kysymys on harvinaisen selvä, eli mikä on suosikkikanavasi gta sa -pelissä?
oma vastaus: k rose
radiokanava gallup (gta sa)
9
806
Vastaukset
- öllö
Mun on toi Radio los-santos.
k-rose ja se rokki kanava en muista nimeä mutta muuten musiikit pelissä on ihan p****t vicessä paljon paremmat kappaleet
- ©©©
Mun mielestäni ehkäpä: Radio off
Heh =) Koska on mukava ajella (esim. tehtävissä) kaikessa rauhassa eikä tarvitse kuunnella mitään hölönpöppöä.
Mutta jos ei ole menossa mitään tehtävää niin kuuntelen kyllä radiota. Yleensä sitä mitä sieltä tulee =)- Itäinen Tietäjä
Mun lemppari on Radio:X ja sit toinen on K-DST.
- Pahvinpala
Bounce FM!!!
Sieltä tulee se kappale mikä oli siinä tehtävässä missä pitää tanssia autolla!
Se on PARAS kipale! - Kalmo
Ehdottomasti K-DST. Kunnon rokettirollia. X, K-ROSE ja se funky-kanava jyräävät myös komeesti. Mutta ne hiphop kanavat jää kuuntelematta.
- Zairez.K.O
Radio X, koska sieltä tulee Guns N' Rosesin Welome To The Jungle. Kerran ajelin varmaan jonkun tunnin odottaessani kappaletta:D
- SportFreak
Ehdottomosti se missä soi Marilyn Manson-Personal Jesus ja guns N' Roses-Wlcome to the jungle. Oisko Radio-X, en oo varma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747834Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583223- 372526
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152146Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352084- 232030
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151683- 601633
- 181599