Pauli ja Pauliina

PauliBoy

PAULI JA PAULIINA (ps. ei perustu tositapahtumiin)

Olen tänä vuonna 27 vuotta täyttänyt Pauli-niminen amatööripianisti ja raittiuden saavuttanut juoppo. Tapahtuma, josta nyt kerron, on käynyt toteen vuonna 2014.

Kosteiden vuosieni aikana kävin ahkerasti Espoon Tapiolassa sijainneessa, nyttemmin lakkautetussa Sofia-nimisessä baarissa, jossa vaaleatukkainen, ruumiinrakenteeltaan hento ja varsin kauniina pitämäni nainen toimi viikonloppuisin musiikillisena viihdyttäjänä. Jokaisena perjantai- ja lauantai-iltana hän soitti baarin nurkassa sijainnutta pianoa ja lauloi kappaleita, jotka paremmin tunnettiin Katri Helenan, Marion Rungin, Paula Koivuniemen ja Juice Leskisen esittäminä.

Nainenkin oli aikoinaan hieman viinaan menevä, mutta hillitsi alkoholinkäyttöään saatuaan vuonna 2016 lääkäriltä kuulla maksa-arvojensa mainittavasti kohonneen.

Nainen, joka joskus soittelun ja lauleskelun lomassa myös nautiskeli räkälässä siideriä, usein kävi musiikkiesitystensä välillä keskustelemassa baarin asiakkaiden kanssa näiden pöydissä. Eräänä tavalliseen tapaan alkaneena baari-iltana hän istuutui samaan pöytään kanssani ja ryhtyi keskustelemaan kanssani musiikkiaiheista, sillä oli kuullut baarimikko-Tommilta, että olin harrastanut nelivuotiaasta saakka pianonsoittoa. Syvennyimme musiikkiaiheeseen niin perinpohjaisesti, että vasta puoli tuntia keskustelun alkamisen jälkeen kysyi nainen minulta ammattiani. Kerroin olevani Aasian-turismiin erikoistunut matkailuvirkailija, mikä tieto häntä suuresti ilahdutti. Nainen kertoi hiljattain viettäneensä kolme ihanaa viikkoa Indonesiassa ja jopa kokeneensa siellä eräät siihenastisen elämänsä parhaista hetkistä.

Niin uppoutuneita olimme musiikki- ja matkailuaiheisiin keskusteluihimme, että vasta ne käytyämme kysyin naiselta hänen ikäänsä ja nimeään. Hän kertoi olevansa 36-vuotias ja nimeltään Pauliina. Tämän kerrottuaan lievästi humaltunut nainen totesi kiusoitteleva ilme kasvoillaan, ettei panisi pahitteeksi, vaikka samat intohimot ja miltei saman nimen omaavina viettäisimme yön samassa huushollissa. Hän kuitenkin kertoi asuvansa Helsingin Kalliossa, johon pääsemiseksi bussilla ja ratikalla tehtävä yli puolituntinen reissu olisi välttämätön. Suostuin Pauliinan ehdotukseen, sillä olin hänestä ja hänen toteuttamastaan kiusoittelusta tuossa vaiheessa jo erittäin innostunut.

Ratikasta päästyämme Pauliina ehdotti minulle vielä yksien olutannosten nautiskelemista. Olin Tommille väittänyt, että baarissa nauttimani tuoppi olisi sen illan osalta viimeinen, mutta Pauliinan hurmaamana suostuin yhä ottamaan muutaman pitkähkön huikan hänen käsilaukussaan kantamastaan Foster's-tölkistä. Pauliina itse otti syviä kulauksia kotimatkalleen ottamastaan Koff-tölkistä.

Hieman ennen Pauliinan asunnolle pääsemistä Teemu-niminen Pauliinalle entuudestaan tuttu mies suostui ottamaan meistä valokuvan, jossa seisoimme seläkkäin. Pauliina humalaisilla aivoillaan tovin tuumaili, kehtaisiko lähettää otoksen pikkusiskolleen Tanjalle, mutta viisastuttuaan tuli siihen tulokseen, että siten ei ole kannattavaa toimia. Sain häneltä kuitenkin omaan puhelimeeni kuvan, jota siellä yhä ilomielin säilytän.

Nopeasti Pauliinan asunnon oven avautumisen jälkeen ryhtyi nainen riisuutumaan. Hänen takkinsa ja paitansa lähtivät hetkessä; nähtyäni hänen päällään enää farkut kysyi hän minulta, haluaisinko itse ottaa ne ja Pauliinan pikkuhousut hänen yltään. Kehotin kuitenkin Pauliinaa itseään riisumaan loputkin vaatteensa.

Pauliina asettui viereeni sohvalle. Jo tässä vaiheessa hänen pillunsa litisi ja lotisi. Asetin vittuun ensin oikeanpuoleisen etusormeni ja sitten kieleni. "Jokohan se kyrpäsikin olisi sinne tullut aika asettaa?" kysyi humalainen Pauliina minulta. Heti tämän jälkeen hän tiedusteli, haluaisinko hänet mieluummin päälleni vai alleni.

Pyysin häntä ratsastaja-asentoon. Tähän suostumisensa jälkeen ei hänen kahteen laukeamiseensa enää mennytkään sen enempää kuin ensimmäisellä kerralla viitisen ja jälkimmäisellä kerralla kolmisenkymmentä minuuttia. Jälkimmäisen orgasmin hän tosin sai pimppiinsä tunkemani kielen avulla; itse olin lauennut jo kymmenen minuutin kuluttua yhtymisen alkamisesta. Niin ihanalta tuntui minusta silloin Pauliina, että orgasminikin oli nopea.

Pauliina sammui pian yhtymisen päätyttyä, mutta heräsi yhdyntäyön jälkeisenä aamuna seitsemän maissa ja minä vasta yhdeksältä. Kysyin häneltä herättyäni, olisiko hänen kotinsa jääkaapissa jonkinlaista aamupalaa, jota hän haluaisi nauttia. Hän ei sen suuremman koostumuksen muodostavaa aamupalaa tahtonut kuin kaksi palaa voileipää, jotka hänellä veinkin. Hän krapuloissaan kertoi, että voin hänen puolestaan jo lähteä, mutta kertoi minulle mielellään puhelinnumeronsa ja toivotti minut tervetulleeksi kotiinsa myös jollain piakkoin koittavalla viikolla.

0

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mielessäni vieläkin T

        Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
        Ikävä
        19
        1265
      2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        7
        1262
      3. Ei luottoa lakko maahan

        Patria menetti sovitun ksupan.
        Suomen Keskusta
        5
        1186
      4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

        Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
        Ikävä
        2
        1174
      5. Sinäkö se olit...

        Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
        Ikävä
        1
        1153
      6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

        Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
        Maailman menoa
        1
        1151
      7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

        Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
        Jyväskylä
        42
        1147
      8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

        Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
        Vaipat
        2
        1144
      9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

        Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
        Tunteet
        3
        1129
      10. Lepakot ja lepakkopönttö

        Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
        2
        1120
      Aihe