ruune on yhä shokissa. Syy Korpikirjailija!

Allerin.pienosakas

Jo vain reippaasti menee psykopatologiikan piikkiin tuo hurja raivo naiskirjoittajaa kohtaan. Myöskään nimimerkki Kukkahame ei saanut ruunelta koskaan anteeksi kirjautumistaan S24 sivulle.
Eräillä syynä korkea ikä, toisilla taas ankea lapsuus. Tuo kuoviviesti, > jo alkaa riittää < on tuttuakin tutumpaa ruunetuotantoa.

7

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Allerin.pienosakas
    • totuuskomitea

Eipä "lentokoneteollisuudessa ruotsissa" vaurastunut ruune-e.lä.mä saa raivovaihdetta pois päältä. Jokainen vuosi sille näitä järkytyksiä tulee ties maailman tappiin kun 69vuotiaat tulevat palstalle.
      Ehdotan kylmävesijäähdytystekniikkaa viilentämään "metsienmiehen" intoa.
      Metsä ja korpi sanat jotenkin synkkaisivat. Minuu risoo tuollainen barbaarinen jatkuva möykkääminen ja halventaminen toista, vieläpä 70v. täyttänyttä kirjoittaja vastaan.

Etkö saa silmiäsi millään pois korppiksen viesteistä. Dementiasi viittaa jo syöksykierteeseen!

• "Eipä "lentokoneteollisuudessa ruotsissa" vaurastunut ruune-e.lä.mä saa raivovaihdetta pois päältä. Jokainen vuosi sille näitä järkytyksiä tulee ties maailman"

Sinä se et näköjään saa koskaan tuota harhakuvitelmaa mielestäsi, että ruune olisi sama, kuin tämä e.lä.mä, vaikka sinulle se kuinka todistettaisiin.

Sinulle tässä täytyy pian raivostua, jos et älyä lopettaa tuota valheen jakamista.

Onneksi siihen taitaa enää harva uskoa, koska nämä on kaksi eri kirjoittajaa, jotka sinä haluat väkisin yhdistää samaksi, vedoten jopa IP-numeroiden samanlaisuuteen. Se numerokin on vaihtuva ja voit löytää sen jopa minun kirjoituksista, jota minä en kyllä usko tällä syöntiä, vaikka IP-numeroni vaihtuukin aina, kun avaan koneeni uudestaan.

No, eipä alkanut tämä aamu hyvin, kun täytyy heti aamusta valheita lukea. Mitähän päivän lehdissä kerrotaan?

• past.Örn
        Kristiina23 kirjoitti:

"Eipä "lentokoneteollisuudessa ruotsissa" vaurastunut ruune-e.lä.mä saa raivovaihdetta pois päältä. Jokainen vuosi sille näitä järkytyksiä tulee ties maailman"

Sinä se et näköjään saa koskaan tuota harhakuvitelmaa mielestäsi, että ruune olisi sama, kuin tämä e.lä.mä, vaikka sinulle se kuinka todistettaisiin.

Sinulle tässä täytyy pian raivostua, jos et älyä lopettaa tuota valheen jakamista.

Onneksi siihen taitaa enää harva uskoa, koska nämä on kaksi eri kirjoittajaa, jotka sinä haluat väkisin yhdistää samaksi, vedoten jopa IP-numeroiden samanlaisuuteen. Se numerokin on vaihtuva ja voit löytää sen jopa minun kirjoituksista, jota minä en kyllä usko tällä syöntiä, vaikka IP-numeroni vaihtuukin aina, kun avaan koneeni uudestaan.

No, eipä alkanut tämä aamu hyvin, kun täytyy heti aamusta valheita lukea. Mitähän päivän lehdissä kerrotaan?

Hyvä Kristiina kun et vetänyt hernettä, tiedät varmaan minne. Näitkö muuten että kuoviviesti oli poistettu riidankylvämisen nimissä palstalta, Hyvää joulukuun jatkoa ja siunausta.

• oikolukija

Voihan vitsi! Uus kohdeko nyt on meneillään näillä yön pimeydessä liikkuvilla otuksilla.
      Tässä meikä on nukkunut päiväunet, niin tulee huomioitua sitkeät konnankoukut. Ruuneahan ei raivostumaan pikkutekijät saa, siihen vaaditaan paljon enemmän kuin hönttien palstasekoilut.

• itsekseni.nimittäin

Ei kai tämäkääm muuta ole kuin saman sekopään Korppiksen ajojahtia. Yhdistelihän

samainen Sinisirkun ja tellukankin toisiinsa alussa. OIkein iloitusluonteisesti!

Perustelikin sen niin kevyin eväin, kuin vain noilla aivotähteillä pystyy.

Sääliksihän käy, mutta *mahtuuhan maailmahan näitä*!

• densamma

p.o. ilmoitusluonteisesti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      66
      4454
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      104
      3727
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      108
      3341
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      21
      1906
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1893
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      87
      1139
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      89
      903
    8. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      851
    9. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      109
      845
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      23
      774
    Aihe