Kosto elää!

Naispaholainen

Tilanne on se, että viisi vuotta sitten elin onnellisessa parisuhteessa. Sitten mies rakastuikin toiseen naiseen, häntä kymmenen vuotta nuorempaan teiniin.
Tuo tyttönen siivosi iltaisin kaupassa, joten soitin kauppaan ja kerroin hänen varastelevan ja käyttävän huumeita. Tyttö sai potkut.

Tällä hetkellä tyttö on jo työssäkäyvä nainen. Ex-mieheni kanssa hän ei enää seurustele. Katsoin hänen fb-profiiliaan, missä luki hänen työpaikkansa. Äsken soitin hänen esimiehelleen ja kerroin, miksi hän aikoinaan sai potkut kaupasta. Kosto elää ja pitkään elääkin. Ai että on hyvä mieli :D

55

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itselleen siinä vaan saa pahan mielen jos alentuu tuollaiseen käytökseen. Montaa kertaa ei ole syytä kostaa, ja fiksu ihminen ei kosta ensimmäistäkään kertaa..

      • Kostoonratkaisu

        Ei tule! On ihan oikein että huonosta käytöksestä ja tuollaisiesta saa sanktioita! Ei ole oikein että rikotaan toisten perhe. Olen alottajan kanssa samoilla linjoilla, sanktiota on saatava! Muutoin hän saattaa jatkaa samaa sairasta rikkomista.
        Itse myös mustamaalaan jatkuvasti sitä sutturaa joka rikkoi meidän perheen. Ikinä en anna anteeksi että rikkoi lapsiperheen, sitä on turha edes oottaa. Kaikki tuttavat, työkaverit ym harrastekaverit ovat tietoisia naisesta ja mitä hän teki. Kyllä siitä tulee erittäin hyvä mieli kun saa kostaa, ei tarvi kääntää toista poskea kun toiseen on lyöty.
        Ne joille ei ole vastaavaa tehty, eivät voi ymmärtää miltä tuntuukun lapsilta viedään isä, ja itseltä mies! Olen tavannut henkilöitä joilta ei ole viety niin eivät sitä ymmärrä ja ihmettelevät miksi jotkut toimivat noin. Mutta ne joilta on viety, ovat sitä mieltä että kosto on ainoa oikea tapa käsitellä asiaa ja saada jonkinlainen rauha asiaan.


      • Kennelyrittäjä
        Kostoonratkaisu kirjoitti:

        Ei tule! On ihan oikein että huonosta käytöksestä ja tuollaisiesta saa sanktioita! Ei ole oikein että rikotaan toisten perhe. Olen alottajan kanssa samoilla linjoilla, sanktiota on saatava! Muutoin hän saattaa jatkaa samaa sairasta rikkomista.
        Itse myös mustamaalaan jatkuvasti sitä sutturaa joka rikkoi meidän perheen. Ikinä en anna anteeksi että rikkoi lapsiperheen, sitä on turha edes oottaa. Kaikki tuttavat, työkaverit ym harrastekaverit ovat tietoisia naisesta ja mitä hän teki. Kyllä siitä tulee erittäin hyvä mieli kun saa kostaa, ei tarvi kääntää toista poskea kun toiseen on lyöty.
        Ne joille ei ole vastaavaa tehty, eivät voi ymmärtää miltä tuntuukun lapsilta viedään isä, ja itseltä mies! Olen tavannut henkilöitä joilta ei ole viety niin eivät sitä ymmärrä ja ihmettelevät miksi jotkut toimivat noin. Mutta ne joilta on viety, ovat sitä mieltä että kosto on ainoa oikea tapa käsitellä asiaa ja saada jonkinlainen rauha asiaan.

        Juuri niin!


      • Kukaonoikeastisyyllinen
        Kostoonratkaisu kirjoitti:

        Ei tule! On ihan oikein että huonosta käytöksestä ja tuollaisiesta saa sanktioita! Ei ole oikein että rikotaan toisten perhe. Olen alottajan kanssa samoilla linjoilla, sanktiota on saatava! Muutoin hän saattaa jatkaa samaa sairasta rikkomista.
        Itse myös mustamaalaan jatkuvasti sitä sutturaa joka rikkoi meidän perheen. Ikinä en anna anteeksi että rikkoi lapsiperheen, sitä on turha edes oottaa. Kaikki tuttavat, työkaverit ym harrastekaverit ovat tietoisia naisesta ja mitä hän teki. Kyllä siitä tulee erittäin hyvä mieli kun saa kostaa, ei tarvi kääntää toista poskea kun toiseen on lyöty.
        Ne joille ei ole vastaavaa tehty, eivät voi ymmärtää miltä tuntuukun lapsilta viedään isä, ja itseltä mies! Olen tavannut henkilöitä joilta ei ole viety niin eivät sitä ymmärrä ja ihmettelevät miksi jotkut toimivat noin. Mutta ne joilta on viety, ovat sitä mieltä että kosto on ainoa oikea tapa käsitellä asiaa ja saada jonkinlainen rauha asiaan.

        Syyllinen on mies, joka lähtee toisen naisen matkaan, ei se toinen nainen!

        Se toinen nainen kun ei välttämättä ole ollut tietoinen, että mies onkin perheellinen!

        Eli aivan turhaan tässä syytetään sitä toista naista ja kostetaan sille


      • Uusioonrikkoja
        Kukaonoikeastisyyllinen kirjoitti:

        Syyllinen on mies, joka lähtee toisen naisen matkaan, ei se toinen nainen!

        Se toinen nainen kun ei välttämättä ole ollut tietoinen, että mies onkin perheellinen!

        Eli aivan turhaan tässä syytetään sitä toista naista ja kostetaan sille

        Kyllä se vieras nainen on aina syyllinen. Ei pidä tunkea toisten elämään kun tietää että mies on perheellinen. Rikkominen on vaan heistä niin hauskaa, kun ei ole mitään menetettävää. Ei osta miettiä miltä lapsista tuntuu ja vaimosta kun vieras uivelo tulee ja rikkoo kaiken.

        Uusio nainen on aina syyllinen. Me kaikki täälläkin olemme sitä mieltä yleensä. Se joka ei ole on rikkonut perheitä ja tietysti puolustaa tekosiaan.


      • Kukaonoikeastisyyllinen
        Uusioonrikkoja kirjoitti:

        Kyllä se vieras nainen on aina syyllinen. Ei pidä tunkea toisten elämään kun tietää että mies on perheellinen. Rikkominen on vaan heistä niin hauskaa, kun ei ole mitään menetettävää. Ei osta miettiä miltä lapsista tuntuu ja vaimosta kun vieras uivelo tulee ja rikkoo kaiken.

        Uusio nainen on aina syyllinen. Me kaikki täälläkin olemme sitä mieltä yleensä. Se joka ei ole on rikkonut perheitä ja tietysti puolustaa tekosiaan.

        Mistä sä tiedät, että jokaikisessä tapauksessa se toinen nainen on ollut (tai on) tietoinen, että sillä miehellä onkin perhe??

        Miehetkö ei ikinä petä? Miehetkö ei ikinä valehtele olevansa sinkkuja, vaikka eivät olisikaan?

        Ja ei, en ole rikkonut yhden yhtäkään perhettä


      • jkgjkfgjkfgjkfgjfk
        Kukaonoikeastisyyllinen kirjoitti:

        Mistä sä tiedät, että jokaikisessä tapauksessa se toinen nainen on ollut (tai on) tietoinen, että sillä miehellä onkin perhe??

        Miehetkö ei ikinä petä? Miehetkö ei ikinä valehtele olevansa sinkkuja, vaikka eivät olisikaan?

        Ja ei, en ole rikkonut yhden yhtäkään perhettä

        Miksi muuten mies jättäisi lapset ja vaimon??? Hyvänen aika ei silloin olisi näin paljon isättömiä lapsia kuin nyt on, jos erottaisiin yhteisymmärryksessä. Lapset kaipaa isää kun ei enää välitä ja on hylännyt heidät ja vaimo kantaa yksin kaiken vastuun niin rahallisesti kuin hoidollisesti.
        Ei kukaan mies vapaaehtoisesti lapistaan enää hoida ja maksele niistä kun perheenrikkoja niin käskee. Kyllä se kääkkä kuule pakottaa hylkäämään lapset ja vaimon, ja mies sostuu koska on luvassa lapseton elämä.
        Niin se menee, vaikka muuta väitä. Tietysti kun itse ole mahdollisesti rikkoja, eivät he itseään koskaan syyllistä, aina on lapsissa vika kun mies jättää heidät.
        Miki vaimo ja lapset kaipaa isää? Kyllä se kun isä viedään, niin aiheuttaa pitkään surua ja murhetta, kun lapset isän menettää kokonaan.


      • Tilaaaikamielenterveysto
        jkgjkfgjkfgjkfgjfk kirjoitti:

        Miksi muuten mies jättäisi lapset ja vaimon??? Hyvänen aika ei silloin olisi näin paljon isättömiä lapsia kuin nyt on, jos erottaisiin yhteisymmärryksessä. Lapset kaipaa isää kun ei enää välitä ja on hylännyt heidät ja vaimo kantaa yksin kaiken vastuun niin rahallisesti kuin hoidollisesti.
        Ei kukaan mies vapaaehtoisesti lapistaan enää hoida ja maksele niistä kun perheenrikkoja niin käskee. Kyllä se kääkkä kuule pakottaa hylkäämään lapset ja vaimon, ja mies sostuu koska on luvassa lapseton elämä.
        Niin se menee, vaikka muuta väitä. Tietysti kun itse ole mahdollisesti rikkoja, eivät he itseään koskaan syyllistä, aina on lapsissa vika kun mies jättää heidät.
        Miki vaimo ja lapset kaipaa isää? Kyllä se kun isä viedään, niin aiheuttaa pitkään surua ja murhetta, kun lapset isän menettää kokonaan.

        Kyllä tuollaisen akan , kun sinä jättää kuka hyvänsä, kehtaatki syyttää lapsiasi siitä, että miehesi sinut jätti, kato peiliin ääliö.
        Kun kaksi eroaa niin molemmissa on jotain vikaa, mutta lapset syyttömiä.


      • Kukaonoikeastisyyllinen
        jkgjkfgjkfgjkfgjfk kirjoitti:

        Miksi muuten mies jättäisi lapset ja vaimon??? Hyvänen aika ei silloin olisi näin paljon isättömiä lapsia kuin nyt on, jos erottaisiin yhteisymmärryksessä. Lapset kaipaa isää kun ei enää välitä ja on hylännyt heidät ja vaimo kantaa yksin kaiken vastuun niin rahallisesti kuin hoidollisesti.
        Ei kukaan mies vapaaehtoisesti lapistaan enää hoida ja maksele niistä kun perheenrikkoja niin käskee. Kyllä se kääkkä kuule pakottaa hylkäämään lapset ja vaimon, ja mies sostuu koska on luvassa lapseton elämä.
        Niin se menee, vaikka muuta väitä. Tietysti kun itse ole mahdollisesti rikkoja, eivät he itseään koskaan syyllistä, aina on lapsissa vika kun mies jättää heidät.
        Miki vaimo ja lapset kaipaa isää? Kyllä se kun isä viedään, niin aiheuttaa pitkään surua ja murhetta, kun lapset isän menettää kokonaan.

        Tiesitkö, että parisuhde, avo- tai avioliitto ei aina kestäkään koko loppuelämää??

        Miksi muuten mies jättäisi lapset ja vaimon??? <----- Tuohonkin voi olla monia muitakin syitä kuin se, että mies olis löytäny toisen naisen. Voikin olla niin, että vaimo onkin ollu uskoton ja siksi mies lähtenyt.


        Mä en ole rikkonut yhtäkään ainutta perhettä, joten turhaan sä mua syyttelet perheen rikkojaksi!


      • rikojaeiosaahävetä

        Miksi sitten rikkoja nainen alistui moiseen käytökseen kun saa siitä pahan mielen? Mietippä sitä, ennenkuin itse rikot.


      • Kukaonoikeastisyyllinen
        rikojaeiosaahävetä kirjoitti:

        Miksi sitten rikkoja nainen alistui moiseen käytökseen kun saa siitä pahan mielen? Mietippä sitä, ennenkuin itse rikot.

        Oliko tuo kommentti mulle?


    • Blaaaaaaaaa

      Kaheli!

    • Naispaholainen

      Sai varoituksen :DDDDDDDDDDDDDDDDD

    • Niinniinniin

      Juu juu. Jos pomo saa nimettömän soiton jonka sisällön oikeellisuutta ei voi todistaa, niin tokihan pomo ekana antaa potkut työntekijöilleen.

      Ei firmoja nyt juorupuheilla sentään johdeta.

      • Naispaholainen

        "Jos pomo saa nimettömän soiton..."

        En soita nimettömänä. Lisäksi minulla on korkeakoulu tutkinto, mikä tekee minusta luotettavan. Olen merkonomi.


      • PekkaVaaHahHahhaa
        Naispaholainen kirjoitti:

        "Jos pomo saa nimettömän soiton..."

        En soita nimettömänä. Lisäksi minulla on korkeakoulu tutkinto, mikä tekee minusta luotettavan. Olen merkonomi.

        Oletko käynyt korkea koulusi Lappeen rannassa?


      • surullinen1
        Naispaholainen kirjoitti:

        "Jos pomo saa nimettömän soiton..."

        En soita nimettömänä. Lisäksi minulla on korkeakoulu tutkinto, mikä tekee minusta luotettavan. Olen merkonomi.

        Luuletko olevas fiksukin ihminen??


      • Buhahbuhaa
        Naispaholainen kirjoitti:

        "Jos pomo saa nimettömän soiton..."

        En soita nimettömänä. Lisäksi minulla on korkeakoulu tutkinto, mikä tekee minusta luotettavan. Olen merkonomi.

        Buhahaaa ,merkonomi on ammattikoulututkinto ns liiketalouslinja olen sen suorittanut.
        Et ole suorittanut, kun peruskoulun, kun et tuotakaan tiedä.


      • Naispaholainen
        Buhahbuhaa kirjoitti:

        Buhahaaa ,merkonomi on ammattikoulututkinto ns liiketalouslinja olen sen suorittanut.
        Et ole suorittanut, kun peruskoulun, kun et tuotakaan tiedä.

        Merkonomi on ammatti korkea koulu-tutkinto, ei mikään ammatti koulu tutkinto. Huomaan että olet suorittanut korkeintaan ammatti-koulun.


      • jokuvaan3
        Naispaholainen kirjoitti:

        Merkonomi on ammatti korkea koulu-tutkinto, ei mikään ammatti koulu tutkinto. Huomaan että olet suorittanut korkeintaan ammatti-koulun.

        Merkonomi on toisen asteen kaupan ja hallinnon alan perustutkinto.

        Toisen asteen oppilaitos on perusasteen jälkeisiin opintoihin tarkoitettu opisto, jollaisia ovat muun muassa ammattikoulu Suomessa ja high school Yhdysvalloissa.

        Toisen asteen opinnot johtavat ylioppilastutkinnon tai ammatillisen perustutkinnon suorittamiseen. Näiden opintojen jälkeen opiskelijalla on oikeus hakea jatkokoulutukseen yliopistoon ja ammattikorkeakouluun. Ammatillinen perustutkinto antaa myös suoraan ammattipätevyyden opiskeltuun ammattiin.
        Liiketoiminnan perustutkinnon suorittaneella henkilöllä on yleinen jatko-opintokelpoisuus. Sen mukaan hän voi pyrkiä ammattikorkeakouluihin tai yliopistoon.


    • Naispaholainen

      Odotan ex-miehen seuraavaa pokaa. Seuraan sen sian sometilejä ja kun uusi naikkonen ilmaantuu kuvioihin, jatkan samaan malliin! Viihdykettä elämään, jonka tuo naikkonen tuhosi!

      • VIHAINEN5

        Pitäsköhän laittaa vaikka faceen jakoon, et jos joku tunnistaakin, niin tietäis jo etukäteen kuinka hullu olet


    • kalletappinen

      minusta se mies tuhosi.mut ku kostat naisille kostat miehelle.ihan hyvää rumbaa vaan.mut joskus ois niin hienoo et ymmärtää et Eipä oo VAIVAN arvonen.stoorini on mullakin ja paha.mut eiku rumbaa.

      • Uteliassssssssss

        Kerro ihmeessä!


    • Naispaholainen

      Kuinka julkeaa! Te kaikki olette ihan kauheita ihmisiä ja minä olen ainoa fiksu. Kukaan ei vain huomaa fiksuuttani.

      • VIHAINEN5

        🤣🤣

        Sinä se tässä kauhea ihminen olet! Susta ei saa fiksua tekemälläkään!

        Jos olisit fiksu, et olisi soitellu sen naisen työpaikalle ja levitelly siitä paskaa!


      • Naispaholainen
        VIHAINEN5 kirjoitti:

        🤣🤣

        Sinä se tässä kauhea ihminen olet! Susta ei saa fiksua tekemälläkään!

        Jos olisit fiksu, et olisi soitellu sen naisen työpaikalle ja levitelly siitä paskaa!

        Olen fiksu ja kauniskin. Kuin Cice Elomaa.


      • VIHAINEN5
        Naispaholainen kirjoitti:

        Olen fiksu ja kauniskin. Kuin Cice Elomaa.

        🤣🤣

        Edelleen: jos olisit fiksu, et olisi kostanu sille naiselle, etkä jatkais sitä kostoa yhtään kenellekään. Fiksu ihminen ei tekis ikinä niin. Ja edelleenkään susta ei saa fiksua tekemälläkään! Ja jos olisit kaunis, niin ei se sun ukkos olis rakastunu siihen toiseen naiseen, saati edes lähteny sen matkaan

        Vain katkera ämmä kostaa

        Toivottavasti et ikinä tuu löytämään itsellesi uutta miestä


      • eräs

        Mistäs sä tiedät, että Naispaholainen on juoppo?


      • Naispaholainen
        eräs kirjoitti:

        Mistäs sä tiedät, että Naispaholainen on juoppo?

        Niinjuuri!!!1


    • luuleeonnelliseksi

      Kostitko sille miehelle ollenkaan joka sinut petti kuvitellessasi onnellista suhdetta? Ei se miehen uusi rakkaus välttämättä edes tiennyt sen äijän edellisistä suhteista.

      Minuakin nuorena kusetettiin muutamaan kertaan oikein kunnolla ja sen täytyi tapahtua ilmeisesti että turha luottamus lähtisi. Mitään tavallista suhdetta en nähnyt lapsuudestani alkaen kun vanhemmat erosivat ennen kouluikää ja sitten vaihtuvia miehiä äidilläni joista minua kiusattiin yläasteelle asti. Häpesin perhe- elämääni.

      Ei ole ruusuista elämä mitä kenties kuvittelit omissa kuvitelmissasi jonkun kanssa ja se joku voi häipyä yksikaksi. Eikö tullut mieleen kostaa sille miehelle joka sinua huijasi kuvittelelemaan onnellista suhdetta vaan kostat sille sen uudelle uhrille.

      Yh äitäni kusetettiin ja sillä miehellä oli vedossa monta naista ja minua yökötti kun se tuli ilmi mutta äitini häpesi niin ettei pystynyt puhumaan siitä koskaan vaan kuvittelee vieläkin että jätti sen miehen ihan turhaan. Ylpeys estää tunnustamasta että tuli kusetetuksi.

      Ongelmasi on ylpeys joka vittu estää etenemästä elämässä kun pitää kostaa syyttömille kun on niin tyhmä että on omasta tyhmyydestä saanut takkiinsa.

      Tunnusta se että olet ollut niin vitun tyhmä että olet tullut huijatuksi niin ei tarvitse kostaa kenellekkään. Ei se ole onnellinen parisuhde jossa toinen vaan rakastuu ja lähtee heti välittömästi vaan olet sille kun ei muutakaan ole ja saat heti lähtöpassit kun parempi löytyy.

    • Naispaholainen

      Minä rakastan exääni, olin hänen sihteerinsä ja hän jätti entisen perheensä minun takiani. Tuollainen uhraus osoittaa, että hän ei koskaan olisi jättänyt minua, ellei tuo suttura olisi manipuloinut häntä. Oi ihana Juha

      • eräs

        Mulla myös saman niminen mies


      • Joulupukhi
        eräs kirjoitti:

        Mulla myös saman niminen mies

        Todennäköisestiei ainoastan samanniminen, vaan täsmälleen sama mies. Esim eräällä Tarjalla


      • eräs
        Joulupukhi kirjoitti:

        Todennäköisestiei ainoastan samanniminen, vaan täsmälleen sama mies. Esim eräällä Tarjalla

        Tää mun Juha ei ole sama ihminen kuin Naispaholaisella tai mainitsemallasi Tarjalla


      • Joulupukhi
        eräs kirjoitti:

        Tää mun Juha ei ole sama ihminen kuin Naispaholaisella tai mainitsemallasi Tarjalla

        Veikkaan että on


      • eräs
        Joulupukhi kirjoitti:

        Veikkaan että on

        Millähän perusteella?


      • eräs

        Ensinnäkin Naispaholainen kertoi, että sen mies oli rakastunu teiniin ja tää teini on ollu kaupassa siivoamassa. Minä en ole teini, enkä ole koskaan ollut missään kaupassa siivoamassa. Enkä ole mikään suttura. Joten ei, mieheni ei ole sama kuin Naispaholaisella. Eikä ole sama kuin Tarjalla. Eikä mun mies ole patologinen valehtelija. Eikä hänella ole montaa eri naista kierroksessa


      • Joulupukhi
        eräs kirjoitti:

        Ensinnäkin Naispaholainen kertoi, että sen mies oli rakastunu teiniin ja tää teini on ollu kaupassa siivoamassa. Minä en ole teini, enkä ole koskaan ollut missään kaupassa siivoamassa. Enkä ole mikään suttura. Joten ei, mieheni ei ole sama kuin Naispaholaisella. Eikä ole sama kuin Tarjalla. Eikä mun mies ole patologinen valehtelija. Eikä hänella ole montaa eri naista kierroksessa

        Sitten vain sama kuin Tarjalla. Toisen ihmisen puheisiin ei koskaan voi luottaa täysin, joten Juhasi voi olla patologinen valehtelija ja useiden kanssa nytkin.


      • eräs
        Joulupukhi kirjoitti:

        Sitten vain sama kuin Tarjalla. Toisen ihmisen puheisiin ei koskaan voi luottaa täysin, joten Juhasi voi olla patologinen valehtelija ja useiden kanssa nytkin.

        Edelleenkään ei ole samasta henkilöstä kyse kuin tällä Tarjalla. Kyllä voin luottaa täysin hänen sanaansa. Ei ole mikään patologinen valehtelija. Eikä hän ole nytkään kenenkään muun kuin mun kanssa. Asumme yhdessä, joten ei ole muinakaan päivinä kenenkään muiden naisten kanssa


      • Joulupukhi
        eräs kirjoitti:

        Edelleenkään ei ole samasta henkilöstä kyse kuin tällä Tarjalla. Kyllä voin luottaa täysin hänen sanaansa. Ei ole mikään patologinen valehtelija. Eikä hän ole nytkään kenenkään muun kuin mun kanssa. Asumme yhdessä, joten ei ole muinakaan päivinä kenenkään muiden naisten kanssa

        "Kyllä voin luottaa täysin hänen sanaansa. Ei ole mikään patologinen valehtelija. Eikä hän ole nytkään kenenkään muun kuin mun kanssa. Asumme yhdessä, joten ei ole muinakaan päivinä kenenkään muiden naisten kanssa"

        Öisinhän ne seikkailut usein tapahtuvatkin. Kannattaa kyllä vähän seurata mitä hän puuhailee, hän vaikuttaa epäilyttävältä.


      • eräs
        Joulupukhi kirjoitti:

        "Kyllä voin luottaa täysin hänen sanaansa. Ei ole mikään patologinen valehtelija. Eikä hän ole nytkään kenenkään muun kuin mun kanssa. Asumme yhdessä, joten ei ole muinakaan päivinä kenenkään muiden naisten kanssa"

        Öisinhän ne seikkailut usein tapahtuvatkin. Kannattaa kyllä vähän seurata mitä hän puuhailee, hän vaikuttaa epäilyttävältä.

        Kai mä ny itse tiiän, mitä hän tekee tai ei tee kuin joku random!

        Koeta nyt vaan hyväksyä se tosiasia, että emme puhu samasta ihmisestä, eikä mun miehellä ole ketään muita

        Taidat olla vaan kateellinen, ku oma ukkos köyrii muitaki naisia


      • Joulupukhi
        eräs kirjoitti:

        Kai mä ny itse tiiän, mitä hän tekee tai ei tee kuin joku random!

        Koeta nyt vaan hyväksyä se tosiasia, että emme puhu samasta ihmisestä, eikä mun miehellä ole ketään muita

        Taidat olla vaan kateellinen, ku oma ukkos köyrii muitaki naisia

        Et voi olla varma.


      • eräs
        Joulupukhi kirjoitti:

        Et voi olla varma.

        Kyllä kuule voin


      • Joulupukhi
        eräs kirjoitti:

        Kyllä kuule voin

        Et voi


      • eräs
        Joulupukhi kirjoitti:

        Et voi

        Kyllä voin!

        Ja lopeta se lapsellinen inttäminen! Enköhän mä itse tiedä asiat paremmin kuin sinä tai kukaan muukaan random ihminen!


      • Joulupukhi
        eräs kirjoitti:

        Kyllä voin!

        Ja lopeta se lapsellinen inttäminen! Enköhän mä itse tiedä asiat paremmin kuin sinä tai kukaan muukaan random ihminen!

        Perustele väitteesi, olen perustellut omani. Sinä intät, en minä.


      • eräs
        Joulupukhi kirjoitti:

        Perustele väitteesi, olen perustellut omani. Sinä intät, en minä.

        Mä olen kyllä perustellu omani ajat sitten!

        Ja sinähän tuo intät koko ajan.

        Minä kyllä tiedän, ettei mieheni käy öisin missään vieraissa, mutta sinä intät koko ajan että käy ja väität, että mieheni on patologinen valehtelija


        Sinä et tunne mua, etkä mun miestä, joten sä et todellakaan voi sanoa, että mieheni juoksee muiden naisten perässä öisin! Etkä voi väittää, että mieheni on patologinen valehtelija!


      • Joulupukhi
        eräs kirjoitti:

        Mä olen kyllä perustellu omani ajat sitten!

        Ja sinähän tuo intät koko ajan.

        Minä kyllä tiedän, ettei mieheni käy öisin missään vieraissa, mutta sinä intät koko ajan että käy ja väität, että mieheni on patologinen valehtelija


        Sinä et tunne mua, etkä mun miestä, joten sä et todellakaan voi sanoa, että mieheni juoksee muiden naisten perässä öisin! Etkä voi väittää, että mieheni on patologinen valehtelija!

        " Mä olen kyllä perustellu omani ajat sitten!"

        Missä

        "Ja sinähän tuo intät koko ajan."

        En vaan sinä

        "Minä kyllä tiedän, ettei mieheni käy öisin missään vieraissa"

        Mistä tiedät?

        "Sinä et tunne mua, etkä mun miestä, joten sä et todellakaan voi sanoa, että mieheni juoksee muiden naisten perässä öisin!"

        Ei tuon päättelemiseen tarvitse tuntea. Se on teoreettisesti aivan mahdollista.

        "Etkä voi väittää, että mieheni on patologinen valehtelija!
        "

        Sekin on mahdollista.


      • eräs
        Joulupukhi kirjoitti:

        " Mä olen kyllä perustellu omani ajat sitten!"

        Missä

        "Ja sinähän tuo intät koko ajan."

        En vaan sinä

        "Minä kyllä tiedän, ettei mieheni käy öisin missään vieraissa"

        Mistä tiedät?

        "Sinä et tunne mua, etkä mun miestä, joten sä et todellakaan voi sanoa, että mieheni juoksee muiden naisten perässä öisin!"

        Ei tuon päättelemiseen tarvitse tuntea. Se on teoreettisesti aivan mahdollista.

        "Etkä voi väittää, että mieheni on patologinen valehtelija!
        "

        Sekin on mahdollista.

        "Ja sinähän tuo intät koko ajan."

        En vaan sinä

        Ei, kyllä se olet sinä, joka tässä intät koko ajan!

        Jos minä sanon, että mun mies EI ole sama kuin Naispaholaisella tai Tarjalla, silloin se ei ole! Älä siis intä, että kyllä se on, kun se ei ole!

        Ja kyllä satun tietämään, ettei ole!

        Mun mies kun ei ole seurustellut kenenkään Tarjan kanssa!

        "Minä kyllä tiedän, ettei mieheni käy öisin missään vieraissa"

        Mistä tiedät?

        Voi vittu! Kyllä mä nyt vaan tiedän!

        "Sinä et tunne mua, etkä mun miestä, joten sä et todellakaan voi sanoa, että mieheni juoksee muiden naisten perässä öisin!"

        Ei tuon päättelemiseen tarvitse tuntea. Se on teoreettisesti aivan mahdollista.

        No kun ei ole!

        "Etkä voi väittää, että mieheni on patologinen valehtelija!
        "

        Sekin on mahdollista.

        No tämäkään kun ei ole mahdollista!

        Se, että jonkun random Tarjan ukko käy nussimassa vieraita eukkoja, ei tarkoita sitä, että kaikkien muidenkin miehet tekee samaa!

        Ja nyt sitten ei tartte enää tulla sanomaan, että kyllä se on mahdollista tms!

        Kun ei ole!


    • Eli ketjun aloittajakin on siis ollut joskus alunperin perheenrikkoja. Mahtavaa mikä draaman kaari! :) Ikävä fakta on, että ketään ei voi pakottaa pysymään ikuisesti yhdessä. Ihmisten tunteet voi muuttua ja elämä voi muuttua ja joskus ei vain voi muuttua samaan tahtiin rakkaan puolison kanssa vaan on lähdettävä jatkaan omaa matkaansa.

    • Naispaholainen

      Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. En ole perheen rikkoja. Mies rakastui minuun, koska olen niin kaunis. Kävin kauneus leikkauksessakin, jotta minusta pidettäisiin enemmän ja se kannatti. Nyt voin lentää kukasta kukkaan kuin perhonen.

      • se, että itse on tyytyväinen ja sinut itsensä kanssa on tärkeintä!

        älä käy leikkauksissa muiden takia, se ei pidemmän päälle kannata.

        miehissä vikaa mikäli lähtevät sutturoiden mukaan, vaikka perheen pitäis olla tärkein. Naisissa vikaa, mikäli alkavat suhteeseen tietän miehen olevan varattu/ perheellinen.

        elämä on, toisinaan hankalaa ja monimutkaista, ja epäreiluakin.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      362
      3205
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      140
      1217
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      136
      987
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe