Suuseksiä työpaikalla. Painostinko?

Kevyt_olo

En tiedä pitäisikö hävetä, mutta tuli säädettyä työpaikalla. Samalla oli riski paljastua.

Töissä oli tavallista vähemmän porukkaa. Olimme erään työntekijän kanssa vähän enemmän ihastuneita. Käytin tilanteen hyväksi ja vaivihkaan pyysin häntä rakennuksen hiljaisempaan osaan.

Halasimme, sutelimme ja kohta hän runkkasi minua pystyyn. Kysyin vitsilläni uskaltaako hän maistaa? Silloin hän avasi paitansa ja rintaliivinsä ja paljasti kauniit rintansa ja imutti kassini tyhjäksi. Tulin aika nopeasti. Suu täynnä spermaa hän meni vessaan sylkemään ja toi tullessaan minulle paperia.

Loppupäivän olimme vähän poissa tolaltamme, mutta uusimme tempun kerran ja siirryimme myöhemmin treffailemaan työajan ulkopuolella.

Tällaista arkipäivän säätöä.

Painostinko liikaa, kun tein aloitteen?

6

8829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja pyh!!Tuskimpa!

    • Anonyymi

      Ainut kerta kun olen hävennyt suuseksiä työpaikalla, on ollut kun imutin mustalta tiskaripojalta mällit suuhuni.
      Poika sanoi ensin että hän on kyllä hetero, mutta jos minä vain lutkutan niin voidaan sitten.
      Ja minä lutkutin suuhuni huomattavan runsaat ja maukkaat.
      Jälkikäteen sain tietää että kundi oli täyttänyt 18 pari päivää aikaisemmin.
      Minä olin 48v mies.

    • Anonyymi

      et minä imin työ-kavereita keikka hommissa eikä kukaan sanonut mua homoksi

      • Anonyymi

        Tuokin vain unelmissas eunukki


    • Anonyymi

      On joo kokemusta 10 v. takaa. Töihin tuli juuri eronnut hyväkroppainen alle 30 v nainen, jonka kanssa heti alkoi synkata. Vihjailut ja salaiset silmäniskut johtivat seksiin parikin kertaa ja myös suihin ottoon ihan extempore. Ihanaa oli, mutta sitten hän löysi miehen ja alkoi seurustelemaan. Mieluusti olisin kyllä jyystänyt häntä pidempäänkin...

    • Anonyymi

      Spede se painostaa taas niuvanniemen suljetulla buaahaa

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe