Paljonkohan lähetin palkka voisi olla kuussa? Työtehtäviin kuuluisi asiointi kaupungilla, lähinnä postiin liittyvää, asiakaspalvelua, siivousta, kahvinkeittoa ym.
Työpäivän pituus olisi 8-17 joka pvä. Mietin että kannattaako hakea tälläista paikkaa ja jos palkasta puhutaan, paljonko olisi järkevä palkka tällaisesta ´työstä? Kokemuksia kellään?
Lähetin palkka? Kiire!
6
6088
Vastaukset
- jaska
jos tää on se hammasfirma, ni muistaakseni siinä ei kummonen palkka ollu. joskus kävin haastattelussa, vaikka paikka oli jo toiselle luvattu. kannattaa suoraan kysyä.
- lähetiksi ehkä
No just, on se se hammaspaikka joo :D
Pitää sit kysyä sieltä suoraan että millanen se palkka on.
1300? Riippuu kaupungista. Itse teen asioinnit, postitukset, kahvinkeiton ja puhelinvaihteen oto, palkka 2000 kuussa.
- cini1984
Mitä lähetti yleensäkin tekee? esim. sairaalassa? Pitääkö lähetillä olla joku koulutus?
- aivan.....
Jaa, jos on sisälähetti, niin kuljettaa postia, siis ihan henkilökunnalle Itellan kautta tulleita kirjeitä sekä sisäpostia - ei kaikki paperitta sentään suju nykyäänkään. Joskus voi olla jotain näyteputkien viemistä edestakaisin myös - mutta taitaa olla harvinaisempaa kuitenkin. Ulkolähetti tietyisti sitten kuljettaa postia Itellaan ja saattaa joitain tavarakuljetuksia myös huolehtia.
Näin snaijaisin, ja olen nähnytkin. Siis postin kuljettajahan se on, se lähetti. - et osaa funtsii.
aivan..... kirjoitti:
Jaa, jos on sisälähetti, niin kuljettaa postia, siis ihan henkilökunnalle Itellan kautta tulleita kirjeitä sekä sisäpostia - ei kaikki paperitta sentään suju nykyäänkään. Joskus voi olla jotain näyteputkien viemistä edestakaisin myös - mutta taitaa olla harvinaisempaa kuitenkin. Ulkolähetti tietyisti sitten kuljettaa postia Itellaan ja saattaa joitain tavarakuljetuksia myös huolehtia.
Näin snaijaisin, ja olen nähnytkin. Siis postin kuljettajahan se on, se lähetti.Koulutus: Yleensä nämä ovat jotain koulunsa päättäneitä nuoria ihmisiä, kun lähettinä ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262544
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo772356Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv662323Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m232030- 841769
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71559Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍301378Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä161261- 41103
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna32947