kysymys on harvinaisen selvä, eli mikä on suosikkikanavasi gta sa -pelissä?
oma vastaus: k rose
radiokanava gallup (gta sa)
9
881
Vastaukset
- öllö
Mun on toi Radio los-santos.
k-rose ja se rokki kanava en muista nimeä mutta muuten musiikit pelissä on ihan p****t vicessä paljon paremmat kappaleet
- ©©©
Mun mielestäni ehkäpä: Radio off
Heh =) Koska on mukava ajella (esim. tehtävissä) kaikessa rauhassa eikä tarvitse kuunnella mitään hölönpöppöä.
Mutta jos ei ole menossa mitään tehtävää niin kuuntelen kyllä radiota. Yleensä sitä mitä sieltä tulee =)- Itäinen Tietäjä
Mun lemppari on Radio:X ja sit toinen on K-DST.
- Pahvinpala
Bounce FM!!!
Sieltä tulee se kappale mikä oli siinä tehtävässä missä pitää tanssia autolla!
Se on PARAS kipale! - Kalmo
Ehdottomasti K-DST. Kunnon rokettirollia. X, K-ROSE ja se funky-kanava jyräävät myös komeesti. Mutta ne hiphop kanavat jää kuuntelematta.
- Zairez.K.O
Radio X, koska sieltä tulee Guns N' Rosesin Welome To The Jungle. Kerran ajelin varmaan jonkun tunnin odottaessani kappaletta:D
- SportFreak
Ehdottomosti se missä soi Marilyn Manson-Personal Jesus ja guns N' Roses-Wlcome to the jungle. Oisko Radio-X, en oo varma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19716- 93697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 32573
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502