Mulla roikkuu talipallot niitä varten, mutta mitä ihmeen nokkimisaikoja ne noudattaa kun esim nyt klo 11 yhtään ei missään lentele, mutta kohta ne hyökkää hirveellä invaasiolla evästämään.
Ihmin tinttien sielunelämää
10
81
Vastaukset
- Siinäpä.pulma
Lauantain pähkäilyä.
- Siinäpä.pulma
Kerran havainnu meilläpäin pyrstötiaisen, hömölöitä kyllä..
Siinäpä.pulma kirjoitti:
Kerran havainnu meilläpäin pyrstötiaisen, hömölöitä kyllä..
Pyrstötinteillä on nokka tai pyrstö tervassa, kuten tissi-ihmisillä aina. Dee Dee.
- dknsajfg
Ei niitä näe täälläkään, paitsi varislintuja.
Ei pikkulintuja ole. Ne kyönähti kesällä kuivuuden aiheuttamaan hyönteiskatoon, eivätkä saaneet poikasia. - Heikunkeikku
Vai ihmit. Ennenkuulumaton sananen meikäläiselle. Kiva on sana ei sen puoleen.
Minä kiinnittelen sanoihin huomiota ja tökkään mukavia sanoja takaraivon sopukassa olevaan "erikoisia sanoja" lokeroon. Nyt sinne meni "ihmi":kin.
Sieltä on sitten helppo kaapasta joku uusiokäyttöön.
Linnuilla on tosiaan omat ajat, jolloin suvaitsevat saapua murkinoimaan. Ennen kymmentä ne vielä piiloilee, mutta sitten alkaa siivet lepattamaan ja he saapuvat.
Ekana pöllähtää yks ja se visertelee tiedoksiannon muille ja kohta muut saapuvat.
Käpytikka saapuu myös päivittäin. Punatulkut ovat siirtyneet metsien keskeltä tänne ihimisten ilmoille. Toki näin, koska onhan se syöminen helppoa lintulaudoilta. Valmiista pitopöydästä.
Linnut tuovat mukavaa piristystä pihaan, kun talvi on käärinyt ittensä luonnon ympärille ikävän ikävästi. Puutkin lehdettöminä, kuolleen näköisinä, kököttävät viluisina. Onneksi kuuset ja männyt sentäs tuovat hieman vihreyttä ympäristöön.Kivoja huomioita Sinulta. Muuten, muistan sinut (nimimerkkisi) yli kymmenen vuoden takaa ja näköjään jatkat ihmisläheistä suhtautumistasi palstan vääntöihin.
- Heikunkeikku
Teemuna kirjoitti:
Kivoja huomioita Sinulta. Muuten, muistan sinut (nimimerkkisi) yli kymmenen vuoden takaa ja näköjään jatkat ihmisläheistä suhtautumistasi palstan vääntöihin.
Mulla kans kolahti päässä siihen malliin kun näin nimimerkkisi, että tuntuupa nimi tutulta. En ollut varma ja siirsin kolahdukseni syrjään.
Työpaikassa oon sanonut, että kuulun jo kalustukseen, kun oon niin kauan samasa paikassa työtäni tehnyt. Kohta tai nyt jo voin sanoa, että kuulun palstan kalustoon. Sen verran kauan oon täällä harhaillut. Hetken kun naputtelee, niin on kirjoituskiintiö saatu täyteen.
Mitä vääntöihin tulee, niin semmonen ei mulle passaa. Jankuttamiset tai "tahdon sanoa viimeisen sanan"-ajatus ei tosiaan ole mun juttuani. Voin sanoa jämäkästikin kerran oman mielipiteeni ja se on siinä sitte. mielipiteeni joko passaan muille tai sitten ei. Ei väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798