Eli mikä muistomerkki olet. Tein kahdesti ja ensin tuli Oulun kyläpoliisi. Toisella kerralla muutin kahta vastausta, jotka mielestäni kuvasivat minua sittenkin paremmin. Niiden myötä tuli;
Seili
Sinua ei ole helppo tavoittaa, mutta olet kuitenkin kaiken vaivan arvoinen. Syrjäisen Seilin saaren tapaan sinuun liittyy monia kerroksia ja tarinoita, joten sinuun tutustuminen palkitsee.
https://www.iltalehti.fi/matkajutut/a/4830a11a-e5da-4451-853a-f51db9fba61b
Testi Iltalehdessä
14
<50
Vastaukset
Tein testin kahdesti ja molemmilla kerroilla, vaikka muutin vastauksia, tuli
Koli
Olet jylhä ja komea kuin Koli konsanaan. Sinua rakastavat niin luonnonystävät kuin kansallisromanttinen kulttuuriväkikin. Iltalehden lukijoiden mielestä Koli on myös maamme kansallismaisemista rakastetuin.- Joulu.sika
Mielyttävistä asioita voisi keskustella kun tuodaan linkki jostain murjaanista niin keskustelu halu katoaa samantien.
Johtuu likasesta mielikuvituksesta ynnä puolue taustasta. - Hallaahon.äänestäjä44
jos vastaatte kuten nimimerkki
maissii
mutta valitsette kaupunki-insinööri -vaihtoehdot
saatte Kolin tilalle Tammerkosken
Molemmat ovat tietenkin aivan mahdottoman hyviä
Tammerkoski
Olet käytännöllinen ja urbaani, mutta samalla ryöpsähtelevän luonnollinen - aivan kuin kansallismaisemiimme kuuluva Tampereen Tammerkoskikin. - profiilinpiirtomenossa
Huvittaa nämä "testit" iltapäivälehdissä. On kaimakonetta, montako samaa sukunimeä löytyy suomesta, katso kuka julkkis on syntynyt samama päivänä tai katso tienaatko enemmän kuin keskiverto suomalainen jne. Ip-osoitekin on jo lehtien tiedossa(ellei väärennetty).
Ihmiset eivät tajua, että lehdet keräilevät tietoja lukijoista. Pikkuhiljaa pala palalta. Iloisina kertovat kommenteissa, kuka julkkis on syntynyt samana päivänä. Olisi poliisitutkinnan paikka tällaisesta tiedon keräämisestä, varsinkin kun GDPR tuli voimaan. Tässäkin testissä kerättiin taas hieman palapelin paloja.- Hallaahon.äänestäjä44
Aivan
olen aina halunnut lahjaksi Harmajan majakan muovisen pienoismallin
jos sellaisia valmistetaan
ja nyt varmaan iltalehti lähettää minulle lunastettavaksi postista Tammerkosken
josta pitäisin vielä enemmän
Tampella on suomalaisen teollisuuden helmi monialayhtiö
Tampereen Pellava ja Rautateollisuus Oy
joka jalosti Haverin (Viljakkala) malmia En osaa olla huolissani moisesta, jos joku taho haluaa keräillä olemiseni ja elämiseni palapeliksi pala palalta. Mitä ne näillä paloillani ja tiedolla tekevät, muuta kuin lähettävät jonkun mainoksen jonnekin tai laittavat tähän sivun laitaan, enhän mä koskaan niitä edes lue, saatikka tilaisi mitään.
Paljon helpompi olisi lähettää kysely, kertoisin kaiken mitä ne haluavat tietää.
Tämän ikäisenä elää elämäänsä ihan omien tavoitteittensa mukaan, omien haaveittensa mukaan.
Iltasanomat varmaan tiesi, että käyn usein Kolilla ja varsinkin laskemassa niitä koskia siellä päin kun näin halusi vastauksellaan sinne taas minut johdattaa.
Odotan jännityksellä uusia testejä ja sisuksissani mietin mitä tietoa tai minkä palasen palapeliini mahtavat tälläkin kyselyllä minusta kerätä.
Kuopion veljmies ;).
- tsypy
Antoi muumimaan.
Olet leppoisa, kotoisa ja lasten rakastama - kuin Muumimaa konsanaan. Joskus rooli on tosin rasite, aivan samalla lailla kuin muumipuvut ahdistavat hellepäivänä. Suurimman osan ajastasi kuitenkin nautit - mimmimum-..mi
Arvatkaas mikä minä olin.... ette kuitenkaan arvaa niin sanon ....Muumimaa..
Minulle tuli Koli.
Ne vaihtoehdot vain olivat niin kummallisia, ettei esim. tuollaisesta osaa oikein valita; iso vai pieni.
Sehän riippuu ihan siitä mistä on kysymys.- bessie-----
Tein kolme kertaa ja aina tuli Sibelius-monumentti. Kumman tahansa valitsetkin, ison tai pienen, luulisin että sinulle tulee edelleen Koli ellet kovin montaa muuta kohtaa vaihda.
- kyllänytkelepaa
Tein kaksi kertaa. Ensin olin Yhdysvaltain presidentti ja toiseksi Venäjän presidentti.
Nyt voin paukutella henkseleitä ????? Olipa hauska, olen Muumimaa. Ilmankos Ruotsissa syntyneet ruotsalaiset lapsenlapseni kutsuivat minua Muumi-mammaksi, puhun ruotsia samalla aksentilla. Tipalan koulutuksen tulosta.
- Bengalitikku
Hauska testi. Minulle kolisi Koli.
Olenhan siellä käynytkin n. 50 vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272263Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t271730Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157