Tapsa on IHANA ! Kuinka joku voikin 50-vuoden uran jälkeeen olla edelleen niin loistava ja vetää konserttinsa niin täydellä antaumuksella ja upealla äänellään saada aikaiseksi aina vaan uusia ihastuksen väristyksiä. Tätä ihmettelin kun olin Tapanin "Tuhansien tunteiden" konsertissa Kuusankoskella tänäsyksynä. Kuinka haltioissaan yleisö olikaan ! Tapani todella osaa hommansa ja ammatitaitonsa on terästäkin kovempaa. Orkesterinsa oli myös taidokas ja taustalaulajattaret hyviä, viehättäviä ja fiksusti pukeutuneita. Heidän tarvinnut keimailla missään pikku topeissa tai minihameissa, kuten Dannyn tautalaulajattarien.
Nimmarien jaossa ihailin, kuin charmantti ja komea Tapani onkaan ! Hänessä on sellaista maskuliinisuutta joka on katoava luonnonvara . Monet mieslaulajat vaikuttavat hänen rinnallaan kovin neitimäisiltä ja teennäisen imeliltä. Tapanissa on aitoa karismaa ja vahvaa persoonaa.
Iki-ihastuttava Tapani
12
413
Vastaukset
- Hemuliimmelman
Tapani on todella hurmaava . Juhlakonsertissaan olleena voi vain todeta ,että rakkaus musiikkiin näkyy ja kuuluu häneen tulkinnoistaan ja esiintymisestään. Ei ollut tippaakaan leipiintyneen ja kehäraakin oloinen laulaja lavalla vaikka monta vuosikymmentä laulajantyötä on jo tehnyt.
Nim.merk. positiivisesti yllättynyt- Anonyymi
Virtuoosi
- Vapani.känsä
Voi hyvä tavaton. Että Tapsa olis hyvä, ei perkele sanon minä.
- EläkkeelleJoutaisiJo
Tapani "itkupilli" Känsä on yksinkertaisesti aivan KAMALA.
- Anonyymi
Äärimmäisen noloa, yli-ideolisointia.Sairasta. Ttulee mielen Selena Quintanilla-Pérez ("Selena") ja hänen fanikerhonsa puheenjohtaja Yolanda Saldivar...
- Anonyymi
Minen niin välitä, mut väliäkös sillä.
Tällasen löysin äsken Yle Areenasta: https://areena.yle.fi/1-3944090
Tossa on haastateltavana Kansa sekä Eppu Normaalista Pantse ja Torvinen. Myös liveä löytyy molemmilta.
Vuosihan on 1981. - Anonyymi
Tapani Kansa vaan pysyy ja paranee ! Mahtvaääninen artisti !
- Anonyymi
Mikäs on Tapsan laulaessa. Ääni soi runsaampana ja täyteläisempänä kuin koskaan.
- Anonyymi
Tapsa on KAUHEA ! Kuinka joku voikin 50-vuoden uran jälkeeen olla edelleen niin korni ja vetää konserttinsa niin täydellä rääkymisellä ja transsahtavalla äänellään ja saada aikaiseksi aina vaan uusia inhotuksen väristyksiä. NIH!
t Gilla* - Anonyymi
Tapsassa on parasta se , että on kehittänyt itseään ammatissaan kaikenaikaa myös kehittynyt laulajana kaikinpuolin . Onko kehittynyt ihmisenä ? Sihen en osaa vastata.
- Anonyymi
Sama levis on ollut läpi kurjan elämänsä! Levis on latinaa. Tsekatkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama levis on ollut läpi kurjan elämänsä! Levis on latinaa. Tsekatkaa.
Noh noh!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984