Haluan eroon w10:stä. Saako sen poistettua? Katoavatko tiedostot ja sovellukset? Mitä tilalle: Linux, Ubuntu? Vai ovatko vielä pahempia?
Kypsä win 10:iin
22
61
Vastaukset
- jhdjasghf
Sinä sen ratkaiset.
Tiedostot voi tallettaa vaikka irtokovalevylle ja myöhemmin palauttaa.
Windowsiin asennetut ohjelmat kyllä katoaa.- Anonyymi
UBUNTU ON TOIMIVA, HYVÄ JA NOPEA.
- Anonyymi
Windows helvetin läpi käynyt!
- Anonyymi
Windowsin kaamea äänilatenssi on järkytys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows helvetin läpi käynyt!
Ja se oli kamalaa!
- Anonyymi
Niin Windows 11:n järjestelmävaatimusten kirous on iskenyt jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows helvetin läpi käynyt!
JATKOA SEURAS
Vakava haavoittuvuus miljoonassa Windows-koneessa – hakkereiden verkot jo vesillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows helvetin läpi käynyt!
Se onkin totista tuskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows helvetin läpi käynyt!
Kyllä!
💗 UBUNTU 🇫🇮 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows helvetin läpi käynyt!
Titanium Windows -takaovi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
UBUNTU ON TOIMIVA, HYVÄ JA NOPEA.
Se on hyvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows helvetin läpi käynyt!
En uskalla käyttää windowsia, mutta se niin surkee etten muutenkaan käyttäisi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
UBUNTU ON TOIMIVA, HYVÄ JA NOPEA.
On loistava OS,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows helvetin läpi käynyt!
Mua ärsyttää se w10 "neljän ytimen ongelma"
Jos kunnon kone w10 ei pysty sitä hyödyntään.
On se ihan hanurista!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows helvetin läpi käynyt!
Ohan se yhtä toimimattomuus helvettiä!
- Raakasörsse
No sitten Ubuntua koneeseen
- Anonyymi
Ubuntu on hyvä!
Helpoin ratkaisu asentaa ubuntu rinnalle - tee ensin tilaa Windowssin levynhallinnalla. Mielellään 20G tai enemmän. Tarvetta vaikea tietää
- afrikkalainenkäyttis
Linuksiin ei saa oikeita ohjelmia. Linuks on luopumista. Sen lisäksi latenssi hirveä, ei toimi Photosop eipä toimi muutkaan ohjelmat.
- latenssi-15v
Missäköhän päin maailmaa noin toimimattomia naperoita kasvaa?
- ipproto
latenssi-15v kirjoitti:
Missäköhän päin maailmaa noin toimimattomia naperoita kasvaa?
Eteläisessä suomessa.
- vain_fakta
Ubuntu toiminut ok, jo vuodesta 2004...
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453