Onko ihmisiä joilla on kokemuksia tällaisesta arvioinnista? Sain tuoreeltaan tuloksen viimeisimmästä ja oon käynnyt kolme kertaa samanlaisessa testissä. Ja joka kerta eri tulos?? En ymmärrä tällaisen testin pointtia. Kuvio testeihin voi harjoitella (kylmiltään ei kannata missään nimessä mennä ) esim. youtuben avulla kun katsoo mensan testejä ja mihin ne perustuu. Samat säännöt toistuu ja 9 vuotiaskin oppii ne nopeasti. Vaikka vastaa rehellisesti kysymyksiin niin se joka tekee yhteenvedon päivästä (varmaan työpsygoloki) niin ainostaan hänen tekstillään ja tulkinnoillaan on merkitystä. Oon ollut rehellinen vastauksissa 3 kertaa ja joka kerta oon eri ihminen. 50% osuu oikeaan ja loput on ihan puuta heinää. Outoa. Oon saanut kyllä duunit mutta en luottais yhtään tällaiseen arviointiin jos olisin nyt vaikka työnantaja.
Psycon henkilöarviointi ja oikeellisuus
IhmettelijäTyömies
3
1323
Vastaukset
- sanompahan_vain
Olen kerran ollut. Eihän nämä tosiaan mitään syväluotaavaa ihmiskuvaa pysty tekemään, mutta tarkoitus kait on lähinnä karsia pahimmat ongelmatapaukset joukosta pois. Ja se taitaa riittää, jtota nuo ovat kannattavia. Yksikin sekopään palkkaaminen saattaa olla käydä todella kalliiksi.
- Rahkeliini
Se on huijaus
- Martta-6472
Horoskooppikin on enempi oikees
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292290- 1282283
- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201628- 331538
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24922- 16911
- 114894