Moikka!
Sain eilen kaksi uutta kanivauvaa ja olen huolissani siitä, etteivät he ole juoneet
juomapulloista vielä yhtään.
Oppivatko kanit itsenäisesti juomaan juomapulloista?
Voiko niitä opettaa siihen jotenkin?
Kiitos paljon kaikista neuvoista,
Juomapullot
13
147
Vastaukset
- kuppivesi
Laita vesikuppi, jotkut kanit ei koskaan opi juomaan pullosta
- ytrewq
Ok.
- Lfnf
Olisikohan paikallaan kysyä kasvattajalta, ovatko kanit juoneet hänen luona pullosta vai kupista?! Jos ne jo kasvattajan luona ovat pullosta juoneet, niin siitä ei sitten kiikasta.
- ytrewq
Kannattaisikohan vastata kysymykseen!?’!?!?!?!? Idioottien palsta.
- Juuriseolet
ytrewq kirjoitti:
Kannattaisikohan vastata kysymykseen!?’!?!?!?!? Idioottien palsta.
On tosiaan idioottien palsta, kun tällaisia tarvitsee oikein keskustelupalstalle tulla kyselemään. Toisille ei maalaisjärkeä ole suotu yhtään ja siitäkös näköjään lemmikitkin kärsii.
- ytrewq
Juuriseolet kirjoitti:
On tosiaan idioottien palsta, kun tällaisia tarvitsee oikein keskustelupalstalle tulla kyselemään. Toisille ei maalaisjärkeä ole suotu yhtään ja siitäkös näköjään lemmikitkin kärsii.
Ai ettei tästä asiasta saisi kysyä neuvoa kaniaihisella keskustelupalstalla? Voi jumalauta mikä pelle.
- ytrewq
Mä kysyn siksi, koskan haluan hoitaa mun eläimiä oikein. Ai et mun lemmikit kärsii? Sä et saa multa mitään arvostusta. Et mitään.
- Juuriseolet
ytrewq kirjoitti:
Mä kysyn siksi, koskan haluan hoitaa mun eläimiä oikein. Ai et mun lemmikit kärsii? Sä et saa multa mitään arvostusta. Et mitään.
Ja sinä et saa minulta arvostusta edes säälistä, jos olet niin tyhmä, ettet ymmärrä myyjältä kysyä, mistä kanit ovat vetensä tähän asti juoneet. Se ei tullut yllätyksenä, että noin tyhmä ihminen ei näe tekemisissään mitään outoa, joten arvostuksesi tai sen puute ei voisi vähempää kiinnostaa.
- aujcodn
Mä tiedän täysin hyvin, mistä eläimeni ovat juoneet, mutta ei ole ollut tapana vastailla alentuvan tyylisiin juttuihin. Hoida sinä eläimiäsi “maalaisjärjellä”, minä hoidan omiani perustuen tieteeseen ja kaniharrastajien kokemuksiin. Katsotaan kumman eläimet kärsii. 😀
- KOPH
aujcodn kirjoitti:
Mä tiedän täysin hyvin, mistä eläimeni ovat juoneet, mutta ei ole ollut tapana vastailla alentuvan tyylisiin juttuihin. Hoida sinä eläimiäsi “maalaisjärjellä”, minä hoidan omiani perustuen tieteeseen ja kaniharrastajien kokemuksiin. Katsotaan kumman eläimet kärsii. 😀
Selvästikin sinun. Sääli kaneja.
- Juomapullo
Kaninkasvattajat juovat aina pullosta. Pullo on kätevä kantaa mukana.
- zxcvbn
Anteeksi kaikille, että riitelin ja käyttäydyin huonosti tällä palstalla. Saatan olla huono ihminen muuten, mutta kaneistani pidän aivan erityisen tarkkaa ja hyvää huolta. Ne ovat minulle kaikki kaikessa. Lupaan olla kirjoittelematta jatkossa.
- Kylläsenoppii
Hei!
Mietin ihan samaa vuosi sitten kun kanivauvaa pääsi kotiuttamaan. Kyllä ne oppii! Eivät ne ainakaan juomatta jätä. Jos on just kotiutuminen vaiheessa, niin ne usein juo silloin kun kukaan ei ole katsomassa ;) Pullosta kannatta juottaa, kuppi on huono koska veden joutuu vaihtamaan 2x päivässä. Ja kuppiin joutuu välillä ties mitä purua ja heinää, siitä ei ole mukava juoda. Muovipullossa riittää kun vaihtaa kerran päivässä. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422846Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302469Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362418Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202263Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421772Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241315Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31197- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007