Paljonkohan lähetin palkka voisi olla kuussa? Työtehtäviin kuuluisi asiointi kaupungilla, lähinnä postiin liittyvää, asiakaspalvelua, siivousta, kahvinkeittoa ym.
Työpäivän pituus olisi 8-17 joka pvä. Mietin että kannattaako hakea tälläista paikkaa ja jos palkasta puhutaan, paljonko olisi järkevä palkka tällaisesta ´työstä? Kokemuksia kellään?
Lähetin palkka? Kiire!
6
5961
Vastaukset
- jaska
jos tää on se hammasfirma, ni muistaakseni siinä ei kummonen palkka ollu. joskus kävin haastattelussa, vaikka paikka oli jo toiselle luvattu. kannattaa suoraan kysyä.
- lähetiksi ehkä
No just, on se se hammaspaikka joo :D
Pitää sit kysyä sieltä suoraan että millanen se palkka on.
1300? Riippuu kaupungista. Itse teen asioinnit, postitukset, kahvinkeiton ja puhelinvaihteen oto, palkka 2000 kuussa.
- cini1984
Mitä lähetti yleensäkin tekee? esim. sairaalassa? Pitääkö lähetillä olla joku koulutus?
- aivan.....
Jaa, jos on sisälähetti, niin kuljettaa postia, siis ihan henkilökunnalle Itellan kautta tulleita kirjeitä sekä sisäpostia - ei kaikki paperitta sentään suju nykyäänkään. Joskus voi olla jotain näyteputkien viemistä edestakaisin myös - mutta taitaa olla harvinaisempaa kuitenkin. Ulkolähetti tietyisti sitten kuljettaa postia Itellaan ja saattaa joitain tavarakuljetuksia myös huolehtia.
Näin snaijaisin, ja olen nähnytkin. Siis postin kuljettajahan se on, se lähetti. - et osaa funtsii.
aivan..... kirjoitti:
Jaa, jos on sisälähetti, niin kuljettaa postia, siis ihan henkilökunnalle Itellan kautta tulleita kirjeitä sekä sisäpostia - ei kaikki paperitta sentään suju nykyäänkään. Joskus voi olla jotain näyteputkien viemistä edestakaisin myös - mutta taitaa olla harvinaisempaa kuitenkin. Ulkolähetti tietyisti sitten kuljettaa postia Itellaan ja saattaa joitain tavarakuljetuksia myös huolehtia.
Näin snaijaisin, ja olen nähnytkin. Siis postin kuljettajahan se on, se lähetti.Koulutus: Yleensä nämä ovat jotain koulunsa päättäneitä nuoria ihmisiä, kun lähettinä ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049