Mulla roikkuu talipallot niitä varten, mutta mitä ihmeen nokkimisaikoja ne noudattaa kun esim nyt klo 11 yhtään ei missään lentele, mutta kohta ne hyökkää hirveellä invaasiolla evästämään.
Ihmin tinttien sielunelämää
10
56
Vastaukset
- Siinäpä.pulma
Lauantain pähkäilyä.
- Siinäpä.pulma
Kerran havainnu meilläpäin pyrstötiaisen, hömölöitä kyllä..
Siinäpä.pulma kirjoitti:
Kerran havainnu meilläpäin pyrstötiaisen, hömölöitä kyllä..
Pyrstötinteillä on nokka tai pyrstö tervassa, kuten tissi-ihmisillä aina. Dee Dee.
- dknsajfg
Ei niitä näe täälläkään, paitsi varislintuja.
Ei pikkulintuja ole. Ne kyönähti kesällä kuivuuden aiheuttamaan hyönteiskatoon, eivätkä saaneet poikasia. - Heikunkeikku
Vai ihmit. Ennenkuulumaton sananen meikäläiselle. Kiva on sana ei sen puoleen.
Minä kiinnittelen sanoihin huomiota ja tökkään mukavia sanoja takaraivon sopukassa olevaan "erikoisia sanoja" lokeroon. Nyt sinne meni "ihmi":kin.
Sieltä on sitten helppo kaapasta joku uusiokäyttöön.
Linnuilla on tosiaan omat ajat, jolloin suvaitsevat saapua murkinoimaan. Ennen kymmentä ne vielä piiloilee, mutta sitten alkaa siivet lepattamaan ja he saapuvat.
Ekana pöllähtää yks ja se visertelee tiedoksiannon muille ja kohta muut saapuvat.
Käpytikka saapuu myös päivittäin. Punatulkut ovat siirtyneet metsien keskeltä tänne ihimisten ilmoille. Toki näin, koska onhan se syöminen helppoa lintulaudoilta. Valmiista pitopöydästä.
Linnut tuovat mukavaa piristystä pihaan, kun talvi on käärinyt ittensä luonnon ympärille ikävän ikävästi. Puutkin lehdettöminä, kuolleen näköisinä, kököttävät viluisina. Onneksi kuuset ja männyt sentäs tuovat hieman vihreyttä ympäristöön.Kivoja huomioita Sinulta. Muuten, muistan sinut (nimimerkkisi) yli kymmenen vuoden takaa ja näköjään jatkat ihmisläheistä suhtautumistasi palstan vääntöihin.
- Heikunkeikku
Teemuna kirjoitti:
Kivoja huomioita Sinulta. Muuten, muistan sinut (nimimerkkisi) yli kymmenen vuoden takaa ja näköjään jatkat ihmisläheistä suhtautumistasi palstan vääntöihin.
Mulla kans kolahti päässä siihen malliin kun näin nimimerkkisi, että tuntuupa nimi tutulta. En ollut varma ja siirsin kolahdukseni syrjään.
Työpaikassa oon sanonut, että kuulun jo kalustukseen, kun oon niin kauan samasa paikassa työtäni tehnyt. Kohta tai nyt jo voin sanoa, että kuulun palstan kalustoon. Sen verran kauan oon täällä harhaillut. Hetken kun naputtelee, niin on kirjoituskiintiö saatu täyteen.
Mitä vääntöihin tulee, niin semmonen ei mulle passaa. Jankuttamiset tai "tahdon sanoa viimeisen sanan"-ajatus ei tosiaan ole mun juttuani. Voin sanoa jämäkästikin kerran oman mielipiteeni ja se on siinä sitte. mielipiteeni joko passaan muille tai sitten ei. Ei väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17810276Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523495Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493233- 642855
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2042207- 1162193
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252013Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671628Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221426Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121376