Voiko vanhoillislestadiolaiset saada tuhkarokko?
Voiko saada?
14
196
Vastaukset
- ExPasari
Anteeksi, tarkoitin "voivatko".
- tippuriveikyvyn
Ei voi, ellei Jumala sitä erikseen salli.
Jumala antaa lestadiolaismiehille synnytyksessä kuolleen vaimon tilalle uudet, ehtoisammat emännätkin. Me emme ehkäisyä käytä.
Eli jos tuhkarokko tulee ja tappaa, sekin on Jumalan tahto. Älä siis leiki Jumalaa, älä rokota!- ei_jaksais_enää
Voi voi,Kun mulle on sallittu paljon pahempi ja sitkeämpi sairaus kuin tuhkarokko,Ja se on mua vaivannut ja riivannut jo vähän yli 36v.Ja sen pääle lätkitty ohtaan mitä millonkin leimaa.
- VapahtajaOletSinä
ei_jaksais_enää kirjoitti:
Voi voi,Kun mulle on sallittu paljon pahempi ja sitkeämpi sairaus kuin tuhkarokko,Ja se on mua vaivannut ja riivannut jo vähän yli 36v.Ja sen pääle lätkitty ohtaan mitä millonkin leimaa.
Uskontoko vaivaa?
- ei_jaksais_enää
VapahtajaOletSinä kirjoitti:
Uskontoko vaivaa?
Uskontoko vaivaa?
No mites ny osais vastata?Kumpi vaivaa enempi usko vai sairaus?
Yksinäiysyyteen mut on suurimmaksi osaksi hylätty. Etkö tiedä, ettei Jumalalla eol Kaikki Valta, vaan Jeesuksella se on. Jumala ei edes tuomiste ketään? Haloo? Missä opissa ryösit?
- tsekedei
Kesitas kirjoitti:
Etkö tiedä, ettei Jumalalla eol Kaikki Valta, vaan Jeesuksella se on. Jumala ei edes tuomiste ketään? Haloo? Missä opissa ryösit?
Mitä tämä tähän asiaan liittyy?
tsekedei kirjoitti:
Mitä tämä tähän asiaan liittyy?
Siihen, että muka Jumala antaa VL;ille uuden vaimon, ja toisaalta siihen, että sairaudet on Jumalan rangaistus.
Kaikki valtahan on Jeesuksella, ja Hän ei välitä edes muiden omista, ainoastaan omistaan.- kempeleestä_
Kesitas kirjoitti:
Siihen, että muka Jumala antaa VL;ille uuden vaimon, ja toisaalta siihen, että sairaudet on Jumalan rangaistus.
Kaikki valtahan on Jeesuksella, ja Hän ei välitä edes muiden omista, ainoastaan omistaan.Uittoyhdistyksessä ei ymmäretä, että Jeesus ei ei toteuta omaa tahtoaan, vaan Isänsä tahdon.
Usein kirjoittelet palstalle, että Jeesus tuomitsee, mutta se tuomiokin on Isän tahdon mukainen.
Joh. 5:30
"Omin neuvoin minä en voi tehdä mitään. Minä tuomitsen sen mukaan mitä kuulen, ja tuomioni on oikea, sillä minä en pyri toteuttamaan omaa tahtoani, vaan lähettäjäni tahdon kempeleestä_ kirjoitti:
Uittoyhdistyksessä ei ymmäretä, että Jeesus ei ei toteuta omaa tahtoaan, vaan Isänsä tahdon.
Usein kirjoittelet palstalle, että Jeesus tuomitsee, mutta se tuomiokin on Isän tahdon mukainen.
Joh. 5:30
"Omin neuvoin minä en voi tehdä mitään. Minä tuomitsen sen mukaan mitä kuulen, ja tuomioni on oikea, sillä minä en pyri toteuttamaan omaa tahtoani, vaan lähettäjäni tahdonKun Jeesus sai kaiken vallan, Hän myös toimii valtansa nojalla, ei siihen ole kenelläkään mitään sanottavaa.
En tunne tuota uittoyhdistystäsi, minulle on aivan yhden tekevää, miten he uskovat.
Niin, Jeesus sen itse sanoo, ja minä kirjoitan juuri niin;
Joh. 5:22
Isä itse ei tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomiovallan Pojalle
Eikö olekin erinomaista, kirjoitan Jeesuksen opetuksen mukaan.
Missä siinä isän tahto tulee esille?
Paina siihen pieneen päähäsi, Jeesus sai Vallan vasta vuotta ennen ristiä, sitä ennen Hän oli Jumalan vallan alla, ja toteutti Hänen juttujaan.
Tuossa vaiheessa, Johanneksen 5 luvussa Hän oli vielä Jumalan Vallan alla.
Et sinä kuitenkaan tajua, mutta kunhan kirjoitin.- 8862
Kesitas ei pääse tuosta päähänpistostaan.
Melkein kaikki on irti Raamatun opetuksesta.
Ensinnäkin milloin Jeesus sanoi, että hänelle on annettu kaikki valta tehdä ennallistustyö?
Ylösnousemuksen jälkeen Galileassa kokoontuneille noin 500 seuraajalleen, jotka saivat häneltä lähetyskäskyn työnsä jatkamiseksi ja esitti siinä yhteydessä heille valtuutuksensa työn johtoon.
1.Kor.15:6
Matteus 28:16-20
Yhdistä nyt nuo kaksi esille otettua raamatunjaetta, Joh.5:22,30.
Isä on antanut tuomiovallan Pojalle, ja Pojan tuomio on oikea, koska hän ei noudata omaa tahtoaan vaan lähettäjänsä eli Isän tahtoa. - ei.mene
Re:"Paina siihen pieneen päähäsi, Jeesus sai Vallan vasta vuotta ennen ristiä"
Miten sitten kaikkivaltias voitiin tappaa?
- tseppe
Kyllä vl-voi saada tuhkarokon kuin myös tuhkamunan.
- varokaa
Mutta varokaa isorokkotautia,Josif Vissarionovitš Džugašvili(stalin)sairasti isorokon ja moni tietää mitä siitä henkilöstä sittemmin tuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814