RCI Osake ei ole käytössä vaan se on tallennettu vaihtojärjestelmään, näin ollen osake voi olla myyntikelvoton. Ennen kuin ostat pitää asia tarkistaa isännöitsijältä.
https://omaloma.net/lomaosake.php?numero=4951
Omalomanet RCI viikko tallennettu osake myyntikelvoton .
10
361
Vastaukset
- Kukkopihalla
Ei pidä paikkaansa. Amatööri ei vain tiedä miten asian kanssa pitää toimia. Ammattilainen tietää.
- Kukkakauppias
Kyllä minä suosittelisin sinulle kukkakauppiaan uraa tai suosittelisin käymään muutakin kuin peruskoulun : ) Kohdetta kuitenkin myydään RCI punaisena, Holidayclub ei missään vaiheessa voi siirtää RCI pisteitä toiselle.
- kukkokokiekuu
Oli viikko kuinka kirkuvan punaista tahansa tai umpi sinistä, pisteytys ratkaisee ja pisteytystä on monenlaista mutta sitähän sinä tuskin edes tiedät. Vain oikeiden asiaan vihkiytyneiden ammattilaisten kanssa kannattee asioida lomaosakeasioissa, ei pilipali kauppiaiden, helppoheikkien.
- Anonyymi
Voitko kertoa jonkun alan expertin nimen? Itse olin alan päällikkö ym tehtävissä 15 vuotta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko kertoa jonkun alan expertin nimen? Itse olin alan päällikkö ym tehtävissä 15 vuotta!
T. Kaakkunen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juniorit ovat olleet alalla 15-vuotta. Ammattilaiset 30-vuotta. Juniori on tehnyt uransa saman työnantajan (HC) leivissä.
- viikkolomaosakekoulu
Mikä on RCI Osake?
- tietomie
RCI-osake : tuhlaa rahasi olemattomaan paskaan!
- Anonyymi
tietomie kirjoitti:
RCI-osake : tuhlaa rahasi olemattomaan paskaan!
Ei se hukkaan mee ennen oli Holiday Club Finland ja nyt Holiday Club India
- Anonyymi
Talletuksen voi myös perua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000560919724h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132295Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1801450Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja191189- 71930
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41867Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57782En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.40711Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75632