Viimeksi ikäväsi kohteelta jotain lämmintä sisääsi?
Koska olet nainen saanut?
13
505
Vastaukset
- saanuten
En koskaan! Kyllä halusin saada, mutta en vissiin ollut tarpeeksi jotain..
- kentiess
Vaimo matskua?
- saanuten1
Ei miehet etsi aina vaimoa😁
- Jalekkeriksmeni
kentiess kirjoitti:
Vaimo matskua?
Jos sä et ollut miesmatskua. 😉
- Viharakkaus
On siitä aikaa, en edes jaksa laskea montako vuotta siitä on.
- A_nainen
En ole saanut häneltä, kaipaamaltani.
- Kysdör
Oletko saanut keneltäkään? Koskaan ?
- Sartzukka
Kysdör kirjoitti:
Oletko saanut keneltäkään? Koskaan ?
Kyllä olen saanut, omalta aviomieheltä ja ihan riittävästi 🤣
- munluoksejälleen
Sartzukka kirjoitti:
Kyllä olen saanut, omalta aviomieheltä ja ihan riittävästi 🤣
Mäkin sain ennen itsenäisyyspäivää, mut varmaan kävi sun luona viettämässä itsenäisyyspäivän, kun ei kyennyt vastaamaan viesteihin. Aamulla lähti töihin täältä, katotaan tuleeko illalla sormus sormessa edelleen
Kyllä! Kahvia olen saanut 🤣
- enolesaanut
hältä lämmintä, tai lämpimiä sisääni. Jos itse saisin päättää, niin kyllä haluisin. Mutku en voi.
- joskus.saanut
No huhhuh, tuli vähän kuuma kun aloin miettimään sitä ;) onhan siitä valitettavasti jo reilusti yli puoli vuotta :´( en ole edes nähnyt häntä saati mitään lämpimäisiä sisääni :D
- nainnen
Viikko sitten kaivattuni kusi sisääni. Tuntui niin ihanalta.🤗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062419
- 1061902
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161794Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921412Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41345- 57947
- 64946
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125938- 76910