kysymys on harvinaisen selvä, eli mikä on suosikkikanavasi gta sa -pelissä?
oma vastaus: k rose
radiokanava gallup (gta sa)
9
863
Vastaukset
- öllö
Mun on toi Radio los-santos.
k-rose ja se rokki kanava en muista nimeä mutta muuten musiikit pelissä on ihan p****t vicessä paljon paremmat kappaleet
- ©©©
Mun mielestäni ehkäpä: Radio off
Heh =) Koska on mukava ajella (esim. tehtävissä) kaikessa rauhassa eikä tarvitse kuunnella mitään hölönpöppöä.
Mutta jos ei ole menossa mitään tehtävää niin kuuntelen kyllä radiota. Yleensä sitä mitä sieltä tulee =)- Itäinen Tietäjä
Mun lemppari on Radio:X ja sit toinen on K-DST.
- Pahvinpala
Bounce FM!!!
Sieltä tulee se kappale mikä oli siinä tehtävässä missä pitää tanssia autolla!
Se on PARAS kipale! - Kalmo
Ehdottomasti K-DST. Kunnon rokettirollia. X, K-ROSE ja se funky-kanava jyräävät myös komeesti. Mutta ne hiphop kanavat jää kuuntelematta.
- Zairez.K.O
Radio X, koska sieltä tulee Guns N' Rosesin Welome To The Jungle. Kerran ajelin varmaan jonkun tunnin odottaessani kappaletta:D
- SportFreak
Ehdottomosti se missä soi Marilyn Manson-Personal Jesus ja guns N' Roses-Wlcome to the jungle. Oisko Radio-X, en oo varma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191