............
4
231
Vastaukset
Niiiiice! :)))
Mulla on ehkä surkea ja sivistymätön musiikkimaku, mutta mä tiedän mistä pidän. Nykyään mä ihan odotan että mitä tanssimusaa sä nyt linkität.
"Why's she dancing alone?", no koska se on hiton hauskaa, eikä siihen tarvi seuraa. :)Ihan radiosta oon kuullut näitä parina viime päivänä...
Ja sit tulen osseissani linkittää tänne....
<3
XD
Hauskaa iltaa Mariatoinen...Mä en kuuntele radiota, ne jatkuvat mainokset ja pölöttävät juontajat raivostuttavat. Hyvä että joku kuuntelee. :)
Niin ja mun tossa pöytäradiossa on joku saakelin poltergeist, se koko ajan vaihtaa itsekseen asemaa. Se on yllättävän raivostuttavaa, että eka tulee sutjakkaa påppia ja sit vähän rahinaa ja yhtäkkiä keittiössä ulvoo lauri tähkä tai jotkut ketun kuurankukat, ei sitä kestä.... Jos nyt pitäis valita uus nikki, niin "Radionikiusaamua" vois sopia... :/mariatoinen kirjoitti:
Mä en kuuntele radiota, ne jatkuvat mainokset ja pölöttävät juontajat raivostuttavat. Hyvä että joku kuuntelee. :)
Niin ja mun tossa pöytäradiossa on joku saakelin poltergeist, se koko ajan vaihtaa itsekseen asemaa. Se on yllättävän raivostuttavaa, että eka tulee sutjakkaa påppia ja sit vähän rahinaa ja yhtäkkiä keittiössä ulvoo lauri tähkä tai jotkut ketun kuurankukat, ei sitä kestä.... Jos nyt pitäis valita uus nikki, niin "Radionikiusaamua" vois sopia... :/:D............
<3
https://www.youtube.com/watch?v=kiMpvEZ8DJ4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061126
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt611082Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61840Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa145823- 66708
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel106620Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89591- 78561
- 53557
- 39528