RCI Osake ei ole käytössä vaan se on tallennettu vaihtojärjestelmään, näin ollen osake voi olla myyntikelvoton. Ennen kuin ostat pitää asia tarkistaa isännöitsijältä.
https://omaloma.net/lomaosake.php?numero=4951
Omalomanet RCI viikko tallennettu osake myyntikelvoton .
10
345
Vastaukset
- Kukkopihalla
Ei pidä paikkaansa. Amatööri ei vain tiedä miten asian kanssa pitää toimia. Ammattilainen tietää.
- Kukkakauppias
Kyllä minä suosittelisin sinulle kukkakauppiaan uraa tai suosittelisin käymään muutakin kuin peruskoulun : ) Kohdetta kuitenkin myydään RCI punaisena, Holidayclub ei missään vaiheessa voi siirtää RCI pisteitä toiselle.
- kukkokokiekuu
Oli viikko kuinka kirkuvan punaista tahansa tai umpi sinistä, pisteytys ratkaisee ja pisteytystä on monenlaista mutta sitähän sinä tuskin edes tiedät. Vain oikeiden asiaan vihkiytyneiden ammattilaisten kanssa kannattee asioida lomaosakeasioissa, ei pilipali kauppiaiden, helppoheikkien.
- Anonyymi
Voitko kertoa jonkun alan expertin nimen? Itse olin alan päällikkö ym tehtävissä 15 vuotta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko kertoa jonkun alan expertin nimen? Itse olin alan päällikkö ym tehtävissä 15 vuotta!
T. Kaakkunen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juniorit ovat olleet alalla 15-vuotta. Ammattilaiset 30-vuotta. Juniori on tehnyt uransa saman työnantajan (HC) leivissä.
- viikkolomaosakekoulu
Mikä on RCI Osake?
- tietomie
RCI-osake : tuhlaa rahasi olemattomaan paskaan!
- Anonyymi
tietomie kirjoitti:
RCI-osake : tuhlaa rahasi olemattomaan paskaan!
Ei se hukkaan mee ennen oli Holiday Club Finland ja nyt Holiday Club India
- Anonyymi
Talletuksen voi myös perua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882