Toyotien hinnat ovat edullisia johtuen pienistä päästöistä ja siten pienestä autoverosta

PieniAutovero

Verratkaa Toyotan hintoja ja ottakaam nyös varustelu huomioon niin huomaatte, että Toyotaa edullisempia autoja ei ole minkään Toyotan mallin luokassa.

Saksalaiskonserni myy autojaan täysin ilman asianmukaisia varusteita ja kun ne sitten varustelee Toyotan tasolle ne ovatkin sitten 10.000 euroa Toyotaa kalliimpia.

Toyotan hybridit ovat edullisia siksi, että niiden päästöt ovat pieniä ja tästä sitten johtuu se, että autovero jää alhaiseksi joten hintakin on edullinen.

Verratkaa.

------

Toyotaa halveeraava narsistin reuhka ja trolli väittää, että Toyota perii panttimaksua ja antaa sitten vaihdossa vihtoautosta korkeamman hinnan. Tämä on täysin valheellista puhetta, koska ilman vaihtoautoa ostetun Toyotan hinta on alhaisempi kuin minkään muun autonvalmistajan auto kussakin kokoluokassa. Edullisimman auton hinassa vielä kuulemma panttimaksu. Uskomatonta.

Kun olette verranneet hintoja niin sen jälkeen voittekin nauraa aivan uskomattomille valheille joita tuo trolli kirjoittaa.

31

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h.anuri

      Ei kukaan väitä, ettei Tojo olisi halvin hintaluokassaan. Tai kyllä Daccia taitaa olla halvempi! Mutta noin perusautoista kyllähän Tojo hinnallaan peitoaa Nissanit, Mazdat ja kaikki euroopalaiset. Sitten se toinen kysymys kuuluu saako halvalla hyvää? Jokainen noista mainituista ( ei Daccia) peittoaa Tojotan ajo-ominaisuuksissa, sekun sattuu olemaan se tärkein kriteeri aika monelle autonostajalle.

    • KallisHalpis

      Toyota on kallis laatuun saa nähden. Ruostuvin auto jossa ei tahdo hyvällä tahdollakaan löytää mitään hyvää.

      • PelkkääHyvää

      • Hintojajulki

        Olet näköjään linkittänyt omia juttujasi , alkaa olla kehut jo loppu..onko tojosta tullutkin halpa itäauto kun niin edullinen tuntuu olevan .skodahan sen piti olla ...skodahan onkin nykyän kallis laadukas länsiauto..


    • ja.edullinen

      Pieni on autovero
      C-HR 1.2 T AWD Premium Multidrive S
      - veroton hinta (sis 24% alv) 30 350
      - autovero 12 010,96
      - ovh 42 360,96

      • OletKiero

        Se ei ole hybridi. Toyota myy pääasissa hybridejä. Tiesit että tässä puhutaan hybrideistä. Tuollaisia veroja maksetaan myös Skodan ja Vw:n pikkuturboista.

        Tarkoituksella otit tuon pikkuturbon, mutta samalla osoitit kuin suuri on myös pikkuturbojen päästö, kulutus ja samalla autovero.


    • ruosteet.samaan.hintaan

      hybridi Yaris on 20.000 euron pikkukippo.
      Camryn jenkki"luxusta" alkaen 39.500.
      Prius muovinen kajakki alkaen 37.000

      Se on aivan sama kuluttajalle paljon tuosta hinnasta on veroa. Samaan hintaan saa huomattavasti parempiakin autoja.

      • Eiooniikuennen

        Mikä on parempi auto kuin camry..siis koko ja varustelu samalle tasolle ja samanhintainen.
        Ja toisakseen..kuin paljon olet tuolla uudella camryllä ajanut..kun tunnut tietävän sen olevan huono.


      • ylihintainen
        Eiooniikuennen kirjoitti:

        Mikä on parempi auto kuin camry..siis koko ja varustelu samalle tasolle ja samanhintainen.
        Ja toisakseen..kuin paljon olet tuolla uudella camryllä ajanut..kun tunnut tietävän sen olevan huono.

        Eipä tuossa Camryn varustelussa oe mitään sellaista mikä ei olisi aivan peruskauraa tätänykyä. Nuo nahkapenkit ovat enemmän riesa kuin plussa. Kylmät talvella ja liukkaat istua.
        Samaan hintaluokkaan parempia sedaneja ovat ainakin c-mese A180 Business, Superb ja Passat.
        En ole sanonut että Camry olisi huono, noilla amerikanihmeillä ei ole vaan ollut tapana pärjätä eurooppalaisia vastaan.
        Camryn pitäisi olla ainakin viisi tonnia halvempi että sillä olisi saumaa menestyä.


      • Kamari_palvelija

        Audi on paljon parempi, kuin Camry.
        Lisänä premiumista tuo luksus ja itsetunnon koheneminen.
        Camryn ostajaa seuraa vitutus ja katuminen höynähtämisen seurauksena.
        Lopputulemana Niuvanniemen kierre ja työkyvyttömyys, köyhyys, vouti ja avioero.
        Lohduton on näköala Camryhöynällä. Kannattaa miettiä ensin.


      • Tiesuolakin.tuhoaa

        Toyotan etumatka on vokkelolle liikaa.

        Ensin saaste ja kulutus huijaukset.
        Nyt täysin raakileita nämäkin


        https://www.moottori.fi/ajoneuvot/jutut/vuosi-sahkolla-vierailevana-tahtena-viilea-volkswagen-e-golf/

        Lukekaas kaikki loppuunasti..

        Tiedätte miksi vw.n sähköautokin on täysi raakile.

        Naurettava tekele suomen talvessa.
        Nyt ymmärtää miksi vw ei noita edes mainosta



        On kuitenkin tunnustettava, että yksin hyisessä yössä kiitävän e-Golfin ohjaksissa ajatukset pyörivät lähinnä viileydessä ja akun varaustilassa. Arkisissa rutiineissa auto on Hyundai Ioniq Electricin tapaan mitä mainion, mutta pidempi matka ”äärioloissa” rampauttaa Volkswagenia enemmän, kuin olisi uskonutkaan.

        Mites kun pakkasta 30 ast.
        Ja vaikka 4 henkilöä ja tavaraa kyydissä.
        Ajomatka 30 km

        Täysin käyttökelvoton suomen talvessa..
        Lyhyitä kaupunki ajoja ehkä.ei muuta.

        Myös vw.n hybridit täysin raakileita.kulutukset jopa 8 litraa satasella.


      • Lexusmies
        Kamari_palvelija kirjoitti:

        Audi on paljon parempi, kuin Camry.
        Lisänä premiumista tuo luksus ja itsetunnon koheneminen.
        Camryn ostajaa seuraa vitutus ja katuminen höynähtämisen seurauksena.
        Lopputulemana Niuvanniemen kierre ja työkyvyttömyys, köyhyys, vouti ja avioero.
        Lohduton on näköala Camryhöynällä. Kannattaa miettiä ensin.

        Pointtini on että täällä kehutaan muita autoja paremmaksi vaikka ette ole sitä itse päässeet koeajamaan ja tutustumaan camryyn.
        Itsellä kävi vähän samanlainen..audi oli ja pidin parhaana kokoluokassaan..mutta kun pääsin lexusta kokeilee niin mieli muuttui..nyt sellainen itsellä.


      • tähän.asti.näin
        Lexusmies kirjoitti:

        Pointtini on että täällä kehutaan muita autoja paremmaksi vaikka ette ole sitä itse päässeet koeajamaan ja tutustumaan camryyn.
        Itsellä kävi vähän samanlainen..audi oli ja pidin parhaana kokoluokassaan..mutta kun pääsin lexusta kokeilee niin mieli muuttui..nyt sellainen itsellä.

        Amerikkalaisissa autoissa työn jälki on vähän mitä sattuu ja kabiini näyttää vanhanaikaiselta eurooppalaisiin verrattuna. Usein myös jenkki-jousituksen "eurooppalaistaminen" tuottaa pintakovan ja epämukavan jousituksen. On täysin mahdollista että olen väärässä, mutta tähän astiset kokemukset amerikkalaisista autoista Euroopassa eivät ole kovin positiivisia.

        Ja onhan se aika eri asia ajella Mersulla kuin Tojolla. Voin lyödä vetoa että Camry jää niin harvinaiseksi että siitä ei saa vaihdossa mitään muualta kuin tojo liikkestä. Lexustenkin arvo putoaa kuin kivi ja Camry saa "pelkkänä tojona" vielä karumman saran jynnettäväkseen.


      • Lexusmies

        Noh..putoaase auton arvo muillakin..varsinkin jos pikkuisen arvokkaampi auto.
        Oli audi A8 ennen lexusta ja putosi siitäki arvo huimaa vauhtia.mutta sehän on jo ostaessa tiedossa se asia.
        Enkä tosiaan tiedä millainen tuo camry on..en ole ajanut..mutta käyn kyllä koeajaa sen mielenkiinnolla.
        Enkä ole merkkiuskollinen.testaa muutamaa merkkiä ja mikä tuntuu itselle hyvälle ja miellyttää silmää niin senhän meistä jokainen laittaa.
        Olis tylsää jos kaikilla olis valkoinen farmari octavia..
        Ajakoo joku yariksella ja toinen isolla mersulla..


    • VeljenBroidiKyykkis

      Holisti! Miksi spammaat tojopalstalle noita ikivanhoja viestejäsi? Mene takas skodapuolelle.

    • Näin.se.vaan.on

      Kävin koeajamassa toyota hybridin.

      Toimii kuin unelma,todella jouhevasti toimiva voimansiirto yms,oli ihana ajokokemus.

      Kävin ajamassa myös vw.n dsg mallin.
      Voi pojat.miksi vw tekee edelleen noin onnetonta laatikkoa.
      Nykii hiipii ja ryntäilee
      Ei tuollaista laatikkoa voisi edes ajatella hybrideihin tai sähköautoihin.

      Vw.n pitäisi luopua tuosta dsg.n murheenkryynistä heti.

      Mutta kun ei parempaa ole niin mites luopuu..

      Eikä vw ole hybridejään eikä sähköautojaan edes mainostanut.
      Molemmat täysin raakileita.
      Hybridin kulutukset koe ajossa jopa 8 litraa sadal..(susi)

      Toyotan ylivoima pakotti vw.n taas kerran tuomaan markkinoille täysiä raakileita.

      Samoin kävi kulutus ja päästö huijauksissakin.
      Toyotan etumatka pakotti volkswagenin noinkin epätoivoiseen tekoon.

      Sutta ja sekundaa

      https://www.moottori.fi/ajoneuvot/jutut/vuosi-sahkolla-vierailevana-tahtena-viilea-volkswagen-e-golf/

      Lukekaas kaikki loppuunasti..

      Tiedätte miksi vw.n sähköautokin on täysi raakile.

      Naurettava tekele suomen talvessa.
      Nyt ymmärtää miksi vw ei noita edes mainosta

      On tunnustettava, että yksin hyisessä yössä kiitävän e-Golfin ohjaksissa ajatukset pyörivät lähinnä viileydessä ja akun varaustilassa. Arkisissa rutiineissa auto on Hyundai Ioniq Electricin tapaan mitä mainion, mutta pidempi matka ”äärioloissa” rampauttaa Volkswagenia enemmän, kuin olisi uskonutkaan.

      Mites kun pakkasta 30 ast.
      Ja vaikka 4 henkilöä ja tavaraa kyydissä.
      Ajomatka 30 km

      Täysin käyttökelvoton suomen talvessa..
      Lyhyitä kaupunki ajoja ehkä.ei muuta.

    • Tiesuolakin.tuhoaa

      TIESUOLA,PAKKANEN,DSG JA MOOTTORI VIAT RAMPAUTTAVAT VAG AUTOT NOPEAMMIN KUIN OLISI USKONUTKAAN.

      KIESITURKKI JA RUKKASET OVAT ERITTÄIN TÄRKEITÄ VARUSTEITA.

      Jokaisessa vag kulkineessa.

      • kerro.lisää

        Onko kiesiturkki sellainen, joka sinulle laitettiin päälle, kun vietiin kauan ennen toista maailmansotaa hevosella pakkasella sunnuntaisin kirkkoon?


    • Tästä.se.selviää

      Skoda ja vw tarjoaa käyttäjilleen
      pakkastalvella kylmää kyytiä

      Tamperelaisen Pekka Hildénin Volkswagen Polo 1.4 TSI lämpiää ajamalla kohtalaisesti, mutta seisahdukset eivät ole herkkua. Suuttimista puhaltavan ilman lämpötila alkaa laskea nopeasti, ellei moottorille polkaise kierroksia.

      Kelsiturkki, rukkaset ja lippalakki. Näillä varusteilla Pekka Hildén tarkenee huippupakkasilla puoli vuotta vanhassa autossaan.

      pelkässä villapaidassa ole asiaa Hildénin perheen Volkswagen Polon matkustamoon.

      Auto vaihdettiin viime heinäkuussa. Polo 1.4 TSI tuntui varmalta valinnalta, olihan malli valittu Euroopan Vuoden Autoksi 2012

      Hyvin Polo palvelikin – kunnes pakkaset alkoivat. Perheriitahan siitä melkein tuli.

      – Vaimo haluaisi vanhan Sitikan takaisin. Polo ei ehdi lämmitä työmatkoilla. Kun valoihin jää seisomaan, tuulettimista alkaa puhaltaa kylmää ilmaa ellei koneelle annan lisää kierroksia, Pekka Hildén kertoo.

      MASKIT VIIMAA
      VASTAAN
      Autoa on tutkittu kaksi kertaa Volkswagenin merkkihuollossa. Heti alkuun mukaan annettiin talon puolesta muotoon leikatut keulamaskit, joilla yritetään torjua ajoviiman vaikutuksia moottoritilassa.

      – Suojilla ei ollut suurtakaan merkitystä. Mutta ilmeisesti automme ei ollut ainoa ongelmatapaus, koska maskit annettiin pyytämättä.

      TALVITESTAUS
      KANNATTAISI
      Näin on. VV-Auton huoltopäällikkö Juho Vallivaara myöntää, että kylmyys on tuttu vieras joissakin Volkswagenin uutuusmalleista.

      – Kulutusta ja päästöjä on ilmeisesti ollut pakko painaa alas kovalla kiireellä. Talvitestaukseen ei ehkä ole riittänyt aikaa tai testien tuloksia ei ole otettu riittävän vakavasti. Olemme välittäneet asiakkaiden tuskaa eteenpäin Saksaan, hän kertoo.

      Pari viime talvea ovat nostaneet lämmöntarpeen esiin, kun pakkasennätykset ovat paukkuneet rikki Etelä-Suomea myöten.

      – Nyt tarvittaisiin uusia ratkaisuja hukkalämmön talteenottoon vaikka pakoputkesta, jonka kautta suurin osa lämmöstä joutuu hukkaan. Moottorin etuosa pitäisi voida sulkea jollakin fiksulla kaihdinratkaisulla, Vallivaara ehdottaa.

      SELITTÄÄKÖ
      PUMPPUVIKA?
      Joidenkin Volkkareiden lämpöongelmiin on auttanut termostaatin vaihto. Isossa osassa autoja kyse ei kuitenkaan ole niinkään viasta vaan ominaisuudesta.

      – Maalaisinsinöörin ajatus on, että vesipumppu on liian pienitehoinen.

      – Jos pumpussa on peukalonpään kokoiset siivekkeet, se ei millään riitä kierrättämään vettä ja lämpöä matkustamoon, Pekka Hildén miettii.

      Jos pumpussa olisi isommat siivekkeet, sen käyttämiseen kuluisi enemmän voimaa ja tätä kautta polttoainetta.

      Nykyautot suunnitellaan mahdollisimman piheiksi. Tällöin ehkä tingitään väärästä paikasta eli vesipumpun koosta ja tehosta.

      – Auttaisiko pieni lisäpumppu, Hildén ehdottaa ratkaisuksi pulmaan..

      • h.anuri

        Totta että kaikesta on päästöjen takia tingittävä. Volkkareissa saattaa olla liian pieni pumppu. Tojotassa se olisi jo 50 tkm kohdalla hajonnut, niin se ainenkin meillä ja yleisen tiedon mukaan on mennyt. Ei se Tojotakaan talvella kovin lämmin ole, mutta kyllä sillä pärjää. Kesällä tosin pystyisi saunomaan, niin tehoton on ilmastointi.


      • ÄläValehtele
        h.anuri kirjoitti:

        Totta että kaikesta on päästöjen takia tingittävä. Volkkareissa saattaa olla liian pieni pumppu. Tojotassa se olisi jo 50 tkm kohdalla hajonnut, niin se ainenkin meillä ja yleisen tiedon mukaan on mennyt. Ei se Tojotakaan talvella kovin lämmin ole, mutta kyllä sillä pärjää. Kesällä tosin pystyisi saunomaan, niin tehoton on ilmastointi.

        Älä valehtele.


      • h.anuri
        ÄläValehtele kirjoitti:

        Älä valehtele.

        En valehtele, mutta sinun on pakko valehtelijaksi väittää? Tojon vvt-i mallien vesipumppu kestää max. 100tkm, normaalisti jossain 50-100tkm välillä porsii. Ilmastointi noissa on olematon, tosin normaalisti riittää suomen pakkasessa. Jos sattuu olemaan 30 astetta, niin sauna-autosta menee.


    • pieni.ei.riitä

      Missä ovat 0 g/km CO2 sähköautot?

      • Aktiivimallin_kannattaja

        Luvattu kahden vuoden päästä...


    • itselleenvalehtelua

      Sehän on selvää! Jos tojotassa on jokin vika, niin volkkarissa on se myös, mutta paljon pahempana.
      Ootteko huomanneet??
      Se ei kyllä auta sitä tojotan vikaa yhtään sen paremmaksi!
      Oloa se voi lieventää, kun valehtelee itselleen.

    • aina.huono

      "Jos tojotassa on jokin vika, niin volkkarissa on se myös, mutta paljon pahempana."

      Isompi jutu on se että Toyotat ovat ilman vikojakin aina vertailujen häntäpäässä.
      Neljän hybridin vertailussa tojo otti sijat 3 ja 4
      Kahdeksan pikkuauton vertailussa Yaris oli sijalla 8

      Täysin toimiessaankin tojo on pahnan pohjimainen.

    • Asian_tarkistaja

      Aygo hinnat alkaen = 13 605,14 €
      Halpa mopoauto?

      • Luotettavin

        Aygo ei ole mopoauto. Se on laadukas, luotettava ja kestävä Toyota.


    • Sokkonatoiotassa

      Luulen sen johtuvan joulusta, olemmehan juhlakansaa. Mitään probleema ei koskaan ole.

    • Hiottaa

      Vapisuttaa, tärisyttää ja hiottaa. Minunhan piti tehdä toyotasta halpis. Mutta aloitus kertoo oikean syyn kaikille. Minä en nyt täällä oikein menesty lainkaan.

    • derderdertyuiuoo

      Toyota Espoossa erään asiakkaan toyotan huoltolasku oli reilu 3 400€! Halpaa ku saippua!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      256
      2432
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      73
      1836
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      334
      1559
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1085
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      86
      978
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      216
      773
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe