onko kukaan ollut täällä, minkälaisia kokemuksia hotellista ja sijainnista.
Vastaukset 7
- älämeee
Naisille turvaton maa, naisilla ei mitään oikeuksia, jos esim. joutuu joukkoraiskatuksi niin neljä muslimimiestä pitää olla todistamassa oikeudessa ja jos todistajia ei ole kaikki epäillyt/syyliset vapautetaan.
Kannattaako vielä miettiä menemistä..- tiitsi
täydellinen vastaus kysymykseen valopää
- Myskihärkä
Huhhuh mitä sontaa jauhat SEKOPÄÄ!
- Myskihärkä
6 krt siellä on käyty oltu aviossa sikäläisen kans ja kymmeniä ystäviä siellä ja täällä(Gambialaisia) eli lopeta tuo naurettava junttisuomalainen kirjottelu urpo.Kirjotat täyttä ...KAA.
- MHL
Brittifoorumilla löytyy tuostakin hotellista ja paljon muustakin maahan liittyvää keskustelua
https://www.tripadvisor.com/ShowForum-g293794-i9249-Gambia.html
Samaiseen hotelliin matka varattuna itsellä :) - Anonyymi
Ihan upouusi ja kiireellä joutuivat rakentamaan, kun myöhästyivät sesongin alusta. Syömässä olen käynyt ja onhan se hieno paikka ja ei paremmalla paikalla voisi olla, jos rannasta ja merestä tykkää. Halutessaan voi sitten lähteä yöelämään, 100dalasilla (n2€) saat taksin senegambian ravinteleihin.
- Anonyymi
HUONO RUOKA MuTTA VASTAPÄÄTÄ PIENI majatalo ravintola jossa hyvä ruoka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571480Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46675
- 52670
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568