mm. Puhelimien laturit, LED-lamput jne) tuottavat ultraääntä, joka aiheuttaa eläimille suunnattomia kärsimyksiä koko vuoden ajan 24/7. Kiellettävä lailla.

Autojen peruuttaminen johtaa tuhansiin kolareihin ympäri vuoden. Kiellettävä lailla.

Sukupuoliyhdyntä on vaarallista puuhaa, josta aiheutuu petetyille kumppaneille mielipahaa ja sen seurauksena väkivaltaisiakin riitoja. Lailla kiellettävä koko touhu.

Vaadin yhteiskunnan holhouksen ulottumista entistä tiiviimmin kaikille elämän alueille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mua kiinnostais

Aika paljon vietellä sut vielä J... ❤️❤️
      Ikävä
      63
      1756
    2. Aion ottaa yhteyttä sinuun

ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)
      Ikävä
      109
      1435
    3. Martina, Jasser ja kaik neljä tytärtä Järvisydämessä

Sinne se Jasseri kiitää pitkin baanaa. Esko oli niin kiva, että antoi autonsa hälle. Noin toimii fiksu, avarakatseinen ex.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1399
    4. Jos laittaisin viestin

Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?
      Ikävä
      78
      1244
    5. Miten musta tuntuu

että sä teet niitä mulle :) Olen katsonut rivien välistä ja ymmärrän ehkä mitä tarkoitat. Olemme samalla viivalla ja täysiä idiootteja jos me ei yhdis
      Ikävä
      42
      821
    6. Valtamedia VALEHTELI Oodin tapahtumista, paikalla ollut pastori kertoo totuuden

Eli ainoa joka häiriköi oli naiseksi pukeutunut mies(sairasta), joka töni ja jopa löi pastoria ja haastoi kaksintaisteluun. Youtubelta löytyy video j
      Maailman menoa
      235
      756
    7. Helteet paljastaa.

Sumin naiset on kyllä aika läskejä, osa ihan yököttää ku vähissä vaatteissa kauppaa lyllertävät, läskit tursuu ja sit koittavat viel pitää tiukkoja va
      Suomussalmi
      50
      746
    8. Jos en olisi rakastunut sinuun

voisin sentään tapailla muita. Rakastumalla sinuun tuomitsin itseni yksinäisyyteen.
      Ikävä
      57
      719
    9. En halua elää ilman sinua

Mutta ei sinun kanssakaan voi elää. Miten tästä voisi päästä yli..
      Ikävä
      47
      702
    10. Miten reagoisit

Jos heräisitkin aamulla palstalaisen vierestä?
      Sinkut
      128
      691
    Aihe