Onko täällä lentoemäntiä paikalla? Millainen tuo cabin crew kurssi on esim. Vaikka Finnairilla/N°rralla jne. Kuinka pitkiä päivät ovat? Onko kurssikieli suomi vai englanti? Onko kurssi tosi haastava vai pysyykö hyvin mukana? Onko kurssin aikana harjoittelua ihan "oikeissa lentokoneissa"? :D
Kaikkea muutakin aiheeseen liittyvää saa kertoa, kuulen mielelläni. Kiitos jo paljon etukäteen :)
Cabin crew kurssit? Millaisia on?
4
247
Vastaukset
- Lentävä
Riippuu yhtiöistä, mutta koulutuksen pääpaino turva-asioissa. Toki myös palvelua lisäksi. Joitain treenilentoja sattaa olla. En tiedä, onko enää missään koulutus suomeksi, ehkä Norralla? Koneessa kuitenkin työkielenä englanti ja kaikki materiaalit englanniksi, manuaalit etc.
- Lento123
Hirvittää, kun hirveä hlökoht konkurssin riski, kun tuolle alalle lähtisi. Ei oikein ole jo valmiiksi pienipalkkaisen juttu, vaikka unelms olisikin. Pk-seudulla asuminen aivan törkeän hintavaa.
- Tammiguu
Itse kivistöstä sain asunnon jossa vuokra 650e/kk joten hyvin omaan budjettiin riittää 1300e minimi palkallakin. Aloitan kurssin tammikuussa.
- Lskdkdkdkd
Millainen se manuaali on? Englanniksi siis kokonaan? Onko vaikea vai hallittavissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348