Onko täällä lentoemäntiä paikalla? Millainen tuo cabin crew kurssi on esim. Vaikka Finnairilla/N°rralla jne. Kuinka pitkiä päivät ovat? Onko kurssikieli suomi vai englanti? Onko kurssi tosi haastava vai pysyykö hyvin mukana? Onko kurssin aikana harjoittelua ihan "oikeissa lentokoneissa"? :D
Kaikkea muutakin aiheeseen liittyvää saa kertoa, kuulen mielelläni. Kiitos jo paljon etukäteen :)
Cabin crew kurssit? Millaisia on?
4
304
Vastaukset
- Lentävä
Riippuu yhtiöistä, mutta koulutuksen pääpaino turva-asioissa. Toki myös palvelua lisäksi. Joitain treenilentoja sattaa olla. En tiedä, onko enää missään koulutus suomeksi, ehkä Norralla? Koneessa kuitenkin työkielenä englanti ja kaikki materiaalit englanniksi, manuaalit etc.
- Lento123
Hirvittää, kun hirveä hlökoht konkurssin riski, kun tuolle alalle lähtisi. Ei oikein ole jo valmiiksi pienipalkkaisen juttu, vaikka unelms olisikin. Pk-seudulla asuminen aivan törkeän hintavaa.
- Tammiguu
Itse kivistöstä sain asunnon jossa vuokra 650e/kk joten hyvin omaan budjettiin riittää 1300e minimi palkallakin. Aloitan kurssin tammikuussa.
- Lskdkdkdkd
Millainen se manuaali on? Englanniksi siis kokonaan? Onko vaikea vai hallittavissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....558719Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3036575Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995897- 1523800
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283193Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623109- 1521860
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171756- 321438
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191186