toivon että aika ihmiset voitte vastata tähän mitä mieltä ootte: oon nuori tyttö enkä halua laittaa kaaleen vaatteita mulle on oikeesti kaajeetki sanonu etten sais laittaa ko ei kestä kantaa hirmu painoo jne. varmaa ymmärrätte. eikä kotiväkikää oikee halua että laitan mutta aina sanovat että omapa on päätös loppu käessä ja tietenki että silti pitää asiallisesti pukeutua ja tietää miten käyttyätyä eikä mustalaisuus oo vaatteissa mutta tuntuu että nykyyä nii monilla on ni haluan nyt tietää mitä mieltä ootte. älkää laittako kukaa tähä asiattomia juttuja ko en halua tähä mitää kaaleitten tai kaajeitten tyhmyyksyiä.
kaaleen vaatteet
4
295
Vastaukset
- Uyytg
Ei tietenkää pakko oo muta ainaki pikku hame ja ei se tarkota silti vaikkei isoja hameita laita ni ei ikinä tarvi räkliksi heittäytyä tai ottaa kaajeita mieheks tää o mun mielipide
- uskovainen1
joskus ne kaajeet on parempi mustalaisilla on aina omat touhunsa ja sitte yleensä ei koskaa akan veljet ja mies tuu toimee harvemmin mustalaisuus ei oo maailman autuus ja onni oon huomannu koska on monia asioita johon muuhun pitäisi enemmän panostaa esimerkiksi uskonelämäämme elämme lopun aikoja jeesus rakastaa jokaista teitä ja antoi henkensä teidän puolesta sinä uskomaton ihminen joka luet tätä jeesuksen tulo on lähellä valinta on sinun jeesus haluaa vetää sinua rakkauden köysin puoleensa tässä on käsi tartu siihen isän käsi kestää se ei tarvitse kun pienen askeleen kohti jumalaa suun tunnustuksella pelastutaan ja sydämmen uskolla tullaan vanhurskaaksi
- RumaMustaloinen
Mie käytän rumii vaatteita! NAURAA
- teenmitähaluan
Minä en käyttäisi mutta makunsa kullakin. Pukeutuminen kertoo ihmisestä niin paljon.
Jos pitää kulkea manne röijyissä, niin omanpa elämänsä pilaa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611059- 428437
- 1285336
- 1443674
- 693598
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353554- 373240
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352051- 281806