Juomapullot

Kanityyppi

Moikka!

Sain eilen kaksi uutta kanivauvaa ja olen huolissani siitä, etteivät he ole juoneet
juomapulloista vielä yhtään.

Oppivatko kanit itsenäisesti juomaan juomapulloista?

Voiko niitä opettaa siihen jotenkin?

Kiitos paljon kaikista neuvoista,

13

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuppivesi

      Laita vesikuppi, jotkut kanit ei koskaan opi juomaan pullosta

      • ytrewq

        Ok.


    • Lfnf

      Olisikohan paikallaan kysyä kasvattajalta, ovatko kanit juoneet hänen luona pullosta vai kupista?! Jos ne jo kasvattajan luona ovat pullosta juoneet, niin siitä ei sitten kiikasta.

      • ytrewq

        Kannattaisikohan vastata kysymykseen!?’!?!?!?!? Idioottien palsta.


      • Juuriseolet
        ytrewq kirjoitti:

        Kannattaisikohan vastata kysymykseen!?’!?!?!?!? Idioottien palsta.

        On tosiaan idioottien palsta, kun tällaisia tarvitsee oikein keskustelupalstalle tulla kyselemään. Toisille ei maalaisjärkeä ole suotu yhtään ja siitäkös näköjään lemmikitkin kärsii.


      • ytrewq
        Juuriseolet kirjoitti:

        On tosiaan idioottien palsta, kun tällaisia tarvitsee oikein keskustelupalstalle tulla kyselemään. Toisille ei maalaisjärkeä ole suotu yhtään ja siitäkös näköjään lemmikitkin kärsii.

        Ai ettei tästä asiasta saisi kysyä neuvoa kaniaihisella keskustelupalstalla? Voi jumalauta mikä pelle.


      • ytrewq

        Mä kysyn siksi, koskan haluan hoitaa mun eläimiä oikein. Ai et mun lemmikit kärsii? Sä et saa multa mitään arvostusta. Et mitään.


      • Juuriseolet
        ytrewq kirjoitti:

        Mä kysyn siksi, koskan haluan hoitaa mun eläimiä oikein. Ai et mun lemmikit kärsii? Sä et saa multa mitään arvostusta. Et mitään.

        Ja sinä et saa minulta arvostusta edes säälistä, jos olet niin tyhmä, ettet ymmärrä myyjältä kysyä, mistä kanit ovat vetensä tähän asti juoneet. Se ei tullut yllätyksenä, että noin tyhmä ihminen ei näe tekemisissään mitään outoa, joten arvostuksesi tai sen puute ei voisi vähempää kiinnostaa.


      • aujcodn

        Mä tiedän täysin hyvin, mistä eläimeni ovat juoneet, mutta ei ole ollut tapana vastailla alentuvan tyylisiin juttuihin. Hoida sinä eläimiäsi “maalaisjärjellä”, minä hoidan omiani perustuen tieteeseen ja kaniharrastajien kokemuksiin. Katsotaan kumman eläimet kärsii. 😀


      • KOPH
        aujcodn kirjoitti:

        Mä tiedän täysin hyvin, mistä eläimeni ovat juoneet, mutta ei ole ollut tapana vastailla alentuvan tyylisiin juttuihin. Hoida sinä eläimiäsi “maalaisjärjellä”, minä hoidan omiani perustuen tieteeseen ja kaniharrastajien kokemuksiin. Katsotaan kumman eläimet kärsii. 😀

        Selvästikin sinun. Sääli kaneja.


    • Juomapullo

      Kaninkasvattajat juovat aina pullosta. Pullo on kätevä kantaa mukana.

    • zxcvbn

      Anteeksi kaikille, että riitelin ja käyttäydyin huonosti tällä palstalla. Saatan olla huono ihminen muuten, mutta kaneistani pidän aivan erityisen tarkkaa ja hyvää huolta. Ne ovat minulle kaikki kaikessa. Lupaan olla kirjoittelematta jatkossa.

    • Kylläsenoppii

      Hei!

      Mietin ihan samaa vuosi sitten kun kanivauvaa pääsi kotiuttamaan. Kyllä ne oppii! Eivät ne ainakaan juomatta jätä. Jos on just kotiutuminen vaiheessa, niin ne usein juo silloin kun kukaan ei ole katsomassa ;) Pullosta kannatta juottaa, kuppi on huono koska veden joutuu vaihtamaan 2x päivässä. Ja kuppiin joutuu välillä ties mitä purua ja heinää, siitä ei ole mukava juoda. Muovipullossa riittää kun vaihtaa kerran päivässä. :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe