kysymys on harvinaisen selvä, eli mikä on suosikkikanavasi gta sa -pelissä?
oma vastaus: k rose
radiokanava gallup (gta sa)
9
863
Vastaukset
- öllö
Mun on toi Radio los-santos.
k-rose ja se rokki kanava en muista nimeä mutta muuten musiikit pelissä on ihan p****t vicessä paljon paremmat kappaleet
- ©©©
Mun mielestäni ehkäpä: Radio off
Heh =) Koska on mukava ajella (esim. tehtävissä) kaikessa rauhassa eikä tarvitse kuunnella mitään hölönpöppöä.
Mutta jos ei ole menossa mitään tehtävää niin kuuntelen kyllä radiota. Yleensä sitä mitä sieltä tulee =)- Itäinen Tietäjä
Mun lemppari on Radio:X ja sit toinen on K-DST.
- Pahvinpala
Bounce FM!!!
Sieltä tulee se kappale mikä oli siinä tehtävässä missä pitää tanssia autolla!
Se on PARAS kipale! - Kalmo
Ehdottomasti K-DST. Kunnon rokettirollia. X, K-ROSE ja se funky-kanava jyräävät myös komeesti. Mutta ne hiphop kanavat jää kuuntelematta.
- Zairez.K.O
Radio X, koska sieltä tulee Guns N' Rosesin Welome To The Jungle. Kerran ajelin varmaan jonkun tunnin odottaessani kappaletta:D
- SportFreak
Ehdottomosti se missä soi Marilyn Manson-Personal Jesus ja guns N' Roses-Wlcome to the jungle. Oisko Radio-X, en oo varma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1906889
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353923- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431197