Testi Iltalehdessä

Yks.kotkotus.taas

Eli mikä muistomerkki olet. Tein kahdesti ja ensin tuli Oulun kyläpoliisi. Toisella kerralla muutin kahta vastausta, jotka mielestäni kuvasivat minua sittenkin paremmin. Niiden myötä tuli;
Seili
Sinua ei ole helppo tavoittaa, mutta olet kuitenkin kaiken vaivan arvoinen. Syrjäisen Seilin saaren tapaan sinuun liittyy monia kerroksia ja tarinoita, joten sinuun tutustuminen palkitsee.
https://www.iltalehti.fi/matkajutut/a/4830a11a-e5da-4451-853a-f51db9fba61b

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tein testin kahdesti ja molemmilla kerroilla, vaikka muutin vastauksia, tuli

      Koli
      Olet jylhä ja komea kuin Koli konsanaan. Sinua rakastavat niin luonnonystävät kuin kansallisromanttinen kulttuuriväkikin. Iltalehden lukijoiden mielestä Koli on myös maamme kansallismaisemista rakastetuin.

    • Joulu.sika

      Mielyttävistä asioita voisi keskustella kun tuodaan linkki jostain murjaanista niin keskustelu halu katoaa samantien.
      Johtuu likasesta mielikuvituksesta ynnä puolue taustasta.

    • Hallaahon.äänestäjä44

      jos vastaatte kuten nimimerkki
      maissii
      mutta valitsette kaupunki-insinööri -vaihtoehdot
      saatte Kolin tilalle Tammerkosken

      Molemmat ovat tietenkin aivan mahdottoman hyviä

      Tammerkoski
      Olet käytännöllinen ja urbaani, mutta samalla ryöpsähtelevän luonnollinen - aivan kuin kansallismaisemiimme kuuluva Tampereen Tammerkoskikin.

    • profiilinpiirtomenossa

      Huvittaa nämä "testit" iltapäivälehdissä. On kaimakonetta, montako samaa sukunimeä löytyy suomesta, katso kuka julkkis on syntynyt samama päivänä tai katso tienaatko enemmän kuin keskiverto suomalainen jne. Ip-osoitekin on jo lehtien tiedossa(ellei väärennetty).

      Ihmiset eivät tajua, että lehdet keräilevät tietoja lukijoista. Pikkuhiljaa pala palalta. Iloisina kertovat kommenteissa, kuka julkkis on syntynyt samana päivänä. Olisi poliisitutkinnan paikka tällaisesta tiedon keräämisestä, varsinkin kun GDPR tuli voimaan. Tässäkin testissä kerättiin taas hieman palapelin paloja.

      • Hallaahon.äänestäjä44

        Aivan

        olen aina halunnut lahjaksi Harmajan majakan muovisen pienoismallin
        jos sellaisia valmistetaan

        ja nyt varmaan iltalehti lähettää minulle lunastettavaksi postista Tammerkosken
        josta pitäisin vielä enemmän

        Tampella on suomalaisen teollisuuden helmi monialayhtiö
        Tampereen Pellava ja Rautateollisuus Oy
        joka jalosti Haverin (Viljakkala) malmia


      • En osaa olla huolissani moisesta, jos joku taho haluaa keräillä olemiseni ja elämiseni palapeliksi pala palalta. Mitä ne näillä paloillani ja tiedolla tekevät, muuta kuin lähettävät jonkun mainoksen jonnekin tai laittavat tähän sivun laitaan, enhän mä koskaan niitä edes lue, saatikka tilaisi mitään.
        Paljon helpompi olisi lähettää kysely, kertoisin kaiken mitä ne haluavat tietää.
        Tämän ikäisenä elää elämäänsä ihan omien tavoitteittensa mukaan, omien haaveittensa mukaan.

        Iltasanomat varmaan tiesi, että käyn usein Kolilla ja varsinkin laskemassa niitä koskia siellä päin kun näin halusi vastauksellaan sinne taas minut johdattaa.

        Odotan jännityksellä uusia testejä ja sisuksissani mietin mitä tietoa tai minkä palasen palapeliini mahtavat tälläkin kyselyllä minusta kerätä.


    • Kuopion veljmies ;).

    • tsypy

      Antoi muumimaan.

      Olet leppoisa, kotoisa ja lasten rakastama - kuin Muumimaa konsanaan. Joskus rooli on tosin rasite, aivan samalla lailla kuin muumipuvut ahdistavat hellepäivänä. Suurimman osan ajastasi kuitenkin nautit

    • mimmimum-..mi

      Arvatkaas mikä minä olin.... ette kuitenkaan arvaa niin sanon ....Muumimaa..

    • Minulle tuli Koli.
      Ne vaihtoehdot vain olivat niin kummallisia, ettei esim. tuollaisesta osaa oikein valita; iso vai pieni.
      Sehän riippuu ihan siitä mistä on kysymys.

      • bessie-----

        Tein kolme kertaa ja aina tuli Sibelius-monumentti. Kumman tahansa valitsetkin, ison tai pienen, luulisin että sinulle tulee edelleen Koli ellet kovin montaa muuta kohtaa vaihda.


    • kyllänytkelepaa

      Tein kaksi kertaa. Ensin olin Yhdysvaltain presidentti ja toiseksi Venäjän presidentti.
      Nyt voin paukutella henkseleitä ?????

    • Olipa hauska, olen Muumimaa. Ilmankos Ruotsissa syntyneet ruotsalaiset lapsenlapseni kutsuivat minua Muumi-mammaksi, puhun ruotsia samalla aksentilla. Tipalan koulutuksen tulosta.

    • Bengalitikku

      Hauska testi. Minulle kolisi Koli.
      Olenhan siellä käynytkin n. 50 vuotta sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe