onko kukaan ollut täällä, minkälaisia kokemuksia hotellista ja sijainnista.
african princess
7
191
Vastaukset
- älämeee
Naisille turvaton maa, naisilla ei mitään oikeuksia, jos esim. joutuu joukkoraiskatuksi niin neljä muslimimiestä pitää olla todistamassa oikeudessa ja jos todistajia ei ole kaikki epäillyt/syyliset vapautetaan.
Kannattaako vielä miettiä menemistä..- tiitsi
täydellinen vastaus kysymykseen valopää
- Myskihärkä
Huhhuh mitä sontaa jauhat SEKOPÄÄ!
- Myskihärkä
6 krt siellä on käyty oltu aviossa sikäläisen kans ja kymmeniä ystäviä siellä ja täällä(Gambialaisia) eli lopeta tuo naurettava junttisuomalainen kirjottelu urpo.Kirjotat täyttä ...KAA.
- MHL
Brittifoorumilla löytyy tuostakin hotellista ja paljon muustakin maahan liittyvää keskustelua
https://www.tripadvisor.com/ShowForum-g293794-i9249-Gambia.html
Samaiseen hotelliin matka varattuna itsellä :) - Anonyymi
Ihan upouusi ja kiireellä joutuivat rakentamaan, kun myöhästyivät sesongin alusta. Syömässä olen käynyt ja onhan se hieno paikka ja ei paremmalla paikalla voisi olla, jos rannasta ja merestä tykkää. Halutessaan voi sitten lähteä yöelämään, 100dalasilla (n2€) saat taksin senegambian ravinteleihin.
- Anonyymi
HUONO RUOKA MuTTA VASTAPÄÄTÄ PIENI majatalo ravintola jossa hyvä ruoka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996