Ajokortti ei käy Pohjoismaiden ulkopuolella henkilöllisyyden todistamiseen, koska siitä ei selviä kansalaisuus. Se on vain suomalainen ajokortti, kortin haltija voi olla ei-suomalainen
Vastaukset 3
- tuliko.selväksi
Kansalaisuudella ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Ajokortti ei käy muuhun kuin ajo-oikeuden todistamiseen. Henkilökortti käy Britanniaan.
- Anonyymi
?? Mistä lähtien "henkilökortti käy Britanniaan"?
Britit eivät kuulu Schengen -alueeseen, eikä sinne pääse ilman passia.
- Anonyymi
Schengenin kanssa asialla ei ole mitään tekemistä. Britit kuuluvat ainakin toistaiseksi EU:hun, joten henkilökortilla pääsee maahan, näin olen itsekin useita kertoja maahan mennyt. Jos et usko niin googleta henklökortti ja mene poliisin sivulle josta löytyy maat johon henkilökortti kelpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581134- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50612
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459