Onko ihmisiä joilla on kokemuksia tällaisesta arvioinnista? Sain tuoreeltaan tuloksen viimeisimmästä ja oon käynnyt kolme kertaa samanlaisessa testissä. Ja joka kerta eri tulos?? En ymmärrä tällaisen testin pointtia. Kuvio testeihin voi harjoitella (kylmiltään ei kannata missään nimessä mennä ) esim. youtuben avulla kun katsoo mensan testejä ja mihin ne perustuu. Samat säännöt toistuu ja 9 vuotiaskin oppii ne nopeasti. Vaikka vastaa rehellisesti kysymyksiin niin se joka tekee yhteenvedon päivästä (varmaan työpsygoloki) niin ainostaan hänen tekstillään ja tulkinnoillaan on merkitystä. Oon ollut rehellinen vastauksissa 3 kertaa ja joka kerta oon eri ihminen. 50% osuu oikeaan ja loput on ihan puuta heinää. Outoa. Oon saanut kyllä duunit mutta en luottais yhtään tällaiseen arviointiin jos olisin nyt vaikka työnantaja.
Psycon henkilöarviointi ja oikeellisuus
IhmettelijäTyömies
3
1104
Vastaukset
- sanompahan_vain
Olen kerran ollut. Eihän nämä tosiaan mitään syväluotaavaa ihmiskuvaa pysty tekemään, mutta tarkoitus kait on lähinnä karsia pahimmat ongelmatapaukset joukosta pois. Ja se taitaa riittää, jtota nuo ovat kannattavia. Yksikin sekopään palkkaaminen saattaa olla käydä todella kalliiksi.
- Rahkeliini
Se on huijaus
- Martta-6472
Horoskooppikin on enempi oikees
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126