Omalomanet RCI viikko tallennettu osake myyntikelvoton .

jfjfgfhgf

10

491

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukkopihalla

Ei pidä paikkaansa. Amatööri ei vain tiedä miten asian kanssa pitää toimia. Ammattilainen tietää.

• Kukkakauppias

Kyllä minä suosittelisin sinulle kukkakauppiaan uraa tai suosittelisin käymään muutakin kuin peruskoulun : ) Kohdetta kuitenkin myydään RCI punaisena, Holidayclub ei missään vaiheessa voi siirtää RCI pisteitä toiselle.

• kukkokokiekuu

Oli viikko kuinka kirkuvan punaista tahansa tai umpi sinistä, pisteytys ratkaisee ja pisteytystä on monenlaista mutta sitähän sinä tuskin edes tiedät. Vain oikeiden asiaan vihkiytyneiden ammattilaisten kanssa kannattee asioida lomaosakeasioissa, ei pilipali kauppiaiden, helppoheikkien.

• Anonyymi

Voitko kertoa jonkun alan expertin nimen? Itse olin alan päällikkö ym tehtävissä 15 vuotta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko kertoa jonkun alan expertin nimen? Itse olin alan päällikkö ym tehtävissä 15 vuotta!

T. Kaakkunen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juniorit ovat olleet alalla 15-vuotta. Ammattilaiset 30-vuotta. Juniori on tehnyt uransa saman työnantajan (HC) leivissä.

• viikkolomaosakekoulu

Mikä on RCI Osake?

• tietomie

RCI-osake : tuhlaa rahasi olemattomaan paskaan!

• Anonyymi
        tietomie kirjoitti:

RCI-osake : tuhlaa rahasi olemattomaan paskaan!

Ei se hukkaan mee ennen oli Holiday Club Finland ja nyt Holiday Club India

• Anonyymi

Talletuksen voi myös perua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2260
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      70
      889
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      872
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      554
      789
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      697
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      610
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe